gang-bang

baskeri

Terve!

Mitenkä moni on harrastanut ryhmäseksiä ja missä muodossa (m n n/m m n)? Vai onko ollu enemmän kuin kolme osallistujaa.

Missä olette harrastanut sitä ja oletteko harrastanut kenties seurustellessanne vieraiden kanssa. Kenties kaverin ja kolmannen tuntemattoman kanssa?

Mitkä on ollut fiilikset sen jälkeen, varsinkin seurustelevilta olisi kiva kuulla fiiliksiä?

33

3639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ori

      joo viimmeks 9.11 minä avovaimoni ja mun paras kaveri nussittiin yli 3 tuntia putkeen ja oli piru vie mahtavaa ollaan harrastettu tätä jo pidemmän aikaa ja mitään mustasukkaisuutta tai muuta negatiivistä ei ole ilmaantunu vaan kaikki tapahtuu puhtaasti pelkän seksin puitteissa.ili mahtavan näköstä ku nainen lopuksi hoiteli molemmat suulla yhtäaikaa loppuun saakka....

      • Manny

        Joo, toi on hienoa kun tyttöystävä/vaimo hoitaa molemmat lopuksi suulla. Kaverin tuotokset tyttöystävän kasvoilla kun hän imee minua kuin viimeistä päivää


      • Sitte
        Manny kirjoitti:

        Joo, toi on hienoa kun tyttöystävä/vaimo hoitaa molemmat lopuksi suulla. Kaverin tuotokset tyttöystävän kasvoilla kun hän imee minua kuin viimeistä päivää

        Mieluummin vatsalle, ku kasvoille. Mun mielestä hienompaa.
        Mut muuten sairaan hienoo touhua.


    • toinen kahdesta

      Kyllä naisen täytyy saada ainakin kerran kokeilla kahta miestä yhtäaikaa...siihen tulee riippuvuus ja ...miksei miehenkin kahta naista...
      Suosittelen kaikille osallistujille karvattomuutta...skin to skin on hyvä "kitka"!

    • Anonyymi

      Moi, se on varmaan tosi hyvä ja me ollaan nuori pariskunta ja tahdomme harrasta kimpassa, kimppa voi olla mies ja nainen, ota yhteyttä Wickr jos kiinnostaa
      Wickr on,, rikas

    • En ole, vaikka mieli tekisi.
      Kerran jopa olin taannoisen tyttöystäväni kanssa sellaiseen menossa Omppuhotelliin, mutta jostain syystä pariskunta ystävineen teki oharit.

      Oltiin sovitussa paikassa sovittuna aikana, mutta jostain syystä menivät vain ohi. Mun mielestä se johtui siitä etten ole tarpeeksi komea/seksikäs, tyttöystäväni taas uskoi sen johtuvan siitä että hän oli liian nuori. Hän oli valehdellut olevansa 17 vaikka oli vuoden nuorempi.

      • Anonyymi

        Kiva olisi miehenä olla 2 naisen kanssa tai pariskunnan heteropohjalta tai sitten isommalla porukallakin .Olen Kuopion seudulla jos kiinnostaa hyvä kroppainen keski-ikäinen mies


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva olisi miehenä olla 2 naisen kanssa tai pariskunnan heteropohjalta tai sitten isommalla porukallakin .Olen Kuopion seudulla jos kiinnostaa hyvä kroppainen keski-ikäinen mies

        Minen tiedä miten ihan poikien kanssa olisin. Tietysti haluan jotain peppuun ja suuhun, mut en kiihotu miesvartalosta. Kalusta ja spermasta kyllä.

        Nyt ei ole tyttöystävää, mut mikä olis ihanampaa, kuin nuolla hänet puhtaaksi muiden spermasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva olisi miehenä olla 2 naisen kanssa tai pariskunnan heteropohjalta tai sitten isommalla porukallakin .Olen Kuopion seudulla jos kiinnostaa hyvä kroppainen keski-ikäinen mies

        Tänään oli tyrkyllä 2 naista , mutta eivät sitten kuitenkaan uskaltaneet kimppaan_….


