onkohan jotain yksinkertaista ja halpaa keinoa mitata puristuspaineet kun ei yhden romun takia oikei voi ostaa kallista mittaria 34 bar tytyisi pystyä mittaan
puristus
4
535
Vastaukset
- asentaja..
Heitä karvahattu inusarjaan moottorin käydessä. Jos pakoputkesta tulee hattu ilman karvoja on puristukset ok.
- Joku muu
Puristuspainemittariksi käy mikä tahansa painemittari jossa vain alue riittää (jos sattuu joku kotoa löytymään), rakentelee vain liitossysteemin siihen..
- löytyypi
se on jokin kaasumittari 32bar näyttöä,toimiikohan semmoinen puristuspaineissa
Otat vanhan hehkutulpan (valmiiksi sopiva kierre) ja poraat sen ontoksi ja hitsaat siihen sovittimen letkulle sitten takaiskuventtiili ennen mittaria ja hana mittarin ja tuon venttiilin välissä jotta saa laskettua paineet pois helpottaa mittausta, mutta onnistuu liittimiä löysäämälläkin. Itse olen joskus tommosella omatekoisella mittarilla mitannu puristuspaineet. Se että riittääkö 32bar mittari riippuu siitä paljoko on ohje arvot, jos jää alle 32bar niin eiköhän se sitte mutta muuten saatta mittari hajota tai ainakin todellinen paine jää arvailujen varaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838