..on niin kamalaa?
Tässä taas huomaa aika hyvin sen, kuinka sokeita monet uskovaiset ovat. Demoneja nähdään heti jossakin monstereiksi pukeutuneessa bändissä, kun taas samalla ne TODELLISET demonit jää huomaamatta..
Meidän uskovaisten keskuudessa, seurakunnissamme, omissa ajatuksissamme jne saattaa olla vaikka kuinka paljon pahuutta, mutta sitä ei huomata. Niitä susia lammasten vaatteissa ei huomata, eikä edes haluta huomata, mutta Lordissa nähdään itse Saatana ja koko joukko demoneja.. *huokaus*
Mikä siinä Lordissa..
4
370
Vastaukset
- 3nity
Enemmän mä olisin huolissani esineellistävästä puolialastomien naisten kevyistä humppaviisuista, joissa lauletaan panemisesta. Ei oikein kristillistä ei. Saatana tekeytyy viattomaksi.
- Katsos vaan2
eli ei ole ollenkaan minun makuuni olevaa musiikkia, mutten silti näke mitään saatanallista Lordissa. Pukeutuminen on kyllä ihmeellistä, mutta ainahan pellet ovat pukeutuneet hullun kurisesti. Ja kun kerran maailman laajuisesti on tykänneet, niin mitäpä siihen on enää kellään jälkikäteen sanomista.
- enkeliksihän
piru lopun ajalla pukeutuu. Ei ollenkaan lordin asuihin.
- Nerre
Esim. Lapsille suodaan -taru sormusten herrat- ja videopeleissä olevia hirviöitä mielin määrin.
Sitten Lordia paheksutaan kuin olisi suurikin pahuuden ilmentymä. Lordin esitys on pelkkää teatteria show esitystä- Piruja ja pahuutta löytyy usein lähempää kuin meidän ulkopuolelta. Kaikilla meillä ihmisillä on pimeät puolensa, valopuoliensa lisäksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862