Ajelen aina ihan omaa nopeuttani. Se onko se jonkun mielestä liikaa tai liian vähän, ei kiinosta minua pätkääkään. Viiltäkää vaikka ranteet auki siellä takana, rinnalla tai edessä, se ei tosiaan ole minun migreenini.
Ajelen omaa nopeuttani
7
894
Vastaukset
- Ikävä tyyppi
Miten toimit, kun huomaat jonkun muun ihan omaa nopeuttaan olevan ohittamassa sinua?
- nyt ja aina
Miihdytän omaa nopeuttani sen verran, etti ohi pääse. Seuraukset eivät minua kiinnosta, se on muiden päänsärky.
- Utelias
nyt ja aina kirjoitti:
Miihdytän omaa nopeuttani sen verran, etti ohi pääse. Seuraukset eivät minua kiinnosta, se on muiden päänsärky.
autosi tehot eivät riitä pitämään tuota ohittajaa takanasi? Mitä teet?
- väistävaan
nyt ja aina kirjoitti:
Mitäs siihen sanot kun ohitettava koputtelee sivuikkunaasi peilillään, eli palaa kaistalle sinun pelleilystäsi välittämättä, eteesi.
- samanhenkinen ajattelija
Joo, mä kans.. Rupeen ajelemaan moottoriteillä rekkojen rinnalla ihan vittuillessani, ja tuottaakseni mahdollisimman paljon pahaa mieltä. Hurjat 7 minuuttia kestävät ohitukset tulevat asiaan.. Miksikö? Koska alistuin nysväreiden tahtoon joustamattomasta ajotavasta.
- vrooom
ylinopeutta
- perässä ajaja
Kunhan päästät perässä ajajat ohi etkä aja keskikaistaa ja tuki ohitusmahdollisuutta. Saat ajaa puolestani vaikka 20 km/t moottoritiellä kunhan et muita häiritse.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770