Mää kerään porsliinikissoja ja lehmiä, alkaa olla jo aikamoinen määrä, kissoja istua nakottaa jopa ikkunalauvoilla! Ja lehmiä keittiö täynnä!
Kerään myös posliinilintuja ja seinälintuja, on niitäkin jo aikamoinen määrä, pitää kohta vissiin hommata isompi talo!
Mitä
15
917
Vastaukset
- AROSUSI-09
joihin voi liittyä jokin pieni "matkamuisto";Pieni kivensiru,hiuskiehkura t.m.s:)
- kerätä jotain
minä en kerää mitään tai ehkä rahaa kerään pankkiin
- on tuo
rahan keryy suurimpana harrastuksena, joka päivä tutkin pankkitilit ja lasken kuinka paljon korkoja on kertynyt ja siirtelen rahoja tililtä toiselle..:DD
- helppoa kun
on tuo kirjoitti:
rahan keryy suurimpana harrastuksena, joka päivä tutkin pankkitilit ja lasken kuinka paljon korkoja on kertynyt ja siirtelen rahoja tililtä toiselle..:DD
on tämä netti.
- keräilijä..
Keräilen suuria huoneistoja, paikalla jolla on arvoa..
OTA YHTEYTTÄ!- on minulla
Olen jo yli 90 vuotias, enkä enää jaksa siivo näitä yli 200 neliötä Helsingin keskustassa. Kuka ottaisi minulta tämän taakan kantaakseen. Testamenttikin pitäisi muistaa tehdä, kun ei ole perillisiä.
- Mies27v
Sitten kirjaan vihkoon ja tietokoneelle heistä tarvittavat statistiikat.
- Tupsut tuoksuu ihanasti
Mites sitten tietokonettas haistelet, kun haluat muistella menneitä? Minä erotan kaikki yli 2000 naista hajun perusteella!
- Postimerkkejä
Mulla on niitä jo yli 100. Heti kun saan rahaa ostan postimerkkejä, koska ne on niin somia ja pieniä.
- Aku Ankka
Mä oon keränny Aku Ankkoja jo 45 vuotta. Mulla on kohta ne kaikki. Sitten mä myyn ne saan niin paljon rahaa, että musta tulee tosi rikas.
- huone
on täynnä akuja
- saa hyvin
rahaa kun myö, varsinkin vanhemmilla.
- Että saa rahaa
saa hyvin kirjoitti:
rahaa kun myö, varsinkin vanhemmilla.
Mulla on aika kasa niitä vintillä nääs.
- täältä
Että saa rahaa kirjoitti:
Mulla on aika kasa niitä vintillä nääs.
Huutonetistä, siellä on paljon myytävänä aku ankkoja, voi saada näköjään vanhoista aika paljon jos laittaa myyntiin!
http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?status=N&tits=aku ankka&order=R&cat=%&lcat=X&start=0&num=50
- blondi-72hki
Virginia Andrews kirjoja,musaa,kaikenlaisia kortteja,pehmoleluja,koriste-esineitä,stendareita ja tulitikkuja vaikka en itse polta...
Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h192815Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062631Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv242343Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141473- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021163En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958