    • Anonyymi

      Kyllä Playa del Inglesissä swingers clubilla. Meitä oli kaksi naista ilta kymmenen jälkeen liikenteessä ja monessa paikassa oli näitä kapakoihin sisään houkuttelijoita. Yksi manolito osui taas kohdalle ja kertoi clubille meiltä naisilta olevan maksuton sisään pääsy ja pari ilmaista alkudrinkkiä luvattiin myös. Luultiin menevämme pienessä tuiskeessa yökerhoon, vaan asia paljastui vasta hetken kuluttua sisällä yhden suomalaispariskunnan kertomana ihmetellessämme meininkiä. Asia johti toiseen, eikä poiskaan lähdetty. Liian monta drinkkiä ja yllytyshullu luonne ja lopulta olin kolmen kaverin pantavana ilman rihman kiertämää. Täytyy sanoa, että minut tyydytettiin kunnolla sinä iltana ja yönä. Seuraavana päivänä kävely oli kyllä vähän vaikeaa hellien paikkojen takia.

      • Anonyymi

        Toisin sanoen olit lopulta niin humalassa ettet kunnolla muista paniko sinua kolme vai viisi miestä. Saati että kuinka monen yhdynnän kohteena olit. Suomalainen vähän sinisilmäinen nainen antautui liikaa alkoholia otettuaan ja harkintakyvyn kadottua estoitta vieraiden ulkomaalaisten miesten käytettäväksi. Saattaa olla kaiken lisäksi sinua vielä kuvattiin.


      • Anonyymi

        Oliko kyseessä aito gangbang, eli sait yhtäaikaa kalua pilluusi, pyllyysi ja suuhusi?


      • Anonyymi

        No jos tuo kuvailemasi on aito gangbang, niin kyllä, sain kolmea miestä yhtä aikaa. En nyt ollut niin humalasssa, ettenkö muistaisi miesten määrää. Välillä tosin vaihtoivat paikkoja keskenään. Kuvaamista en kyllä ehtinyt seuraamaan, joten en tiedä ottiko joku katselijoista kuvia.
        Kivaa että paikalla oli ainakin yksi suomalaispari, heiltä sai aluksi tietoja paikasta ja tavoista. Parin rouva muuten veti tosi upean tankotanssiesityksen. Yleisön villisti kannustaessa riisuuntui kokonaan esityksen aikana. Olisipa itse noin taitava tangolla.


      • Anonyymi

        Siinä jaoit estoitta ventovieraille tavaraasi katselijoiden läsnäollessa. Tuliko edes morkkista. Taidat olla aika hutsu. Oliko perä kipeänä seuraavana päivänä?


      • Anonyymi

        Käytiin samanlaisessa paikassa. Oli se jo matka suunnitelmissa. Joten ei siitä morkkista tullut.
        Mutta koukkuun siihen voi jäädä.


      • Anonyymi

        Kai kävit sukupuolitauti/hiv testeissä? Sehän on nyt selvä että kun mennään jakamaan tavaraa tuollaiseen paikkaan täytyy mieli olla jo turmeltunut aiemmin. Ei tuollainen synnyt kuin rappeutuneen moraalittoman ihmisen mielikuvituksessa. Normaali naiselle tuollainen ei tulisi mieleenkään ja herättäisi kuvotusta.


      • Anonyymi

        Älä moralisoi. Kuolaat täällä kuitenkin lukiessasi toisten kokemuksia. Hyvä että tämäkin nainen osaa nauttia ja jakaa herkkujaan niitä haluaville. Kyllä tiukkapipoisia puutteessa eläviä tätejä on ihan riittävästi.


