Mitä järkeä suomen armeijassa on taisteluhaluiselle ja mitä järkeä on palvella suomen armeijassa eläkeikään, ei yhtään mitään!
Ei mitään mahdollisuutta päästä hyödyntämään koulutustaan tai kokemaan taitojaan tositoimissa. Paperinpyörittäjäsotilaita nämä suomalaiset upseerit, hiekkalaatikkopoikia.
Itse aion muukalaislegioonaan, silloin koulutusta pääsee hyödyntämään ja on mahdollisuus päästä sotimaan ja ampumaan oikeasti vihollisia. Tapa tai kuole, siitä todellinen soturi nauttii. Suomen armeija on ihan naurettava leikkikoulu jossa harvoin saa edes kovia piippuun.
Suomen armeija, mitä järkeä?
2
172
Vastaukset
- faitteri.
Tommoiset pojut pistetään ensin putsaileen
vessanpönttöjä pariksi viikoksi. Sitten
maitojunalla kotiin äidin elätettäväksi!- Barbarian...
Niin, muukalaislegionassa todella nöyryytetään ja koulitaan kovalla kädellä alokkaita. Se on kovaa koulua, olen lukenut ja kuullut, moni suomalainen on ollut muukalaislegionassa ja päässyt tositoimiin ja tappanut.
Suomalaiset paperinpyörittäjä hiekkalaatikkoupseerit eivät siellä pärjää, alikessuiksikin valittiin vittu kaikki lukiopellet.. tulevat insinööripipertäjät eikä niitä joilla ois ollu intoa ja kiinostusta kovaan sotilaskuriin ja koulutukseen.
Nykyisin suomiarmeija on turhauttava alokkaiden ja sotilaiden paapomisen ja pumpulissapidon vuoksi, tahdon kunnon sotilaskoulutuksen ja sitä suomen leikkikaluarmeija ei tarjoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117