Mistä löytyisi jousiammuntaa?

Sisqi

Olen jo pitkään halunnut aloittaa jousiammunnan, mutta en oikein tiedä missäpäin Tamperetta sitä harjoitetaan. En ole siis ennen jousella ampunut, joten kaipiasin jonkinlaista "alkeiskurssia". Yritin googletella, mutta en oikein saanut vastauksia. Ilmeisesti ainakin Haya ry:ssa olisi tarjolla Kyodoa, mutta luulisin, että se olisi liian vaikeaa aloittelijalle (vai?). Ja kyseisellä seuralla ei ollut nettisivua, jota olisin voinut lueskella.

En haluasi käyttää jalkajousta, vaan miellummin tavallista pitkäjousta tai taljajousta. Myös vastakaarijousi kävisi. Tietysti kaikkea voi kokeilla :)

Luulisin, että näin kesällä järjestettäisiin jotain kesäleiri-meiningillä joitain kursseja.

Kiitokset kovasti, jos joku tietää hyvän paikan. Olen tästä haaveillut yläasteelta lähtien ja nyt vihdoin minulla olisi mahdollisuus toteuttaa haaveeni :)

6

4188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kivikylän mies
    • _Baggio

Teiskossa on jokin extreme "urheilu" mesta, jossa itse ainakin pääsin kokeilemaan jousella ampumista...kyseleppä sieltä

• jousiampujalle....
      • Sisqi

Tuo Hervannan Syke tai Tampereen jousiampujat kuullostaa hyvältä. Syke olisi hyvä paikka kun asun ihan vieressä. Jostain syystä ei vaan Sykkeen kotisivut aukene :( Sanoo vaan, että object not found. pitää yrittää myöhemmin uudestaan.

• jouskarista....
        Sisqi kirjoitti:

Tuo Hervannan Syke tai Tampereen jousiampujat kuullostaa hyvältä. Syke olisi hyvä paikka kun asun ihan vieressä. Jostain syystä ei vaan Sykkeen kotisivut aukene :( Sanoo vaan, että object not found. pitää yrittää myöhemmin uudestaan.

Ehkä kannattais kokeilla niitä muita yhteystietoja. Koska kyseessä on kuitenkin harrastus jota pyöritetään vapaa ehtois voimin voi olla ettei kukaan jaksa päivittää sivuja, että siinäkin mielessä vois olla ihan mielenkiintoinen yhdistys, sitäpaitsi näissä penemmissä järjestöissä voi saada sujuvampaa ohjausta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      48
      1538
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      22
      1050
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1026
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      87
      955
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      896
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      835
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 70
      769
    Aihe