Kuinka kauan on mennyt siitä kun olette ensimmäisen kerran käyneet velkaneuvojalla siihen kun velkajärjestely on alkanut?
Velkajärjestelyn alkaminen
5
758
Vastaukset
- kokemusta on...
taisi mennä vuosi....
- Kati
Että vain yksi on hakenut velkajärjestelyä...
- vaan puoliso
Itse en ole hakenut velkajärjestelyyn, mutta puoliso kyllä aikoinaan (muutamana vuosi sitten). Hänellä Takuusäätiön järjestelyihin meni noin puoli vuotta. Tämä aika riippuu aika pitkälti siitä missä ajassa saa kaikilta velkojilta tarvittavat paperit takaisin ja järjestelyn sitä kautta voimaan. Epäilisin kuitenkin niin, että kovin paljon nopeammin tämä ei suju, sillä mekin oltiin aktiivisia kyselemään päätöksien perään..
Onnea kuitenkin! Olen täysin varma, että olette valinneet oikean tien. Lippu vain korkealle! - Kati
vaan puoliso kirjoitti:
Itse en ole hakenut velkajärjestelyyn, mutta puoliso kyllä aikoinaan (muutamana vuosi sitten). Hänellä Takuusäätiön järjestelyihin meni noin puoli vuotta. Tämä aika riippuu aika pitkälti siitä missä ajassa saa kaikilta velkojilta tarvittavat paperit takaisin ja järjestelyn sitä kautta voimaan. Epäilisin kuitenkin niin, että kovin paljon nopeammin tämä ei suju, sillä mekin oltiin aktiivisia kyselemään päätöksien perään..
Onnea kuitenkin! Olen täysin varma, että olette valinneet oikean tien. Lippu vain korkealle!että oikealla polulla ollaan! Nuorempana sitä ajatteli että mitäpä väliä jos UO sipaisee siivun joka tilistä ,mutta nyt alkaa ilmeisesti tulla järki päähän ja ymmärtää että "kaikkihan on maksettava eikös juu..."
- tapauksessa
velkajärjestely käsiteltiin oikeudessa n puolen vuoden kuluttua siitä kun kävin eka kerran velkaneuvojalla. Oikeus määräsi sitten lakimiehen, joka teki maksuohjelmat ym ja ne vahvistettiin ja velkajärjestelyn maksuohjelma käynnistyi vajaan vuoden sisällä eka käynnistä.
Viisi vuotta meni nopeaan ja maksuohjelman lopussa jouduin suorittamaan lisätilityksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760