valtaeliitissä ympäri euroopaa ollan tietämättä tosielämästä.
Toisaalta se on suoraan Illuminaatisen propagantan tulos että lordi menestyi.
Sillä satanistiset tahot, Illuministit mukaan lukien vapaamuurarit ovat jo pitkään ajaneet alas uskontojen valtaa ja moraalikäsitystä.
Koska mailman uskontoa ollan jo lanseeraamassa ja paholaisen esiinmarssia valmistelaan jo vauhdilla.
Lordin menestys osoitaa että eurooppakin on valmis.
Itse Lordista: Hieno esitys ja iskevä kappale.
Kappaleesta löytyy kaikki illuministien tunnusmerkit. Satanismi, Kristinusko, Juutalaisuus. Salamalla maahan lyönti ym.
Ei niitä ns"huuhaa" sivuja ole turhaan luettu.
Voitto on tärkein, LOPUN MAASTA
Lordin voitto osoittaa
5
177
Vastaukset
- Niinkuin..
Valinta oli demokraattinen jos nyt puhelinäänestys voi olla.
Demokraattinen kuin suomen eduskuntavaalit mies ja ääni.
Kansalaisiin voi luottaa.
Jumalaan ei?- järkyttynyt
Kansaan ei voi luottaa. Kolmiyhteiseen Jumalaan kyllä. Hän ei petä. Herra armahda kansaamme!
Niin järkyttävää katsottavaa en ole ennen nähnyt. - heh heh
järkyttynyt kirjoitti:
Kansaan ei voi luottaa. Kolmiyhteiseen Jumalaan kyllä. Hän ei petä. Herra armahda kansaamme!
Niin järkyttävää katsottavaa en ole ennen nähnyt.pettää kansan aina
- järkyttynyt
heh heh kirjoitti:
pettää kansan aina
Olen puolueeton. Vanhasen pitäisi erota. Häntä kiinnostaa enemmän lordi kuin suomalaisten työpaikat ja hyvinvointi.
- hyvä..
järkyttynyt kirjoitti:
Olen puolueeton. Vanhasen pitäisi erota. Häntä kiinnostaa enemmän lordi kuin suomalaisten työpaikat ja hyvinvointi.
vanhaselle monoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760