hyvä vasemmistoliitto.aivan oikein kun annoitte kengää SDP joppareille mitä siimes ja viialainen edusti.nyt on juhlan aika ja pöytä on puhdas mistä aloittaa.ellei siimes ehtinyt lahjoittaa teidän rahoja halosen vaalityöhön.onnea ja menestystä puolueelle.toivoo porukka kepulaisia.
hyvä vasemmistoliitto
7
310
Vastaukset
- itsensä johtajiksi tietenkin
Taistolaiset pyrkivät liittämään Suomen Neuvostoliittoon,
ei niin, että neukut olisivat tulleet tänne johtajiksi
vaan että Suomi olisi sidottu SEV-järjestöllä Neuvostoliittoon ja puna-armeija olisi taannut taistolaismiehityksen hallitukseen.
Kekkonen olisi potkittu pois tai hänen seuraajansa ja paikat olisi täytetty "taistolaistieteellä" "taistolaisoikeudella" ja "taistolaisluokkataistelulla".- Jeesustelija
Mitä tarkoittaa "taistolaisuus" tai "neuvostoliitto"? Vanhentuneita käsitteitä joita nuorisomme ei tunnista.
Miljoonainen köyhälistö on tätä päivää.
Menestystä Korhoselle demarihallinnon jälkien korjaamisessa! - perikatoon
Jeesustelija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa "taistolaisuus" tai "neuvostoliitto"? Vanhentuneita käsitteitä joita nuorisomme ei tunnista.
Miljoonainen köyhälistö on tätä päivää.
Menestystä Korhoselle demarihallinnon jälkien korjaamisessa!Olipa suuri maa, nimeltä Neuvostoliitto, siellä oli vallassa Kommunistit, kertoivat olevansa Työväen asialla.
Joka sanoi vastaan, hänet teloitettiin yleisimmin, tai hyvin pitkät vankilatuomiot(Siperiassa). Heillä itsellään oli suuria hotelleja lomanviettopaikkonaan Mustanmeren rannoilla, sillä siellä, kun lämmin ilmasto.
Heillä oli mm. Moskovassakin ihan omat ajokaistansa
He valloittivat maita, mm Itäsaksa, Puuola, Unkari, Liettua, Latvia, Viro, ja kymmenkunta muuta, veivät näiltäkin kansalaisilta vapauden. Jopa kun käynti naapuri kaupungissa, piti anoa lupa näiltä kommunisteilta.
Näitten samaisten avustuksella meillekkin tuli kommunisteja, ja mm ns.
TaistolaisKommunistit, vaativat Suomenkin liitettäväksi Neuvostoliittoon, siihen ihanuuteen.
Oli myös ns Stalinistit, heilläkin samat tavoitteet. Kuten eräskin johtava Suomessa sanoi aikoinaan , miten olisi Suomelle ollut hyväksi jos oltaisiin liitytty Neuvostoliittoon(itse kuulin tämän puheen -70 luvulla), ja pitäisi oma armeija lakkauttaa. jne
Edelleen jatkoa näille on Taistolaiset, joita ihmekumma vielä useita lähinnä Vasemmistoliitossa, ja miten he ohjailevat nykyistä Puh.joht.
mm. Vihreissä on EU edustajana Taistolainen, jonka pitäisi koko Suomea edustaa, muttei näytä kiinnostavan tämä puoli, vain valmista arvostelee, ja raha kiinnostaa kuitenkin häntäkin eniten - on eri kun kommunisti
perikatoon kirjoitti:
Olipa suuri maa, nimeltä Neuvostoliitto, siellä oli vallassa Kommunistit, kertoivat olevansa Työväen asialla.
Joka sanoi vastaan, hänet teloitettiin yleisimmin, tai hyvin pitkät vankilatuomiot(Siperiassa). Heillä itsellään oli suuria hotelleja lomanviettopaikkonaan Mustanmeren rannoilla, sillä siellä, kun lämmin ilmasto.
Heillä oli mm. Moskovassakin ihan omat ajokaistansa
He valloittivat maita, mm Itäsaksa, Puuola, Unkari, Liettua, Latvia, Viro, ja kymmenkunta muuta, veivät näiltäkin kansalaisilta vapauden. Jopa kun käynti naapuri kaupungissa, piti anoa lupa näiltä kommunisteilta.
Näitten samaisten avustuksella meillekkin tuli kommunisteja, ja mm ns.
TaistolaisKommunistit, vaativat Suomenkin liitettäväksi Neuvostoliittoon, siihen ihanuuteen.
Oli myös ns Stalinistit, heilläkin samat tavoitteet. Kuten eräskin johtava Suomessa sanoi aikoinaan , miten olisi Suomelle ollut hyväksi jos oltaisiin liitytty Neuvostoliittoon(itse kuulin tämän puheen -70 luvulla), ja pitäisi oma armeija lakkauttaa. jne
Edelleen jatkoa näille on Taistolaiset, joita ihmekumma vielä useita lähinnä Vasemmistoliitossa, ja miten he ohjailevat nykyistä Puh.joht.
mm. Vihreissä on EU edustajana Taistolainen, jonka pitäisi koko Suomea edustaa, muttei näytä kiinnostavan tämä puoli, vain valmista arvostelee, ja raha kiinnostaa kuitenkin häntäkin enitenälä sekoile jos et tiedä.vasemmistoliitto on aivan eri kuin SDP jossa yksi päättää.vasemmistoliitossa on aina vallinnut kansan valta,on ollu tulee pysymään.SDP ,läisiä nyt vain liittyy meihin niin paljon ettei ehdi jäsenkirjoja kirjoittaa muuta ku ylitöinä..tervetuloa vaan kaikki vasemmistoliittoon
teitä jo ala v......a KePu:n etääntyminen S.Alkion ajatuksista? Kun "malja täyttyy", tervetuloa!
- Pospotipoo
Eikös alkiolaisuuskin ollut ei-sosialistinen aate? Vai onko Vasemmistoliitto lopullisesti hylännyt sosialismin ja ryhtynyt vain yleisvasemmistolaiseksi puolueeksi?
Pospotipoo kirjoitti:
Eikös alkiolaisuuskin ollut ei-sosialistinen aate? Vai onko Vasemmistoliitto lopullisesti hylännyt sosialismin ja ryhtynyt vain yleisvasemmistolaiseksi puolueeksi?
toiminnan motiivi oli köyhimmän kansanosan elämän olosuhteiden parantaminen; siis samansuuntainen työväenliikkeen kanssa! "Yhteistyö on voimaa", tunnetko sanonnan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683