missä olet?

olen odottanut

sinua jo 60 vuotta sinä Savonlinnan kaunotar!!! Ilmoita itsestäsi jo vihdoinkin jotakin!!!!

4

815

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mie oon ihana

Heiiiiiii, IIIIIIKK!
      Justiinsa kun aattelin elämän mänevän kiville näin viijettäkymmentä lähennellessä, sie tulit ja päivä paistaa!!! Tai tihkuttaa kyllä, mut ilmahan on mielentila. Ajatuksen voimaa oli ja kohtalon tuntuu siun viestissä.

Ja miehän uskon siun olevan se pitkä ja kommee ja viriili ja hyvätapanen ja KORKEINTAAN 60 vuotta iältäs. Miete, että olisit 80, vasta kakskymppisenä ruvennut ajattelemaan minnuu, Savonlinnan kaunotarta, tyrmää outouvellaan.

Kah, ei voi tietää josko Lipalla kuule satuttas kohtaamaan. Sie ehkä saat paljon vastauksia kun nuo miespuoliset on niinkun vähemmistönä näillä kulmilla, mutta tiijän siun valkkaavan miut kun oot nähny. Että rauhassa kuleksin pitkin poikin, että satuttas.

Terveisin se ehtimäsi Savonlinnan Kaunotar
      Ps. Mie oon vähän ujo mut sehän on niinku plussaa, mut hitsin sulonen oon :) Tää on merkki jonka oon nähny tehtävän ja se on hymy jos et tiijä
      t. Sama

• ihanampi

no voe kehvel, nytpä taetaa tulla mummomatsit. Mieki halluun tuon ukon ja tiijän, että oon hälle se oekija. unassa jo näin kuinka me passataan parraiten yhteen. Lipalla kahotaan sitte kumman hää koppajaa kaenaloisekseen!

• Koska tapaan sinut

Voit vastata myös postitse, jos haluat: [email protected]

Kaikkea hyvää sinulle! Olet miellyttävä nainen!

• olen

olen odotellutkin Sinua urheiluhullu neljässä kuukaudessa paino pudonnut 10 kiloa...sauvakävely ja koirien kanssa lenkkeillen JOKA päivä saiskos lenkki seuraa???

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      102
      6448
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      83
      4933
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      105
      3191
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      3032
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2235
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1616
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1211
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1192
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1106
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      884
    Aihe