Sirkushuveja,

leivästä ei niin väliä!

11

874

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lentoemäntä

      Potkutkin sait kun luulit lentokoneen olevan linnanmäen laite.

      • pääsisimme "suhteessamme " eteenpäin, kerro, mitkä asiat Lentoemäntä-täti ilmoittaa ohjaamoon ennen lentoonlähtöä!


      • Kalle
        vom kirjoitti:

        pääsisimme "suhteessamme " eteenpäin, kerro, mitkä asiat Lentoemäntä-täti ilmoittaa ohjaamoon ennen lentoonlähtöä!

        Miksi toverin "Lentoemäntä" pitäisi se sinulle kertoa??

        Etkö ymmärrä, että sitä kysyessäsi halauat tietää onko hän oikea lentoemäntä vai ei?? Eikö niin, yksinkertaista - mutta ei taida mennä jakeluun stalinistilassa?

        Miksi sen haluat tietää? Taidat pelätä hänen todella olevan lentoemäntä, joka tietää sinun salaisuutesi ja vielä paljastaa sinut palstalla.

        Mutta sinun omat reaktiosi hänen viesteihin osoittavat selvästi, että joko lentoemo on hyvä arvaamaan tai sitten hän tietää - mutta ainakin hän on saanut monta hyvää osumaa ja stalinisti on joka kerta älähtänyt kalikan osuessa.

        Ei lentoemo sinua ole paljastanut vaan omat reaktiosi hänen viesteihin vahvistaa lentoemon viestien paikkansapitävyyden. Mietihän sitä ja ota Hota niin ei pakota.

        /Kalle, joka on huomannut ettei Hota auta stalinismiin


      • Kalle kirjoitti:

        Miksi toverin "Lentoemäntä" pitäisi se sinulle kertoa??

        Etkö ymmärrä, että sitä kysyessäsi halauat tietää onko hän oikea lentoemäntä vai ei?? Eikö niin, yksinkertaista - mutta ei taida mennä jakeluun stalinistilassa?

        Miksi sen haluat tietää? Taidat pelätä hänen todella olevan lentoemäntä, joka tietää sinun salaisuutesi ja vielä paljastaa sinut palstalla.

        Mutta sinun omat reaktiosi hänen viesteihin osoittavat selvästi, että joko lentoemo on hyvä arvaamaan tai sitten hän tietää - mutta ainakin hän on saanut monta hyvää osumaa ja stalinisti on joka kerta älähtänyt kalikan osuessa.

        Ei lentoemo sinua ole paljastanut vaan omat reaktiosi hänen viesteihin vahvistaa lentoemon viestien paikkansapitävyyden. Mietihän sitä ja ota Hota niin ei pakota.

        /Kalle, joka on huomannut ettei Hota auta stalinismiin

        kertoa mä voisin,...."


    • Kommunisti isolla K:lla

      Perkeleen olmi sinä olet. Jos minulla olisi sirkus, niin syöttäisin sinut leijonille.

      • niin, että jos kerrot mikä OLMI on, niin lopetan kiusaamisesi?


      • Kommunisti isolla K:lla
        vom kirjoitti:

        niin, että jos kerrot mikä OLMI on, niin lopetan kiusaamisesi?

        Sinä olet olmi. Perkeleen herra valheellisissa vaatteissa. Armeijassa upseeri siviilissä lentopäälikkö. Molemmat ovat juuri niitä olmin virkoja, joissa tavallista työmiestä simputetaan. Autapa Aapo minua hieman tämän herranperkeleen opettamisessa. Kyllä työmies tietää puunkin kusevan, jos herra oikein käskee.


      • Kalle

      • Kalle kirjoitti:

        http://users.tkk.fi/~atammist/albumit/Excu2005/imagepages/image53.htm

        /Kalle, joka antaa stalinistien tekojen puhua heidän aatteensa puolesta ja paskat välittää toimimattomiksi todetuista teorioista - tee sinäkin samoin, jos pystyt

        osoitti sosiaalista mielenlaatua auttamalla miestä mäessä! Jorma Etto saattaisi sanoa:"..vastaa kun ei kysytä.."


      • Kommunisti isolla K:lla
        vom kirjoitti:

        osoitti sosiaalista mielenlaatua auttamalla miestä mäessä! Jorma Etto saattaisi sanoa:"..vastaa kun ei kysytä.."

        Minä edustan tällä palstalla taistelevaa työväenliikettä. Sinä olet jo kertonut olevasi herraskakara puolifasistisen armeijan upseeri öykkäri lentokoneen ohjaamossa.


      • Kommunisti isolla K:lla kirjoitti:

        Minä edustan tällä palstalla taistelevaa työväenliikettä. Sinä olet jo kertonut olevasi herraskakara puolifasistisen armeijan upseeri öykkäri lentokoneen ohjaamossa.

        mokomin, ole hyvä vaan!


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe