Herra lähetti Lordin maan päälle..

"He eivät kuunnelleet hänen sanojaan, vaan he etukäteen tuomitsivat Hänet ulkonäkönsä mukaan. Herramme testasi heidän
vastaanottokykyään miten alieni otettaisiin vastaan. He olivat niin epäjumaliensa L'orealin, Yves-Rocherin lumoissa ja meikkien ja kasvonkohotusten pöhöttämiä, että he torjuivat Hänet."

-Scifievonkeliumista vuodelta 3455 jKr =1449 jLr

8

560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Only one Lord Jesus

      Ei Herra Jeesus Kristus kunniaansa ihmisille jaa

      Anti-kristus esintyy ihmisen kautta ei hän välitä onko ihminen pukeutunut hirviöksi, papiksi, puku- päällä, lääkärin-takki... tai ilman vaatteita.
      Mitä paremmin se saa ihmisen hämmennyksiin tai miten suuren valheen hän kertoo sen parempi hänelle.

      Kysy lordin laulajalta bändin jäseniltä onko Jeesus Kristus sun Herrasi ja uskotko että Jeesus on lihaan tullut Jumala ja Jumalan ainut syntyinen Poika. Voit kysyä saman kysymyksen keneltä tahansa riippumatta mitä hänellä on päällään tai ei ole päällän mitään. Muista myös johdattaa se jolta kysyt Jeesuksen luo vaikka sanoin:

      "Jeesus. Jos sinä todella olet kuollut syntieni tähden ja olet noussut ylös kuoleman voittajana niin kuin minulle on kerrottu ja Raamattu sanoo, anna siinä tapauksessa kaikki syntini anteeksi, luo minuun puhdas sydän ja elävä yhteys Jumalaan, tahdon luovuttaa koko elämäni sinulle, johda minut kaikkeen totuuteen ja auta niin elämään sinun hyvyydessäsi, että voin ottaa vastaan kaikkea apuasi ja tuntemisesi kautta jakaa rakkauttasi myös eteenpäin. Amen."
      ----------------------------------------------
      Lordi esitys valkeudesta vai pimeydestä?
      Kokoomus valkeudesta vai pimeydestä?

      Teetkö mitä tahansa jotta saat leipäsi pöytään?
      Sortaako rikkaat köyhiä Suomessa? kun köyhyys rajan alla puolella elää yli 500.000 ihmistä ja köyhällistö leima on yllä jo sukupolvelta toiselle.

      Eikö juuri rikkaat teitä sorra?
      Rikkaat sortaa köyhiä Suomessa,
      ei uutta aurinkon alla.

      Se että suomen arkkipiispa kuuluu temppelinherra vapaamuurari järjestööön jotka joskus huppupäässä kokoontuu, niin voisin sanoa että hapattunut taikaina on se ev,lut kirkkokin.

      Raamatussa somoran ja gomoran synti oli huoleton lepo leivän yltä kylläisyys, mutta ei haluttu pitää heikoista ja sairaista huolta.
      Se toteutuu Suomessa tänä päivänä.
      Se että musiikin tekijä joutuu lordishow esityksen tekemään jotta tienaa leipänsä niin on se outoa?
      Kun Suomella pitäisi mennä paremmin kuin koskaan sotien jälkeen (vaikka valtion suuri velka on maksamatta).

      Raamattu opettaa että vahvat kantakoon heikkojen taakkaa. Työmies on palkkansa ansainnut.
      Voi hallitsijaa joka pidättää kaiken viljan itsellään.

      Se että kokoomus ja porvarit vainovat suomen köyhiä Kristittyjä saa vielä paljon pahaa aikaiseksi tässä maassa.

      Se että vahvat ei halua Suomessa kantaa heikkojen taakka on turmioksi Suomelle.
      Vanhurskaus kansakunnan nostaa ja synti on turmioksi, Jumalan tunteminen on että ajatte heikkojen ja sorrrettujen asiaa (jesaja.58). Ajakaa sen maan parasta jossa asutte.
      Jumala vapautti kansansa Israelin egybtin orjuudessta joten minkäänlainen orjuus ei ole Jumalan tahto, älkää alistuko minkäänlaisen orjuuden ikeeseen
      -Herra Jeesus Kristus-

      Ja te isännät jättäkää pois kaikenlainen uhkailu sillä ei Jumala katso henkilöön.

      Älkää antako puolueiden nimien hämätä itseänne.
      Ei Jeesus jaa kunniaansa oikeistolle, vasemmistolle, keskustalle, sdp:lle, lutherille, paaville, mannerheimille, tuomarille, lääkärille, sulle tai mulle.

      Ei ole muita Herroja kuin, Herra Jeesus Kristus

      Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi

    • agares

      Voi vittu teitä takin kääntäjiä. Ensin ilmoitatte Lordin olevat Saatananpalvontaa tai Satanismia. Nyt se on sittenkin herran lähettämää. Ei hyvää päivää.

      • Olen 100€ verran varma, ettei MrKAT ole väittänyt Lordia Saatananpalvojaksi tai satanistiksi.

        Onks sulla joku viholliskuva sekaannus päässyt tapahtumaan?

        Vai oliko tämä vaan huumjoria, jonka käsitin väärin? (tuntematon toi nikkis mulle)

        Pääasia on tietenkin, että muistat rukoilla!


      • mie vain

        se lordi voi tarkoittaa muutakin kuin euroviisuissa voittanutta kappaletta, toisille se mestari on itse piru ja toisille taas Jeesus.


      • tuttumies kirjoitti:

        Olen 100€ verran varma, ettei MrKAT ole väittänyt Lordia Saatananpalvojaksi tai satanistiksi.

        Onks sulla joku viholliskuva sekaannus päässyt tapahtumaan?

        Vai oliko tämä vaan huumjoria, jonka käsitin väärin? (tuntematon toi nikkis mulle)

        Pääasia on tietenkin, että muistat rukoilla!

        todistuksesta.

        Aiemmalle ihmettelijälle:
        Ihmettelen vain esim. uskovaisia jotka eivät edes sanoja kuuntele..
        Jopa semmoisia jotka arvostelleet ulkonäön perusteella tuomitsemista ja ulkokullattua kauneusmuodin perässä juoksemista mutta tuomitsevat nyt itse ilmeisesti ulkonäön perusteella..


      • MrKAT kirjoitti:

        todistuksesta.

        Aiemmalle ihmettelijälle:
        Ihmettelen vain esim. uskovaisia jotka eivät edes sanoja kuuntele..
        Jopa semmoisia jotka arvostelleet ulkonäön perusteella tuomitsemista ja ulkokullattua kauneusmuodin perässä juoksemista mutta tuomitsevat nyt itse ilmeisesti ulkonäön perusteella..

        "...In God's creation supernatural high ..."
        Sanot kannattaa ymmärtää puhtaan (rock)musiikin puolustuksena "vääriä profeettoja" vastaan. Hieman allegoriaa peliin, niin ei siinä Jumalaa ainakaan pilkata, kreationismiahan tuo on (-;

        Kavereiden naamarit sopii vähän ujoille suomijunteille.

        Ulkomaisille matkailijoille voisi ehdotella, että eiköpä noita maaseudun peräkammareista löydy yhäkin samannäköisiä.


    • mie vain

      Mitä kohtaa tulkitsit Raamatusta? en tunnista tuollaista, mutta niinhän se on että monet ovat tuollaisten asioiden sokaisemia, ja ne asiat ovat heidän "epäjumaliansa"!

      • Jeesuksen tullessa ei ollut vielä UT:ta, joka päivittäisi VT:tä.
        Lordin tullessa Suomeen ei ole vielä... uusinta kirjoitettua ilmoitusta ..köh.. joka päivittäisi UT:ta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      320
      7334
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2214
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1621
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1469
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      114
      1176
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1036
    8. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      905
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      893
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      797
    Aihe