leivästä ei niin väliä!
Sirkushuveja,
11
874
Vastaukset
- Lentoemäntä
Potkutkin sait kun luulit lentokoneen olevan linnanmäen laite.
pääsisimme "suhteessamme " eteenpäin, kerro, mitkä asiat Lentoemäntä-täti ilmoittaa ohjaamoon ennen lentoonlähtöä!
- Kalle
vom kirjoitti:
pääsisimme "suhteessamme " eteenpäin, kerro, mitkä asiat Lentoemäntä-täti ilmoittaa ohjaamoon ennen lentoonlähtöä!
Miksi toverin "Lentoemäntä" pitäisi se sinulle kertoa??
Etkö ymmärrä, että sitä kysyessäsi halauat tietää onko hän oikea lentoemäntä vai ei?? Eikö niin, yksinkertaista - mutta ei taida mennä jakeluun stalinistilassa?
Miksi sen haluat tietää? Taidat pelätä hänen todella olevan lentoemäntä, joka tietää sinun salaisuutesi ja vielä paljastaa sinut palstalla.
Mutta sinun omat reaktiosi hänen viesteihin osoittavat selvästi, että joko lentoemo on hyvä arvaamaan tai sitten hän tietää - mutta ainakin hän on saanut monta hyvää osumaa ja stalinisti on joka kerta älähtänyt kalikan osuessa.
Ei lentoemo sinua ole paljastanut vaan omat reaktiosi hänen viesteihin vahvistaa lentoemon viestien paikkansapitävyyden. Mietihän sitä ja ota Hota niin ei pakota.
/Kalle, joka on huomannut ettei Hota auta stalinismiin Kalle kirjoitti:
Miksi toverin "Lentoemäntä" pitäisi se sinulle kertoa??
Etkö ymmärrä, että sitä kysyessäsi halauat tietää onko hän oikea lentoemäntä vai ei?? Eikö niin, yksinkertaista - mutta ei taida mennä jakeluun stalinistilassa?
Miksi sen haluat tietää? Taidat pelätä hänen todella olevan lentoemäntä, joka tietää sinun salaisuutesi ja vielä paljastaa sinut palstalla.
Mutta sinun omat reaktiosi hänen viesteihin osoittavat selvästi, että joko lentoemo on hyvä arvaamaan tai sitten hän tietää - mutta ainakin hän on saanut monta hyvää osumaa ja stalinisti on joka kerta älähtänyt kalikan osuessa.
Ei lentoemo sinua ole paljastanut vaan omat reaktiosi hänen viesteihin vahvistaa lentoemon viestien paikkansapitävyyden. Mietihän sitä ja ota Hota niin ei pakota.
/Kalle, joka on huomannut ettei Hota auta stalinismiinkertoa mä voisin,...."
- Kommunisti isolla K:lla
Perkeleen olmi sinä olet. Jos minulla olisi sirkus, niin syöttäisin sinut leijonille.
- Kommunisti isolla K:lla
vom kirjoitti:
niin, että jos kerrot mikä OLMI on, niin lopetan kiusaamisesi?
Sinä olet olmi. Perkeleen herra valheellisissa vaatteissa. Armeijassa upseeri siviilissä lentopäälikkö. Molemmat ovat juuri niitä olmin virkoja, joissa tavallista työmiestä simputetaan. Autapa Aapo minua hieman tämän herranperkeleen opettamisessa. Kyllä työmies tietää puunkin kusevan, jos herra oikein käskee.
- Kalle
vom kirjoitti:
niin, että jos kerrot mikä OLMI on, niin lopetan kiusaamisesi?
http://users.tkk.fi/~atammist/albumit/Excu2005/imagepages/image53.htm
/Kalle, joka antaa stalinistien tekojen puhua heidän aatteensa puolesta ja paskat välittää toimimattomiksi todetuista teorioista - tee sinäkin samoin, jos pystyt Kalle kirjoitti:
http://users.tkk.fi/~atammist/albumit/Excu2005/imagepages/image53.htm
/Kalle, joka antaa stalinistien tekojen puhua heidän aatteensa puolesta ja paskat välittää toimimattomiksi todetuista teorioista - tee sinäkin samoin, jos pystytosoitti sosiaalista mielenlaatua auttamalla miestä mäessä! Jorma Etto saattaisi sanoa:"..vastaa kun ei kysytä.."
- Kommunisti isolla K:lla
vom kirjoitti:
osoitti sosiaalista mielenlaatua auttamalla miestä mäessä! Jorma Etto saattaisi sanoa:"..vastaa kun ei kysytä.."
Minä edustan tällä palstalla taistelevaa työväenliikettä. Sinä olet jo kertonut olevasi herraskakara puolifasistisen armeijan upseeri öykkäri lentokoneen ohjaamossa.
Kommunisti isolla K:lla kirjoitti:
Minä edustan tällä palstalla taistelevaa työväenliikettä. Sinä olet jo kertonut olevasi herraskakara puolifasistisen armeijan upseeri öykkäri lentokoneen ohjaamossa.
mokomin, ole hyvä vaan!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416