Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Heittotähtiä postimyynnistä

Luvattomilla teillä

Laittakaa osoitteessa www.teraasekeskus.com hakukenttään "Cyclone M-2587".

Löytyvä tuote on heittotähti, sillä eihän tuollaista veistä voi käyttää mihinkään muuhun! Nettikaupassa myydään muutenkin arveluttavaa materiaalia, hyvin provosoivasti väkivaltaan yllyttävillä mainosfilmeillä.

40

9051

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n/a

      Kyseisen yrityksen toiminnassa ei ole mitään laitonta tai edes mitään moitittavaa. Tutustu Suomen lainsäädäntöön ja teräaseharrastukseen/aseharrastukseen ennen kuin kampanjoit yritystä vastaan. (Voit syyllistyä rikokseen kampanjoimalla yritystä vastaan.) Kyse ei ole marjanpoimintaa epäilyttävämmästä tai vaarallisemmasta toiminnasta!

      Kuvitteletko tosiaan että kyseinen yritys tukee tuotteidensa väkivaltaista käyttöä? Yritys toimii vastuullisella asenteella, täysin Suomen lainsäädäntöä ja tervettä järkeä noudattaen.

      • Skarate-Skid

        Heittotähdet ovat elokuva rekvisiittaa. Voi niitä käyttää oikeastikin, kuten tavallisia kiviäkin, tai paistinpannua. Mutta kuka hölmö maksaa itsensä kipeäksi ostamalla heittotähtiä ja ketä niillä ajattelit heittää? Psykopaattien selkään puukottajien harrasteita! Tosi mies lyö edestä päin, tai ei lyö ollenkaan. Peace and love!

        Kokeile pussata, se on paras heittotähti!


    • Sari

      Kipitäppä vaikka siihen Anttilaan niin huomaat että kodinosastolta löytyy jos jonkin sortin veistä ( ei tosin niin koristeellisia kuin tuolla sivustolla ) joilla on tökätty rakasta vaimoa/miestä. Lehdissä mainostetaan autoja joilla ajetaan kuolonkolareita ym ym.
      Sanonpa vaan sen että kunhan saan yhden seinän kotona maalattua ilmestyy siihen noita miekkoja. Ja ihan koristeeksi =)

    • Mitä Äksyin Ämmä

      tämäntyyppiset havainnot. He voivat ainakin silmäillä noita sivustoja ja varoittaa ostamasta laittomia teräaseita.
      Kuinkahan terävähampaisia viranomaisemme ylipäänsä ovat ulkomailta johdettavaa laittomien tai arveluttavien tuotteiden kauppaa vastaan???

      • n/a

        Kyseisen yrityksen toiminnassa ei ole mitään laitonta, eli mitä äksyin ämmäkin on nyt teräasekeskuksen osalta väärällä asialla. Vähemmän sitä äksyyttä ja asennetta ja enemmän faktaa.

        Teräasekeskusta ei johdeta ulkomailta ja teräasekeskus ei myy laittomia tai arvelluttavia tuotteita.


      • on niin laitonta?

        Sanoppas nyt M.Ä.Ä millä tavalla teräase on sellaisenaan laiton? Kuka tahansa voi vaikka päällystää olohuoneensa seinät heittotähdillä tai miekoilla. Näytä nyt fiksuutesi ja kerro meille kaikille, mikä lainkohta kriminalisoi teräaseen sellaisenaan.

        Sehän on nyt selvää, ettei puukkoja ja heittotähtiä voi kadulla viskellä ja kuljetella, mutta mitä tahansa teräasetta saa säilyttää kotona. No joo, pitäähän niitä tietenkin säilyttää siten, että lapset tai kotieläimet telo itseään.

        Mitä mieltä olet muuten TV-shopista? Siellä myydään helvetin teräviä kokkiveitsiä, jotka on tarkoitettu erityisesti lihan leikkaamiseen!

        PS. Taidat kehottaa muita ilmoittelemaan viranomaisille, jotta sinun ei tarvitsisi nolata itseäsi...


