hyvä vasemmistoliitto

kengää SDP joppareille

hyvä vasemmistoliitto.aivan oikein kun annoitte kengää SDP joppareille mitä siimes ja viialainen edusti.nyt on juhlan aika ja pöytä on puhdas mistä aloittaa.ellei siimes ehtinyt lahjoittaa teidän rahoja halosen vaalityöhön.onnea ja menestystä puolueelle.toivoo porukka kepulaisia.

7

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itsensä johtajiksi tietenkin

      Taistolaiset pyrkivät liittämään Suomen Neuvostoliittoon,

      ei niin, että neukut olisivat tulleet tänne johtajiksi

      vaan että Suomi olisi sidottu SEV-järjestöllä Neuvostoliittoon ja puna-armeija olisi taannut taistolaismiehityksen hallitukseen.

      Kekkonen olisi potkittu pois tai hänen seuraajansa ja paikat olisi täytetty "taistolaistieteellä" "taistolaisoikeudella" ja "taistolaisluokkataistelulla".

      • Jeesustelija

        Mitä tarkoittaa "taistolaisuus" tai "neuvostoliitto"? Vanhentuneita käsitteitä joita nuorisomme ei tunnista.
        Miljoonainen köyhälistö on tätä päivää.
        Menestystä Korhoselle demarihallinnon jälkien korjaamisessa!


      • perikatoon
        Jeesustelija kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa "taistolaisuus" tai "neuvostoliitto"? Vanhentuneita käsitteitä joita nuorisomme ei tunnista.
        Miljoonainen köyhälistö on tätä päivää.
        Menestystä Korhoselle demarihallinnon jälkien korjaamisessa!

        Olipa suuri maa, nimeltä Neuvostoliitto, siellä oli vallassa Kommunistit, kertoivat olevansa Työväen asialla.

        Joka sanoi vastaan, hänet teloitettiin yleisimmin, tai hyvin pitkät vankilatuomiot(Siperiassa). Heillä itsellään oli suuria hotelleja lomanviettopaikkonaan Mustanmeren rannoilla, sillä siellä, kun lämmin ilmasto.

        Heillä oli mm. Moskovassakin ihan omat ajokaistansa

        He valloittivat maita, mm Itäsaksa, Puuola, Unkari, Liettua, Latvia, Viro, ja kymmenkunta muuta, veivät näiltäkin kansalaisilta vapauden. Jopa kun käynti naapuri kaupungissa, piti anoa lupa näiltä kommunisteilta.

        Näitten samaisten avustuksella meillekkin tuli kommunisteja, ja mm ns.
        TaistolaisKommunistit, vaativat Suomenkin liitettäväksi Neuvostoliittoon, siihen ihanuuteen.

        Oli myös ns Stalinistit, heilläkin samat tavoitteet. Kuten eräskin johtava Suomessa sanoi aikoinaan , miten olisi Suomelle ollut hyväksi jos oltaisiin liitytty Neuvostoliittoon(itse kuulin tämän puheen -70 luvulla), ja pitäisi oma armeija lakkauttaa. jne

        Edelleen jatkoa näille on Taistolaiset, joita ihmekumma vielä useita lähinnä Vasemmistoliitossa, ja miten he ohjailevat nykyistä Puh.joht.

        mm. Vihreissä on EU edustajana Taistolainen, jonka pitäisi koko Suomea edustaa, muttei näytä kiinnostavan tämä puoli, vain valmista arvostelee, ja raha kiinnostaa kuitenkin häntäkin eniten


      • on eri kun kommunisti
        perikatoon kirjoitti:

        Olipa suuri maa, nimeltä Neuvostoliitto, siellä oli vallassa Kommunistit, kertoivat olevansa Työväen asialla.

        Joka sanoi vastaan, hänet teloitettiin yleisimmin, tai hyvin pitkät vankilatuomiot(Siperiassa). Heillä itsellään oli suuria hotelleja lomanviettopaikkonaan Mustanmeren rannoilla, sillä siellä, kun lämmin ilmasto.

        Heillä oli mm. Moskovassakin ihan omat ajokaistansa

        He valloittivat maita, mm Itäsaksa, Puuola, Unkari, Liettua, Latvia, Viro, ja kymmenkunta muuta, veivät näiltäkin kansalaisilta vapauden. Jopa kun käynti naapuri kaupungissa, piti anoa lupa näiltä kommunisteilta.

        Näitten samaisten avustuksella meillekkin tuli kommunisteja, ja mm ns.
        TaistolaisKommunistit, vaativat Suomenkin liitettäväksi Neuvostoliittoon, siihen ihanuuteen.

        Oli myös ns Stalinistit, heilläkin samat tavoitteet. Kuten eräskin johtava Suomessa sanoi aikoinaan , miten olisi Suomelle ollut hyväksi jos oltaisiin liitytty Neuvostoliittoon(itse kuulin tämän puheen -70 luvulla), ja pitäisi oma armeija lakkauttaa. jne

        Edelleen jatkoa näille on Taistolaiset, joita ihmekumma vielä useita lähinnä Vasemmistoliitossa, ja miten he ohjailevat nykyistä Puh.joht.

        mm. Vihreissä on EU edustajana Taistolainen, jonka pitäisi koko Suomea edustaa, muttei näytä kiinnostavan tämä puoli, vain valmista arvostelee, ja raha kiinnostaa kuitenkin häntäkin eniten

        älä sekoile jos et tiedä.vasemmistoliitto on aivan eri kuin SDP jossa yksi päättää.vasemmistoliitossa on aina vallinnut kansan valta,on ollu tulee pysymään.SDP ,läisiä nyt vain liittyy meihin niin paljon ettei ehdi jäsenkirjoja kirjoittaa muuta ku ylitöinä..tervetuloa vaan kaikki vasemmistoliittoon


    • teitä jo ala v......a KePu:n etääntyminen S.Alkion ajatuksista? Kun "malja täyttyy", tervetuloa!

      • Pospotipoo

        Eikös alkiolaisuuskin ollut ei-sosialistinen aate? Vai onko Vasemmistoliitto lopullisesti hylännyt sosialismin ja ryhtynyt vain yleisvasemmistolaiseksi puolueeksi?


      • Pospotipoo kirjoitti:

        Eikös alkiolaisuuskin ollut ei-sosialistinen aate? Vai onko Vasemmistoliitto lopullisesti hylännyt sosialismin ja ryhtynyt vain yleisvasemmistolaiseksi puolueeksi?

        toiminnan motiivi oli köyhimmän kansanosan elämän olosuhteiden parantaminen; siis samansuuntainen työväenliikkeen kanssa! "Yhteistyö on voimaa", tunnetko sanonnan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe