Enkelit ovat Jumalan lhettämiä, Jeesus on kaikien enkeleitten pää, enkeleitä ei tule nostaa koskaan, ylemmäksi Jeesusta Kristusta, enkelit ovat todellisia mutta eivät, odota että heitä kumarretaan. Jeesus Jumala ja Pyhähenki, ovat ylempänä. Jumala on niin rakastanut meitä, että antoi anokaisen Poikansa, että meillä elämä olisi Hänessä. Ei tule kumartaa enkeleitä, he ovat palveluksessanne, taistelevat puolestanne. vievät rukoukset, Jeesuksen kautta Jumalan eteen. Ettehän tidä milloin enkeli on vieraananne, koska ette tunnista heitä.
JEESUS JA ENKELIT
15
1187
Vastaukset
- liekkinen
enkeleitä Jeesusta korkeammalle.
mutta kuten itsekin sanoit, he ovat palvelemassa myös meitä, toimittavat rukouksemme eteenpäin, tuovat viisaita, lempeitä ja rakkaudellisia ajatuksia päähämme. kyllä sen pahan enkelin tunnistaa siitä, että aiheuttaa ristiriitaa ja epäsopua sekä masennusta mielessämme.
ei luoda pelkoa enkeleitä kohtaan, otetaan kiitollisena vastaan apu, jonka ovat valmiit pyynnöstämme antamaan.
luuletko, että enkelit voisivat keskuudessamme toimia auttajina ja suojelijoina ilman Taivaan Isän lupaa? tuskinpa olisi näin!- Lukihäiriöinen
Jumala on enkelten lähettäjä ja käskyn antaja Jeesus on kuitenkin, enkeleittenkin pää. Ei ole mitään peljättävää, Jeesushan on rakkaus, enkelit toimivat, lähettiläinä. Jumala on antava heille kehoituksen, joita enkelit mielellään noudattavat. Omasta halustaan koska, heillä on halu palvella Herraansa. Pahan lähettiläät voivat pukeutua, valkeuden vaatteisiin, eksytys on todellisuutta. Ellei ole Jeesuksen veren turvassa ja voittovoimassa. Rakkaudesta tulevat, Enkeli lähettiläät. Rakkaudesta Lähettäjäänsä kohtaan. Tuoden Jeesuksen puhdasta sanomaa. Vapauteen Hän vapautti sanan saattajat ovat saapuneet, kirkaudesta ilman perisyntiä. Lopun ajalla jyvät seulotaan akanoista. Pyhittäytykää Krisuksessa. Pyhähenki johdattaa uudesti syntyneitä. Taivuttakaa tahtoa Herran tahtoon.
- uskotaanko
Toisen henkilön tuttavat uskonveljet ja sisäret kertoivat Lordin ylistävän Jehovaa, siis että hallelujaa = ylistys Jehovalle.
mahtaa valtakunnansalit pursua Hard rock hallelujan kertosäkeistä. Että tätä mieltä - Minni-Matleena
täällä enkeleitä kumartanut tai nostanut mihinkään?! Puhut nyt ihan älyttömiä.
Sitäpaitsi kyllä enkelin voi tunnistaa!Edellinen kirjoittaja tarkoitti enkelin "nostamisella" palvomista. Eli enkeleitä ei pidä palvoa. Mutta enkelit voivat opettaa meille vanhurskautta.
Enkelit rakastavat ylistystä. Niitä on läsnä paikoissa joissa ylistetetään Jeesusta. Ylistäminen tarkoittaa, että laulaessasi unohdat muut asiat ja vaikka suljet silmäsi ja annat kiitoksen ja kunnian jumalalle, Jeesukselle, Pyhälle Hengelle, laulamalla hänestä. Jumala rakastaa kuulla omiensa laulua.
Enkeleitä ei pidä palvoa. Mutta enkelit ovat Jumalan sotamiehiä, lähetetty tekemään hyviä asioita Jumalan toimesta. Joillakin ihmisillä on erikoinen lahja nähdä enkeleitä.
Nimimerkki lukihäiriöiselle olisi sellainen asia, että kun olen nyt muutaman kerran huomannut tuon nimimerkin haluan sanoa siitä tämän. Meidän ei tulisi sanoa itsestämme negatiivisia asioita. Kuten esimerkiksi "minulla on kauhan huono muisti" tai "nauran kuollakseni". Me saamme sen mitä me sanomme. Me luomme elämämme sanoillamme. Niitämme sitä hedelmää. Englannin kielisen raamatun mukaan kuuluu yksi psalmi näin (ulkomuistista). "Ne jotka päästävät kielensä valloilleen saavat syödä sen hedelmää, joko elämäksi tai kuolemaksi." Etsin sen nyt Raamatusta.
21.Kielellä on vallassaan kuolema ja elämä. Jotka sitä rakastavat, saavat syödä sen hedelmää.
[Jumalan Kansan Raamattu: Sananl. 18:21]
21.Death and life are in the power of the tongue: and they that love it shall eat the fruit thereof.
[King James Version: Sananl. 18:21]
21.Death and life are in the power of the tongue; Those who love it will eat its fruit.
[World English Bible: Sananl. 18:21]
Tässä ei ole sitä kaikkein parhainta The Amplified käännöksen versiota, mutta asia kuitenkin tulee esille. Eli ne jotka rakastavat puhua paljon, tai kirjoittaa paljon saavat syödä oman kielensä hedelmää. Mitä he sitten puhuvatkin.
Tämä on kylvämisen ja niittämisen laki, ja se koskee kaikkia ihmisiä. Siksipä puhukaamme kuin Jumalan sanoja ja hyvää itsestämme ja toisista.
Minä en tiedä mitä Lukihäiriöinen itse tarkoittaa nimimerkillään. Onko se vitsi vai onko tosi. Mutta joka tapauksessa siitä voi parantua. Minä parannin lukihäiriöstä noin 10 vuotta sitten, joskus v. 1993 tai 1995 kun Toronton Herätys tuli suomeen ja olin silloin mukana eräissä kotikokouksissa. Sitä ennen oli tilanne se, että kun soitin laulua tai luin tekstiä, hukkasin rivin helposti tai nuottirivin soittaessani. Sitten erään kerran olimme ylistäneet ja oli rukouspalvelu meneillään ja tuon perheen, joka veti sitä kokousta, nainen sanoi, "rukoillaan sinun puolestasi." suostuin siihen, koska olin janoinen. Sitten kaaaduin maahan, olin Pyhän Hengen hoidossa ja noustessani totesin, että lukihäiriö on parantunut. Se on ollut parantunut siitä saakka. eli siitä on 12 vuotta aikaa. Paraneminenkin on yksi Herran etsimisen siunaus. Jeesus paransi lukihäiriön. Nuorena se aiheutti minulle myös pieniä auto-onnettomuuksia, mutta ei sitten enää vanhempana, koska se parani. Ei ole tullut kolareita huomaamattomuuden tähden, eikä tule Jumalan armon ja varjeluksen tähden. Suloiset ovat niiden jalat, jotka julistavan evankeliumin hyvää sanomaa. Rakstan Jeesusta. Tehtäväni on julistaa häntä.
Nimimerkki lukihäiriöinen, jos haluat muuttaa nimimerkkiäsi vapautan sinut nyt kaikesta väärien sanojen kirouksesta. Pyydän kaikki sukusi synnit anteeksi kolmanteen ja neljänteen polveen. Ole vapaa Jeesuksen nimessä.
Meidän puheemme tulisi olla niin, että kyllä tarkoittaa kyllä ja ei tarkoittaa ei. Tämä asia selvisi kerran minulle, kun luin sellaista raamattua, jossa on vierekkäin Suomi Ruotsi ja Englanti. Katson löydänkö nyt saman.
37.Olkoon teidän puheenne: 'Kyllä', tai: 'Ei'. Mitä siihen lisätään, on pahasta.
[Jumalan Kansan Raamattu: Matt. 5:37]
37.utan sådant skall edert tal vara, att ja är ja, och nej är nej. Vad därutöver är, det är av ondo.
[Svenska Bibeln 1917: Matt. 5:37]
37.But let your communication be, Yea, yea; Nay, nay: for whatsoever is more than these cometh of evil.
[King James Version: Matt. 5:37]
37.But let your 'Yes' be 'Yes' and your 'No' be 'no.' Whatever is more than these is of the evil one.
[World English Bible: Matt. 5:37]
Näistä esimerkiksi tuo alimmainen:
Mutta anna teidän kyllä olla kyllä ja teidän ei olla ei.