    • Mitä Äksyin Ämmä

      ovat kaksi erilaista tuotetta. Veitsiä sentään tavallisimmin käytetään mitään elävää olentoa tai omaisuutta vahingoittamattomaan tarkoitukseen. Mutta voidaanko heittotähtiä hyödyntää muuten kuin (laittomina) aseina?

      • n/a

        Aika pöyrityttävän huvittavilla perusteilla väki näköjään tuomitsee kaiken sellaisen mitä ei itse kykene ymmärtämään. Heitettäviä teräaseita voi käyttää lukemattomiin laillisiin tarkoituksiin ja niiden myymisessä tai hankkimisessa ei ole mitään arvelluttavaa. Jonkun yksilön motiivit minkä tahansa tavaran hankkimiseen voivat olla arvelluttavia ja laittomia, mutta esineet ovat vain esineitä joita kukin käyttää kuten käyttää.

        Kuka vain kykenee vahingoittamaan muita lähes esineellä kuin esineellä, mutta kuinka montaa henkilöä on vahingoitettu heittotähdillä tai heittotähteä aavistuksen muistuttavilla teräaseilla? Muualla kuin elokuvissa ja muussa fiktiivisessä viihteessä? Ja kuinka montaa henkilöä on vahingoitettu keittiöveitsillä joita sentään mielestäsi tavallisimmin käytetään muita vahingoittamattomaan tarkoitukseen? Tämänkin esiin nostetun teräaseen käytettävyys muiden vahingoittamiseen on sekä teoriassa että käytännössä (rikostilastoissa) täysin olematon.

        Hauska kommentti tuo että "veitsiä sentään käytetään tavallisesti muita vahingoittamatomaan tarkoitukseen". Veitsillähän ne elukatkin vielä usein tapetaan ja veitsillähän nimenomaan usein muita henkilöitä vahingoitetaan.


        Tokihan minä tämän huolen ymmärrän, mutta jos nyt kuitenkin pysyttäisiin faktoissa ja yritettäisiin olla tuomitsematta asioita vain sen perustella mitä kukin ymmärtää tai on ymmärtämättä tai millainen mielikuva kullakin asioista on.


        Tämä keskustelu on minulle myös koiria harrastavana harmillisen tuttu. Useampaakin rotua väitetään aina ja aina tappajaroduiksi vaikka fakta on se että vain väärä kasvatus ja väärä pito tekevät koirasta vaarallisen ja vaikka fakta on se että tappajarotuina vainotut rodut loistavat kaikissa luotettavissa purutilastoissa selkeänä vähemmistönä.


      • Skarate-Skid

        Sukkahousutkin ovat tappavan vaaralliset väärissä käsissä, pitääkö ne kieltää?

        Logiikkasi: Vain vaaralliseksi luokittelemasi on vaarallista. Vaarallisempaa on ihminen kuin esine: Esine ei tapa, ihminen joka esinettä käyttää, voi tappaa esineellä tai ilman esinettä. Jopa suosikki kukkaruukkusi voi olla tappoväline, joten onko se laiton?


      • Skarate-Skid
        n/a kirjoitti:

        Aika pöyrityttävän huvittavilla perusteilla väki näköjään tuomitsee kaiken sellaisen mitä ei itse kykene ymmärtämään. Heitettäviä teräaseita voi käyttää lukemattomiin laillisiin tarkoituksiin ja niiden myymisessä tai hankkimisessa ei ole mitään arvelluttavaa. Jonkun yksilön motiivit minkä tahansa tavaran hankkimiseen voivat olla arvelluttavia ja laittomia, mutta esineet ovat vain esineitä joita kukin käyttää kuten käyttää.

        Kuka vain kykenee vahingoittamaan muita lähes esineellä kuin esineellä, mutta kuinka montaa henkilöä on vahingoitettu heittotähdillä tai heittotähteä aavistuksen muistuttavilla teräaseilla? Muualla kuin elokuvissa ja muussa fiktiivisessä viihteessä? Ja kuinka montaa henkilöä on vahingoitettu keittiöveitsillä joita sentään mielestäsi tavallisimmin käytetään muita vahingoittamattomaan tarkoitukseen? Tämänkin esiin nostetun teräaseen käytettävyys muiden vahingoittamiseen on sekä teoriassa että käytännössä (rikostilastoissa) täysin olematon.

