ihmiset kyttäilevät kotisi nurkilla.Teeskentelevät lähtevänsä aina samaan suuntaan,kuin sinäkin.Vetävät vessanpönttönsä aina määräminuutein,ja tumppaavat tupakkamsa edessäsi?Ovatko he saatananpalvoajia.Olen lopen kyllästynyt heihin,ja alkaa ko agrissiiviset tunteet nousemaan.
Kysyisin uskovilta mitä on.
5
281
Vastaukset
- huomanneet jo kuukausia
sitten,että menempä tyhjään apteekkiin,postiin,kioskille,tai minne tahansa,niin parissa minuutissa putiikki on täynnä.
- Ystävä
Herra Jeesus Kristus koskettakoon sinua, ja vapauttakoon kaikista peloista ja ahdistuksista. Hänen armonsa pysyy iankaikkisesti, sinullekin.
Joh 14:26 Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut.
Joh 14:27 Rauhan minä jätän teille: minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.
- Mervi_
Tuota kutsutaan vainoharhaksi.
Onko lääkäri antanut sinulle lääkereseptin?
Niitä lääkkeitä pitäisi todella ottaa,
muutoin tuo olo ei lopu.
Käy vielä lääkärillä ja puhu tuosta lisää.- vieraani,sukulaiseni,
ja ystävänikin tarvitsisivat "Sinun"reseptisi.
- diudiu
vieraani,sukulaiseni, kirjoitti:
ja ystävänikin tarvitsisivat "Sinun"reseptisi.
joo, kyllä ne varmaan on saatananpalvojia. netykkää kyylätä sua ihan varmasti. polta tupakka seuraks ja kysy, miks vessanpönttö pitää vetää määräminuutein. saat varmasti järkeenkäyvän vastauksen järkeenkäyvään kysymykseen haha. relax pls. käy kysyy sieltä apteekista onko ne antanu väärät lääkkeet vahingossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770