Huomennako on eventti?

hype

Mitähän höpö höpöä siellä nyt hypetetään?? Olisko joku thaimaalainen vesi lelu taas!!Jotain tod. typerää se on kuitenkin...

7

1057

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietoa

Tampereen eventillä julkistetaan s2e:n ja ison matkatoimiston sopimus. Saamieni tietojen mukaan ko. matkatoimisto on t*******g. Hyshys tämä on vielä salaista tietoa.

• taitaa olla

Onko tää taas näitä samoja sopimuksia, joista itse matkatoimiston edustajat eivät tiedä yhtään mitään ja kiistävät yhteistyön?

• mursis
        taitaa olla kirjoitti:

Onko tää taas näitä samoja sopimuksia, joista itse matkatoimiston edustajat eivät tiedä yhtään mitään ja kiistävät yhteistyön?

Riittääköhän yhteistyökumppanuudeksi se, että jotkut ovat ostaneet menoliput Thaimaahan?

• RAV-3
        mursis kirjoitti:

Riittääköhän yhteistyökumppanuudeksi se, että jotkut ovat ostaneet menoliput Thaimaahan?

eikös credittejä voinut käyttää matkusteluun??

• move_myyra

Sain kuullu ylälinjalta (joka on suoraan yhteydessä Moven johtoon) että Eventissä julkistetaan yhteistyökumppanuus Lordin kanssa. S2E saa yksinoikeuden Lordin oman www-kaupan lisäksi myydä Lordin fani-tuotteita Netissä.

Tämä sopimus oli jo valmis, mutta siitä ei puhuttu koska ei suurimmissa unelmissakaan uskallettu uskoa siihen että Lordi voittaisi Euroviisut.

Nyt se on kuitenkin totta (Voitto) ja siitä pitää ottaa hyöty irti. S2Essä räjähtää kun lordi-kamaa aletaan myymään!!!!!!!!!!!!!!!!!

• move_mouse

Lisäksi putiikki lanseeraa uuden anustapin "Oh My Lord" - jokaiselle ostajalle kilo laardia kaupan päälle liukasteeksi.

Ja mitään ette voi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4592
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3403
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      41
      1438
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1353
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1206
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      998
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen