Tässä nyt on ihan pakko kertoa ja julkaista kaikille mitä on oikein tapahtumaan päässyt ja samalla kehoitan muitakin näin julkisesti tekemään ja ilmiantamaan katalan kaverinsa.
Olin tänään H.län -x- marketissa ja uskokaa tai älkää;Rusutjärven kyttääjä oli siellä.Ei siinä mitään,mutta jonossa hän aivan selkeästi etuili muita ja tökkäsi yhtä kyynärpäällä.
Aion nyt julkaista tuon törkeydentekijän.
Pitäkää kiinni sillä hän oli minun naapurini !
Ei olisi koskaan uskonut hänestä.
Ilmianna naapurisi !
4
934
Vastaukset
- siis kuka
ja mitä???? ihan pihalla?
- Lahelan kaahari
Se olen MINÄ !
- HuonohuonoHUONO
Meitsi paineli toissapäivänä päin punaisia ja vieläkin hävettää. Miksi se on niin vaikea? Olen päättänyt, että punaisia päin ei ajeta (joo joo, ei sitä pitäisi erikseen päättää, vaan se on itsestäänselvyys), erityisesti, jos valoissa on suojatie! Ainahan näin ei ole, sii sole suojatietä, niin on tullut keltaisilla ajettua. Mutta että ihan punaisilla ja tuolla, missä oli suojatie. Aarg, oli onni ettei kukaan lähtenyt ylittämään tietä ja onni, että siinä oli viive jalankulkioiden vihreälle (sen verran iso tie, 60 saa ajaa), että on ns. hitaat valot, pitkät keltaiset yms.
- Nyrösuiva Tympönen
Komeasti tunnustitte tekosenne molemmat.
Aiheen avaajan idea siis toimii !Tämmöinen ripitysnurkka on ehdoton.
(Tunnustan, etten oikeasti ole tätä mieltä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse43693SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933599Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283340Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713312Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202176Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251768- 311506
- 321461
- 891376
- 151323