Olen julkaissut Yleistä politiikasta –saitilla kirjoituksen, jossa vedotaan kaikkien puolueiden äänestäjiin. Siksi saanen laittaa linkin kirjoitukseeni myös tänne:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=666&posting=22000000016598903
Vasemmistoliitto ja eläkeläiset
3
217
Vastaukset
pätevin keino on ottaa yhteys R.Sailaksen vanhempiin ja vedota heidän oikeudenmukaisuuteensa. Eläkkeiden saama kohteluhan johtuu yksinomaan Valtionvarainministeriön virkamiesten vallasta, jonka ne ovat Eduskunnalta anastaneet!
- eläkeläiset
Lukekaa viimeisimmästä Kelan Sanomat-lehdestä mitä erilaisia tukin Suomessa maksetaan maahanmuuttajille. Tuet lueteltu sivulla 21.
- raihnas
eläkeläiset kirjoitti:
Lukekaa viimeisimmästä Kelan Sanomat-lehdestä mitä erilaisia tukin Suomessa maksetaan maahanmuuttajille. Tuet lueteltu sivulla 21.
menit siihen nakkiin, jonka omistavaluokka pitää aina viritettynä: köyhä toista köyhää vastaan! Vanha tapa pysyä vallassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643