Iltasanomat uutisoi:
"Ranskalainen AFP-uutistoimisto sanoi puolestaan, että miljoonat suomalaiset häpesivät Lordin valintaa viisuehdokkaaksi."
No niin, nyt saadaan hävetä niitä jeesustelijoita ja kukkahattumummoja jotka rääkyivät koko viisujen ajan Lordista. Tekisi mieleni hivauttaa niitä turpiin.
Lehdestä lainattua
5
322
Vastaukset
Ja otehan oli siis lainattu Iltalehdestä, ei Iltasanomista.
- oikaistaan...
Laitetaan kaikki viestiä tuolle uutistoimistolle, että vain muutama tekopyhä valehtelija fariseus häpesi, Suomen kansa kannatti.
- komero
Häpeän edelleen. Suomalaiset on juntteja.
- musiikkia
Täällä olen myös minä joka häpee, enkä todellakaan ole mikään kukkahattumummo.
Junttikansaa olemme
- ENSIHOITAJA*
"kukkahattumummoja jotka rääkyivät koko viisujen ajan Lordista. Tekisi mieleni hivauttaa niitä turpiin."
-Siis vetäisit mummoja turpaan jonkun LORDIN vuoksi? Olet pelle, ja annat idiootin kuvan LORDI-faneista!
Ihanko meidän kaikkien pitäisi alkaa pitää Lordin musiikista (joka on paskaa) ja ulkonäöstä, nyt tämän eurovision voiton vuoksi?
Minusta kyseessä on "keisarin uudet vaatteet". Euroopan teinit teki kepposet, ja kohta kaikki kehuu jotain, mikä oikeasti vaan on keskinkertaista ja paskaa musiikkia. Ne jotka haluaa, voivat digata mitä haluavat, mutta älä nyt SAATANA SOIKOON väitä että kaikkien vanhojen mummojenkin pitäisi alkaa siitä digata.
Imbesilli!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693