Eli se tarkoittaa sitä, että meidän tulisi sanoa sitä mitä tarkoitamme, eikä leikkiä hirteishuumorilla. Tulee tehdä niin kuin sanomme, tai sitten on parempi olla lupaamatta.
Siunausta sinulle ja muille lukijoilleni. Jumalan armosta kirjoitan täällä ja teen sitä suuresta ilosta, Pyhän Hengen voitelussa.- Lukihäiriöinen
Kiitos vain viestistäsi, minä olen lukihäiriöinen, mutta myös uudesti syntynyt. Minussa on Pyhähenki, en häpeä sitä, että olen lukihäiriöinen. Minusta on paljon suurempaa, tuntea Jeesus ja elää, Jeesuksen nimessä, kuin tuijottaa lukihäiriötä.
Mieluummin olen Jeesukselle kunniaksi, tällaisena kuin, että puolet minusta kuuluisi mailmaan.
Minä olen täysin antanut, itseni Jeesuksen käytöön, ja mieluummin olen vajavainen, että muutkin vajavaiset uskaltautuisivat, Jeesuksen käyttöön. Itselleni minä en mitään ole vailla, Herra antaa minkä Hän parhaaksi näkee. En toki alenna itseäni, mutta en myöskään korota, Jeesus itse korottakoon jos Hän aiheelliseksi katsoo.
Mitä hyötyä on siitä vaikka puhumme monella eri kielellä, kun ei ole rakkautta, rakkaus on se joka, tulee valkeuksien isältä.
Jokainen joka puhuu, Herra, Herra ei pääse taivaan valtakuntaan.
Hän joka tekee taivaallisen Isän tahdon, ja tunnustaa, Jeesuksen Kristuksen, on Herralle rakas. Armosta me olemme pelastetut, emme itsemme tähden, ettei kukaan kerskaisi.
Puu joka, ei tee hedelmää, hakataan poikki,ja heitetään tuleen.
Mitä hyödytää puhua, jos teot puuttuvat. Jeesuksen nimessä tekoja, Hänen kauttaan on pelastus, ei meidän oma vanhurskaus riitä.
Joka tahtoo itsensä kieltää, ja seurata Jeesuksen viitottamaa tietä.
Hän pelastuu, jos teillä on usko, mutta teot puuttuvat, ei usko yksin pelasta.
Jos raamattu on elävä sanan viitoittaja, silloin sinulla on, myös tieto taito.
Ei tänäpäivänä voida selvit iman Pyhänhengen johdatusta, Ei olman Jeesuksen johdatusta. Ilman Jeesusta ei ole Jumalaakaan. Ilman rakkautta ei ole Pyhäähenkeä, Mitä silloin on ei mitään tyhjä kuori. Sisällön elämään antaa, Jeesus. - kuitenkaan
tunnistanut yhtä arvoikkaimmista läheteistä. Olen lukenut usein tämän lukihäiriöisen kirjoituksia ja vaikka niissä vielä Jumalan tahdosta on selvästi havaittava lukihäiriön merkki, niin itse sanoma on puhdas, niin puhdas, että se on harvinaisuus.
Varmasti tämä lukihäiriöinenkin tietää, että Jumala parantaa, mutta uskon, että hän on itse antanut Jumalalle luvan, että häntä saa käyttää vajavaisena astiana ja näin ollen monet vajavaiset saavat sen kautta lohdun ja uskalluksen olla vajavaisena Jumalan suuria aseita.
- Nimetön
eryhdyt eivät enkelit ole jumalan lähettemiä ävaan minun minä piruuttani kiusaan teitä uskovaisiaettä te näyttäisitte kaikelle kansalle tyhmytenne
- juudas
Ainoo mitä toivon maailmassa, että kaikki uskonnot kielletään ja hävitetään maailmasta. Koska heikot tarvitsevat jonkun mihin uskoa, koska he eivät itseensä usko.
- Lukihäiriöinen
Jumala on antanut ajan tehdä parannuksen, olkoon se varoituksena sinulle. Hän kutsuu älä ummista silmiä.
- freesign
Lukihäiriöinen kirjoitti:
Jumala on antanut ajan tehdä parannuksen, olkoon se varoituksena sinulle. Hän kutsuu älä ummista silmiä.
