Mitähän höpö höpöä siellä nyt hypetetään?? Olisko joku thaimaalainen vesi lelu taas!!Jotain tod. typerää se on kuitenkin...
Huomennako on eventti?
7
1057
Vastaukset
- tietoa
Tampereen eventillä julkistetaan s2e:n ja ison matkatoimiston sopimus. Saamieni tietojen mukaan ko. matkatoimisto on t*******g. Hyshys tämä on vielä salaista tietoa.
- taitaa olla
Onko tää taas näitä samoja sopimuksia, joista itse matkatoimiston edustajat eivät tiedä yhtään mitään ja kiistävät yhteistyön?
- mursis
taitaa olla kirjoitti:
Onko tää taas näitä samoja sopimuksia, joista itse matkatoimiston edustajat eivät tiedä yhtään mitään ja kiistävät yhteistyön?
Riittääköhän yhteistyökumppanuudeksi se, että jotkut ovat ostaneet menoliput Thaimaahan?
- RAV-3
mursis kirjoitti:
Riittääköhän yhteistyökumppanuudeksi se, että jotkut ovat ostaneet menoliput Thaimaahan?
eikös credittejä voinut käyttää matkusteluun??
- move_myyra
Sain kuullu ylälinjalta (joka on suoraan yhteydessä Moven johtoon) että Eventissä julkistetaan yhteistyökumppanuus Lordin kanssa. S2E saa yksinoikeuden Lordin oman www-kaupan lisäksi myydä Lordin fani-tuotteita Netissä.
Tämä sopimus oli jo valmis, mutta siitä ei puhuttu koska ei suurimmissa unelmissakaan uskallettu uskoa siihen että Lordi voittaisi Euroviisut.
Nyt se on kuitenkin totta (Voitto) ja siitä pitää ottaa hyöty irti. S2Essä räjähtää kun lordi-kamaa aletaan myymään!!!!!!!!!!!!!!!!!- move_mouse
Lisäksi putiikki lanseeraa uuden anustapin "Oh My Lord" - jokaiselle ostajalle kilo laardia kaupan päälle liukasteeksi.
Ja mitään ette voi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944