Heinekenin saatavuus suomessa

dfsa

Eli kuinka hyvä saatavuus tällä hollannin kruunulla on suomessa? Tuntuu että mistään marketista tätä tuotetta ei löydy. onko tätä tarjolla vain baareissa ja alkossa?

9

1872

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heineken Pis

Olen kuullut puhuttavan "Heinäkenkä"-nimisestä oluesta.

Minulle on edelleen epäselvää, tarkoittavatko puhujat tuolla nimellä Heinekenia (äänteellinen samankaltaisuus) vai Lapin Kultaa (maantieteellis-kulttuurillinen yhteys Lapissa aikoinaan käytettyjen, heinillä lämpöeristettyjen talvijalkineiden kautta).

Niin tai näin, sekä Lapin Kultaa että Heinekenia vaivaa mielestäni aivan sama vika: valmistuksessa on muistettu käyttää lähinnä vain vettä, maltaan ja humalan määrän jäädessä perin vajavaiseksi!

• Beerdrinker

Näin on!! samaa hiilihapotettua vettä kuten Budweiser!!! Koffin reppahousut yrittää kampanjoida budia Cittareissa 2 ploa 3 Egee....

• dsfa
        Beerdrinker kirjoitti:

Näin on!! samaa hiilihapotettua vettä kuten Budweiser!!! Koffin reppahousut yrittää kampanjoida budia Cittareissa 2 ploa 3 Egee....

PASKA! On se nyt perkele kumma, kum jotain yrittää kysyä, niin vastaukseksi saa kahden läskin paskan suomalais rekkakuskin arvostelut.

• saatavuus

Vähän jokaisessa kaupassa.Jos haluat maistaa kunnon hollantilaista olutta,niin suosittelisin kyllä Grolschia.Tuo Heineken maistuu samanlaiselle poronkuselle kuin meidän omatkin bukkioluemme.

• Bulkkioluiden kuningas

Heineken on ehkä huonointa brändiolutta jenkkien Budweiserin ohella. Huono, erittäin huono.

Maailmassa on varmaan tuhansia Heinekeniä parempia lagereita.

• atco

hyvät ihmiset jos olette jouneet poron kuset niin puhukaa sit miltä suomi olut maistuu

• Nimetön

Täällä päin (Nokia) Heinekeniä saa parhaiten S-marketista (tuntuu olevan muutenkin hyvä olutvalikoima)löytyy tölkkinä ja pullona.

• Örkki

siis mitä ihmettä?? Ostatko Nokialta marketista bulkkipaskaa, kun siinä teillä on loistava panimo joka tekee oikeaa olutta!!!!

• Nimetön
        Örkki kirjoitti:

siis mitä ihmettä?? Ostatko Nokialta marketista bulkkipaskaa, kun siinä teillä on loistava panimo joka tekee oikeaa olutta!!!!

Kyllä tätä nykyä tulee juotua ja myöskin ostettua ostettua Nokian panimosta mm. Laivuria, joka on erittäin hyvän makuista...myöskin muut panimon oluet on tullut testattua ja hyviä ovat nekin. Ovat muuten tehtaanmyymälässä hieman edullisempia kuin kaupassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      198
      6888
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2036
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1688
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1390
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1228
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1064
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      996
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      944
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      929
    Aihe