TODELLLA sinun silmäsi ovat avautuneet! puhtauden veren kautta olet saanut kaiken mitä voi olla JEESUKSEN tuntemisen! mitä ihminen rahoillaan tai taidoillaan voi tehdä kun hätä tulee! siksi tahtoisin että rukoilisit minun puolesta niin minäkin rukoilen sinun ja JEESUS meidän puolesta! Olen hengellisesti VASTASYNTYNYT en halua että koskaan tämä ihana lämmön tunne katoaisi JANOAN JEESUSTA suuresti sydämeni huutaa HERRAA koko ajan. pääsin huumeista änkytyksestä kiusaamisesta ahdingosta pelosta ja kaikesta pahasta JUMALAN POJAN VEREN KAUTTA HÄN poisti kaiken pahan ja sain RAUHAN ihanaa olen vapaa! menkööt maailma, sanokoot väärät valansa Mutta minä USKON JEESUKSEN YLÖSNOUSEMUKSEEN EVANKELIUMIIN!!
- LUKIHÄIRIÖINEN
freesign kirjoitti:
TODELLLA sinun silmäsi ovat avautuneet! puhtauden veren kautta olet saanut kaiken mitä voi olla JEESUKSEN tuntemisen! mitä ihminen rahoillaan tai taidoillaan voi tehdä kun hätä tulee! siksi tahtoisin että rukoilisit minun puolesta niin minäkin rukoilen sinun ja JEESUS meidän puolesta! Olen hengellisesti VASTASYNTYNYT en halua että koskaan tämä ihana lämmön tunne katoaisi JANOAN JEESUSTA suuresti sydämeni huutaa HERRAA koko ajan. pääsin huumeista änkytyksestä kiusaamisesta ahdingosta pelosta ja kaikesta pahasta JUMALAN POJAN VEREN KAUTTA HÄN poisti kaiken pahan ja sain RAUHAN ihanaa olen vapaa! menkööt maailma, sanokoot väärät valansa Mutta minä USKON JEESUKSEN YLÖSNOUSEMUKSEEN EVANKELIUMIIN!!
Olen liittänyt sinut esirukoukseeni, Jeesuksen rakkaus parantakoot sinut, antakoon sinun sydämeesi rauhan, Jeesuksen Veri puhdistaa, Joka Häntä huutaa avukseen, Hän kuulee, rukoile uudesti syntymistä Jeesuksessa, Pyhänhengen johdatusta,ja lahjoja. Monien vaikeuksien kautta, olet kulenut. Jeesus antakoon sinulle, eheytymistä ja uuden toivon, Jotta tapaisimme Taivaassa sitten, kun Jeesus tulee noutamaan
Toivon sinulle koko sydämestäni voimaa ja vahvistusta Jeesuksen johdattamana.
Sitten kun sinussa on Pyhähenki, tunnet synnin tunnon, Jeesus meni syntiesi tähden ristille, että sinulla rauha olisi. Usko, että Jeesuksella on kaikki valta, Hän rakastaa juuri sinua vajavaisena, Ei Hän terveitä tullut parantamaan vaan, vajavaisia niitä ihmisiä kutsumaan, joilla on nöyrä mieli. Ei Jeesus tuomitse, Hänessä on rakkaus. Lue raamattua tutustu Jeesuksen elävään sanan. Pyydä sielun ja Hengen eroitamista toisistaan, että kehittyisit, uskon tiellä.
Siunausta sinulle.
- E.K
Miten sitten enkelit osaa lentää mutta Jeesus ei. Kyllähän lentäminen on vaikutavempaa kuin vetenpäällä kävely.
- LUKIHÄIRIÖINEN
Jeesuksesta kysyit miksei hän lennä, sinulla on hyvä huumorin taju.
Melkeenpä minäkin nauruun purskahdin.
Jumala on antanut myös huumorin tajun, ei se ole lainkaan väärrin nauraa makeasti, puhua huumorilla puhtaasi.
Herrakin on persoona, Häkin nauraa.
Enkelitkin nauravat, eivät ole ollenkaan niin totisia, kuin meillä kuvissa olevat enkelit.
Enkelitkin ovat persoonia.
On hiljaisia, avoimia, nauravia, totisia, kaikista mahdollisista asiosta kiinnostuneita. Mutta puhtaasti,hehän ovat taivaallista aluperää. On myös siivettömie enkeleitä. Muullakin värillä, kuin valkoisella pukeutuneita, eikö olekin mielenkiintoista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915846
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv912988Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262770Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252026Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48744