        Hauska kommentti tuo että "veitsiä sentään käytetään tavallisesti muita vahingoittamatomaan tarkoitukseen". Veitsillähän ne elukatkin vielä usein tapetaan ja veitsillähän nimenomaan usein muita henkilöitä vahingoitetaan.


        Tokihan minä tämän huolen ymmärrän, mutta jos nyt kuitenkin pysyttäisiin faktoissa ja yritettäisiin olla tuomitsematta asioita vain sen perustella mitä kukin ymmärtää tai on ymmärtämättä tai millainen mielikuva kullakin asioista on.


        Tämä keskustelu on minulle myös koiria harrastavana harmillisen tuttu. Useampaakin rotua väitetään aina ja aina tappajaroduiksi vaikka fakta on se että vain väärä kasvatus ja väärä pito tekevät koirasta vaarallisen ja vaikka fakta on se että tappajarotuina vainotut rodut loistavat kaikissa luotettavissa purutilastoissa selkeänä vähemmistönä.

        joka osui vain puoli senttiä vasemman silmän alle. Oliko tikkataulutikka syyllinen siihen, ettei se osunut silmään, vai heittäjä, jonka mielestä se oli hauska pila.

        Todellisuus on se, ettei aseet tapa ketään, ei edes unissa ja unelmissa. Ihminen tappaa jos joku. Ymmärrän täysin kantasi ja hyväksyn edelleen tikkataulutikat ja heittovempeleet. Todellisuus on, enemmän ihmisiä tapettu puunuijilla kuin ampumalla. Nykyään vain tappoväline useammin on veitsi tai sana, kuin miekka tai ampuma-ase, heittovälineistä puhumattakaan... jollaiseksi käy mikä tahansa jonka jaksaa viskata toista kohti.


      • Tapa puhelinluettelolla hei...
        Skarate-Skid kirjoitti:

        joka osui vain puoli senttiä vasemman silmän alle. Oliko tikkataulutikka syyllinen siihen, ettei se osunut silmään, vai heittäjä, jonka mielestä se oli hauska pila.

        Todellisuus on se, ettei aseet tapa ketään, ei edes unissa ja unelmissa. Ihminen tappaa jos joku. Ymmärrän täysin kantasi ja hyväksyn edelleen tikkataulutikat ja heittovempeleet. Todellisuus on, enemmän ihmisiä tapettu puunuijilla kuin ampumalla. Nykyään vain tappoväline useammin on veitsi tai sana, kuin miekka tai ampuma-ase, heittovälineistä puhumattakaan... jollaiseksi käy mikä tahansa jonka jaksaa viskata toista kohti.

        Tai autolla, saat pienemmän tuomion kuin tappamalla teräaseella, se on maan laki.


      • strutterf

        Vaikka itse et pysty keksimään heittotähdille muuta käyttötarkoitusta kuin väkivalta, onneksi muut ihmiset pystyvät.


    • HEITTOTÄHTIÄÄ

      MUlla on muutama heittotähti itellä, voin myydä niistä osan tai jopa kaikki. Olen tuonut mukanani kanarian saarilta. Ne ovat valmistettu ruostumattomasta teräksestä. Kahdessa on 4 sakaraa yhdessä 5 ja yhdessä 6. Laittakaa tänne suomi24:än viestiä jos olette kiinostuneita.

      • janvan

        olikos sulla vielä noita heittotähtiä kaupan?
        mitä, montako ja mihin hintaan?
        ilmoittele!


      • Christian.K

        Vieläkö myyt näitä tuotteita? Mikä on hinta? Ja saisiko kuvia? Olen valmis ostamaan jos hinta ja kuvat sopivat kohdalle ;P


      • shurekin ninja
        Christian.K kirjoitti:

        Vieläkö myyt näitä tuotteita? Mikä on hinta? Ja saisiko kuvia? Olen valmis ostamaan jos hinta ja kuvat sopivat kohdalle ;P

        juu hei ettekös te tajuu et heitto tähtiä/veitsiä/tikkuja k'ytetään täysin harrastuksena ninjutsussa ja shurekinjutsussa...itse harrastan ninjutsua ja heittelemme niitä välillä tarkkuus tauluihin...MIETTIKÄÄ VÄHÄN!


      • silwerarow

        olen kyllä kiinnostunut ostamaan näitä heittotähtiä ehkä jopa useampia (koristeeksi =)) mutta voisitko lähettää kuvia niin voisin päättää tarkemmin olen etsinyt kauan ja osa näistä on aika rumia =P


      • Takaan sen.
        silwerarow kirjoitti:

        olen kyllä kiinnostunut ostamaan näitä heittotähtiä ehkä jopa useampia (koristeeksi =)) mutta voisitko lähettää kuvia niin voisin päättää tarkemmin olen etsinyt kauan ja osa näistä on aika rumia =P

        Milla-Magia heittelee posautuspommeja, ne ovat tehokkaat, ostakaa siis niitä.


      • silwerarow
        Takaan sen. kirjoitti:

        Milla-Magia heittelee posautuspommeja, ne ovat tehokkaat, ostakaa siis niitä.

        no kerroppas mistä näitä sitten saa


    • tähdet roskiin

      Niillä saa vain haavoja aikaiseksi mutta kovat tuomiot. Heitä puhelinluettelolla, jälki on tuhoisampaa ja tuomio pienempi.

      Ihan tosissaan, unohtakaa väkivalta ja heitelkää ruusukimpuilla ja niilläkin hyvin hellävaraisesti. Niin on paras. Miksi pitäisi ottaa väkivalloin jos voi rakkaudellakin saada.

    • Miettikää!

      Miettikää vähän hei kuule! Mie oon miettiny harrastukseks heittotähtien heittelemistä eikä oo muuten mikään tylsä harrastus. Oppiihan siinä tarkkuuttakin jos tulee kännissä kavereitten kaa kisa kuka saa kiven osuu ammeeseen eka! :P

    • TakkuTakiainen

      mä olen hyvin vihainen naimaton mies ja tekee usein mieli haastaa tappelua mut sen vaan sanon et koskaan en heittäisi vihollista tollasella heittotähdellä. Se on niinku satavarma että se osuma vain ÄRSYTTÄÄ, ja se ottaa sen tähden käteensä ja tulee mun kimppuun sitten sen kanssa käyttäen sitä puukkona.

      • NinjaMaster

        No perkele. jos siinä lukee että heittotähti niin mihin sie luulet et sitä käytetään?!?!?! Vittu johonkin Sipulin pilkkomiseen


      • tykkäisin
        NinjaMaster kirjoitti:

        No perkele. jos siinä lukee että heittotähti niin mihin sie luulet et sitä käytetään?!?!?! Vittu johonkin Sipulin pilkkomiseen

        Vähänkö olis kivaa saada heittotähtiä mukaan baariin.


      • TakkuTakiainen

    • taeteata

      Tämän koko viestiketjun aloittaja on täysi idiootti. Ei minulla muuta.

    • Mies.

      Vedä käteen pelle.
      oot taas noita helvetin kukka hattu tätejä jotka luulee pelastavansa maailman..
      no tässä on uutinen. PAINU VITTUUN! täällä ei kaivata tollasia perkelen arvostelijoita jotka on valittamassa kaikesta >8(

      • Hämäläine

        Päätit sitten vastata ketjun aloittajalle about viiden vuoden viiveellä...


    • Heittotähti ei ole tikkaa vaarallisempi ase. Otin selvää teräasekeskuksesta. Kielsivät koskaan myyneensä heittötähtiä. Se on vale, koska 12-vuotiaá tyttäreni haluaisi sellaisia synttärilahjaksi ( korostan ei tikkaa kummepi). Sanoivat, ettei heillä ole koskaan ollut myynnissä heittotähtiä ja kuitenkin tyttärenikin osasi heti nimetä teräasekeskuksen.

      J-MN ( [email protected])

      • uskottavuusmennyt

        Varmaan kannattaisi sunkin keskittyä enemmän tyttäreesi kun tänne palstoille kirjottamiseen. Taidat olla Suomi24:n palkkaama?


    • JariN

      On jo aika vanha tai enemmän juttu. Tyttäreni olisi halunnut heittotähriä synttärilahjaksi ( tikkoja ) teräasekeskus kielsi ensin kaiken. Heillä ei ole ollut myynnissä. Kirjoitin kun 12-vuotias tyttärenikin mainitsee, että teiltä saa heittotähtiä. Niin teräaskeskus vastasi, että "olivat heikko laatuisia ja poistettiin myynnistä".

      Jari ([email protected])

    • ei enää tikkoja

      mut miettikääs tätä. kummassa lajissa on enemmän fiilistä. tikkojen heittelyssä tauluun vai heittoveitsien heittelyssä tauluun. on nimittäin fiilis ja mielenkiinto kohdallaan ja siks heitelläänki koko perheen voimin noita veitia keskenään kilpaa. voittaa perinteisen tikka taulun, ja on yhtä vaarallisia hölmön käsissä. ja veitsien heittely on ihan oma lajinsa, ja siinäkin voi hifistellä jos jotain kiinnostaa.

    • hehhe123568

      myyäähän sielä nyrkkirautojakin jos jaksaa käyttää vain mielikuvitustaan, sekä poistaa tyhjänpäiväset osat raudan tieltä

    • Namu...

      Harmi kun Suomessa ei saa ostaa Taseria. Jos alkaa ite kyhäilemään niin voi tulla johdollinen malli ja teho yli suositusten.

      • tazer4

        aikoinaan tehtiin sähköpiiska (tazer) kertakäyttö kameran lampusta. kyl sen kait vois itsekkii 9v paristost väsätä mut paljon hauskempaa kun sanoo kaverille et pidä vähän tost tulpanjohdost kiinni. ja startti.


    • Ninpo

      Itse harrastan ninjutsua (kansanomainen nimi) ja siksi omistan näitä.

    • Laki sanoo...

      http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2003/20030612#e-2

      "Nyrkkirautojen, stilettien ja HEITTOTÄHTIEN sekä muuksi esineeksi naamioitujen teräaseiden samoin kuin sähkölamauttimien ja -patukoiden, jousipatukoiden sekä tarkkuussinkojen ja -linkojen VALMISTUS, MAAHANTUONTI, KAUPPA sekä HALLUSSAPITO yleisellä paikalla ja yleisellä paikalla olevassa kulkuneuvossa on kielletty"

      toisessa ja kolmannessa momentissa sitten todetaan, että vartijoilla voi olla tästä poiketen teleskooppipamppuja ja valtiollisissa tehtävissä voi olla, mitä vaan.

    • voivoitomppeleita

      Hah hah! Entäpä kirves ja veitsi? Ne ovat huomattavasti tehokkaampia heittoaseita. Ei pitäisi sekottaa elokuvia ja todellisuutta.

      • xxxxxxxxxxxxx

        Aivan ja mihin unohtui keihäs? Se jos mikä pitäisi kieltää.


    • priimasauma

      12 §

      Vaarallisten esineiden keräily
      Historiallisesti tai taiteellisesti arvokkaiden nyrkkirautojen, stilettien ja heittotähtien sekä muuksi esineeksi naamioitujen teräaseiden, jousipatukoiden, teleskooppipatukoiden samoin kuin tarkkuussinkojen ja -linkojen valmistus, maahantuonti ja kauppa on sallittu. Esineiden hallussapito yleisellä paikalla ja yleisellä paikalla olevassa kulkuneuvossa on sallittu kaupantekoon, keräilykokoelmaan liittämiseen tai näyttelyssä pitämiseen liittyvästä hyväksyttävästä syystä.

      Esinettä pidetään historiallisesti arvokkaana, jos sillä on liittymäkohtia huomattavaan henkilöön, tapahtumaan, paikkaan tai aikakauteen taikka jos sillä ikänsä, harvinaisuutensa, tyypillisen edustavuutensa tai muun niihin verrattavan syyn vuoksi on taide-, ase- tai sotahistoriallista taikka kansantieteellistä merkitystä. Taiteellisesti arvokkaana esinettä pidetään, jos se muotoilunsa, pintakäsittelynsä tai koristelunsa vuoksi edustaa tiettyä tyylikautta tai muutoin on taiteelliselta kokonaisuudeltaan merkittävä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe