Yhtääkkiä muistiini palasi viime kesäiset jutut.
Lupasit että saan huudella sinua, kun tarvitsen sinua uudelleen.
No nyt huudan!!! Missä olet????
psstt..en mä kyllä enää ole pitkää ollut raivostunut
Vanha etsivä, oletko vielä täällä???
4
985
Vastaukset
- raivostunut
joka muuttui ihan surulliseksi tai no se oli jo muutenkin ex-raivostunut.
Surullinen olen minä, koska vanha etsivä varmaankin on se vaaleanpunainen popliinitakki päällä hukkunut hietsunrannalta mereen ja kun se vielä näkymätön, niin eihän sitä kukaan ole nähnyt. Voihan :`((- surullinen (raivostunut/ex-...
hukkuminen käynyt ja niin mukava mies oli näkymätön vanha etsivä, jonka kanssa sain viime kesänä kirjoitella!!!
Sinun muistollesi tirautan kyyneleen ja kukat pöytää ja kynttilät palamaan :`((((((
- etsivä
Hei!
Jos raivostunut olet etsimäni, tiedät osoitteeni ja olet tervetullut kumppani. [email protected].
toivoen P.... - etsinkö turhaan
Jos olet otsikon nimimerkki, kirjoita todella. Ellet, ole ystävällinen ja pistä pieni viesti asiasta mailiin circ1m@hotmail .com
Pauli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862