    • Anonyymi

      kyllähän sitä tuli kokeiltua ,mieheni yllätyksestä.
      Löytyi tanssiravintolasta ihan sattumalta. mua tanssitti ihan fiksu nuori mies.
      Toisella tanssilla tunsin kuinka sillä seisoi housuissa kalu ,tuntui sähköiseltä kun se painautui lantiota vasten.
      Kerroin miehelleni. Se yllytti mua,ja sanoi et niitä on kolmen porukka,siin mulle se kimppa..katsovat nytkin sua ja keskustelevat,,älä vaan käänny.
      Pöljä käännyin ja näin ne,,en voinut muuta kun hymyillä.
      Mitä teen sanoin miehelleni. Flirttaile ja puristele vaikka sen munia ,kyllä sinä osaat oli ohjeet.
      Enntä jos se kysyy mitä vastaan ,,en uskalla en ainakaan yksin ,sun on pakko tulla mukaan.
      Sanot että kaikki kolme ja jos mut haluut mukaan kerrot ehdot..jos se ei ole mahdollista niin meet yksin.
      Ei apua ,,olin paniikissa kun se kaveri tuli hakeen mua.
      Taas oli kovaa vastassa kun lantiot vastasivat,,käänsin päätäni taakse ja hymyilin ja kysuin mitä..ja laitoin pääni ihan korvan viereen ja huokailin.
      Niinhän se sitte kysyi et annanko pillua..
      Jalathan siin meinas pettää,,olin varmaan punainen napaan asti kun kerroin ehdot.
      Aikoi kysyä kavereiltaan,ja aikoi antaa vaikka yksin.
      Seuraavalle tanssille tuli hakee sen kaveri,,kysyi et oonko tosissaan,antaisin kaikille kimppana.
      Niin kaverisi kanssa sovittiin,,jos vaan teille sopii,,niillä ehdoilla mitä sanoin.
      Miehes tulee mukaan?antaako se naida meidän vapaasti?
      Antaa,se on mun ehdot.
      Mentiin poikien pöytään ,ja otin siinä yhdet siiderit,,enemmänkin oli tarjolla.
      Halusin olla panokunnossa enkä ottanut enempää.
      Mentii siitä mieheni tykö..mieheni oli luvannut olla kuskina sinä iltama.
      Ei kun takit narikasta,,poke toivoi kovaa iltaa kun poistuin neljän miehen kanssa,,vinkkas silmää.
      Siitä mökille..menetin hameeni ja pikkarit,,hävetti kun kolme miestä tutki pilluaja alkoivat nuolla..

      • Otitteko koskaan uusiksi?


    • Anonyymi

      Mitäs kun menette itse tilanteeseen miten tuo vaatteiden pois heitto. Tulevatko kokeneemmat jo itse poisheittäneenä ja miten noissa kimpoissa onko kaikki luomuna asuttaa.

      • Anonyymi

        Totta kai ovat sehän on ihan normaalia olla alasti kun rakastellaan ja meillä oli aluksi räsypokkaa niin vaattet vähenivät jo siinä:)


    • Anonyymi

      tykkäisin mun mie nussisi toista ja ennen laukeamista panisi kullinsa minun pilluun. ja ruiskaisi sinne siemenensä olenhan hanen vaimonsa. uskollinen.

    • Anonyymi

      Ei nyt tuntemattomien kanssa eikä mtn klubitouhua,mutta jos mahd. jossain (baari,kirppis ym.) törmäisi kiinnostavaan vanhempaan siistiin herrasmieheen,ja juttu luistaisi,mentäisi kahville tai kaljalle,ja ensitapaamisen jälkeen pidettäisiin yhteyttä ja nähtäisiin/tehtäisiin taas jtn yhteistä,en pitäisi sitä ollenkaan pahana,että hän osoittaisi kiinnostuksensa vaimoani kohtaan(ja hiljakseen julkitoisi myös seksuaalisen kiinnostuksensa),eihän se olisi minulta pois,ehkäpä oman suhteemme kiva piriste ; )
      Pohdiskelee ukkomies 53 Helsingistä...

    • Useamman kerran etsitty netistä kolmaspyörä. Kerran Swingers bileissä. Ns spontaania kimppaa vaikkapa ravintolaillan yhteydessä ei kertaakaan.

      Ekasta kerrasta huonot kokemukset, kun ex-vaimo rakastui kolmanteen pyörään. Muut kerrat ihan ok. Tosin asia mielestäni väjhän yliarvostettua, koska useimmiten sähläämisen määrä aikamoinen.

    • Entisen puolisoni (5 vuotta sitten) harrastettiin gangbangia. Hän oli vähän villimpi neiti oten useammin oli 2-5m hän.

      Nykyisin sitten satunnaisesti 2m nykyinen puolisoni.

      Mukavaa touhua :)

    • En ole harrastanut, mut mieli tekisi.

      Tytöt on aina seksikkäitä, mut miesten kanssa olen nirsompi. Miehet taas panna minua..
      Tykkään nuolla spermat naisista.

      Olen pitkä laiha saparopäinen mies. Leteistä saa kiskoa.

    • Anonyymi

      1 mies. 2 naista, ei sen kummempaa.

      • Anonyymi

        Unohdin, myös 2 miestä ja 1 nainen.


    • Anonyymi

      Nykyään Kirkkonummen clubilla noin 5 kertaa vuodessa eri kokoonpanoilla. Siellä tapaa aina uusia kivoja ....

    • Anonyymi

      Minulla on vähän hurjanlainen nuoruus ja hurja kaveriporukka. Niinpä kimmakaverini järjestivät minulle polttarit, jota en unohda. Aluksi minua tultiin hakemaan pitkällä limousinella ja heti samppis lasi käteen. Siinä skoolailtiin ahkerasti matkalla Jyväskylän keskustaan. Auto pysäytettiin matkalla ja minut raijattiin AntiShoppiin, joka paikallinen sexvälineiden ja asujen liike. Tarvitsin kuulema täydennystä vaatetukseeni. Asukseni valkattiin tiukka avokorsetti, verkkosukat, sukkanauhaliivi, pieni toppi ja lyhyt minihame, joka kolmella nepparilla sivusta kiinni, ja musta huivi, jolla sain peitettyä topin alta esiin pursuavia rintojani. Viimeinen hankinta käsiraudat. Siinä sitten liikenteeseen ja takaisin limousineen ja lisää samppista. Hameen helma oli niin lyhyt, että sitä sai koko ajan yrittää kiskoa paljaan pimpin suojaksi. Matka jatkui parin kapakan kautta takaisin limoon ja silmäni sidottiin liinallani, enkä nähnyt mitään. Autoon tuli lisää väkeä, kuulin miesääniä. Äkkiä käsiini tartuttiin ja toinen käteni lukittiin käsiraudoilla auton katonrajassa olevaan kahvaan ja toinen käsi sidottiin toiselle sivulle ylös toiseen kahvaan. Olin siinä limon takaosassa leveällä penkillä silmät sidottuina kädet sidottuina ylös levälleen ja tiesin rintojeni paljastuneen napittoman pienen topin auetessa. Kimmakaverini sanoivat jättävänsä minut hyviin käsiin ja ilmeiseti poistuivat. Auto lähti liikkeelle, pysähtyi välillä ja ovi aukesi ja sulkeutui. Ilmeiseti autoon tuli lisää porukkaa. Äkkiä rintoihini tartuttiin, niitä puserrettiin ja nuoltiin ja samassa hameen nepparit vetäistiin auki. Tiesin olevani siinä lähes alastomana rinnat ja pimppiini paljaana nähtävillä. Kaksi kättä hiveli reisiäni, jalkani levitettiin ja pimppaani tunnusteltiin. Miesääni sanoi, että saisin nyt oikein kunnolla ja minun käskettiin kohottautua käsieni varaan. Samassa taakseni siirtyi joku ja minut painettiin takaisin istumaan hänen syliinsä ja samalla kuuma kalu työntyi hitaasti pyllyyni. Jalkani levitettiin taas ja tunsin kalun liukuvan myös pimppiini. Olin siinä kahden tuntemattoman naitavana, enkä nähnyt mitään, enkä tiennyt montako henkeä limossa oli. Hetken kuluttua pimppaani lauettiin ja heti työntyi toinen kalu tilalle. Kuulin myös puhuttavan, että kuskia vaihdetaan kohta, jotta kuljettaja saa myötä naida. Kuskin olin edes nähnyt ja hän vaikutti viisikymppiseltä ukolta. Yritin vastustella, muttä kuulin miesäänen sanovan, että tästä oli polttarikavereiden kansaa sovittu ja nyt saisin antaa kaikille kunnolla. Ilmeisesti jouduin sitten antamaan myös kuskille ja naimisten jälkeen auto taas lähti liikkeelle ja pysähtyi uudelleen. Miehen poistuivat ja kimmakaverini tulivat kyytiin. Olin ollut kokoajan sidottuna ja nyt side poistettiin silmiltäni. Kyllä minua nolotti nähdessäni paljaat imetyt rintani ja spermoista vuotavan pimppini siinä paljaana kuskin katsellessa minua kokoajan peilistä. En voinut olla varma oliko hän nainut minua, vai oliki se puhetta. Kikatusten saattelemana matka jatkui sitten Jyväskylän yöelämään.

      • Anonyymi

        Hyvät polttarit, nuoruus ja hulluus ja pohjaton kiima. 😊


    • Anonyymi

      Olisi kiva tietää kuinka moni antaa vieraalle polttareissaan. Ei varmaan niin moni kuin tarinat kertoo. Minusta se kuuluu siihen juttuun. Moni pari on jo elänyt pitkään yhdessä ennen häitä. Polttarit on paluu villeihin sinkkuaikoihin. Parasta olisi jos sulhanen pääsisi painamaan aviopillua vieraan jäljiltä. Viimeisen miehen ennen avioon astumista pitäisi olla joku muu kuin tuleva puoliso.

    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2062
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1604
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe