Mitä

te keräilette?

Mää kerään porsliinikissoja ja lehmiä, alkaa olla jo aikamoinen määrä, kissoja istua nakottaa jopa ikkunalauvoilla! Ja lehmiä keittiö täynnä!
Kerään myös posliinilintuja ja seinälintuja, on niitäkin jo aikamoinen määrä, pitää kohta vissiin hommata isompi talo!

15

917

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AROSUSI-09

joihin voi liittyä jokin pieni "matkamuisto";Pieni kivensiru,hiuskiehkura t.m.s:)

• kerätä jotain

minä en kerää mitään tai ehkä rahaa kerään pankkiin

• on tuo

rahan keryy suurimpana harrastuksena, joka päivä tutkin pankkitilit ja lasken kuinka paljon korkoja on kertynyt ja siirtelen rahoja tililtä toiselle..:DD

• helppoa kun
        on tuo kirjoitti:

rahan keryy suurimpana harrastuksena, joka päivä tutkin pankkitilit ja lasken kuinka paljon korkoja on kertynyt ja siirtelen rahoja tililtä toiselle..:DD

on tämä netti.

• keräilijä..

Keräilen suuria huoneistoja, paikalla jolla on arvoa..
      OTA YHTEYTTÄ!

• on minulla

Olen jo yli 90 vuotias, enkä enää jaksa siivo näitä yli 200 neliötä Helsingin keskustassa. Kuka ottaisi minulta tämän taakan kantaakseen. Testamenttikin pitäisi muistaa tehdä, kun ei ole perillisiä.

• Mies27v

Sitten kirjaan vihkoon ja tietokoneelle heistä tarvittavat statistiikat.

• Tupsut tuoksuu ihanasti

Mites sitten tietokonettas haistelet, kun haluat muistella menneitä? Minä erotan kaikki yli 2000 naista hajun perusteella!

• Postimerkkejä

Mulla on niitä jo yli 100. Heti kun saan rahaa ostan postimerkkejä, koska ne on niin somia ja pieniä.

• Aku Ankka

Mä oon keränny Aku Ankkoja jo 45 vuotta. Mulla on kohta ne kaikki. Sitten mä myyn ne saan niin paljon rahaa, että musta tulee tosi rikas.

• huone

on täynnä akuja

• saa hyvin

rahaa kun myö, varsinkin vanhemmilla.

• Että saa rahaa
        saa hyvin kirjoitti:

rahaa kun myö, varsinkin vanhemmilla.

Mulla on aika kasa niitä vintillä nääs.

• täältä

• blondi-72hki

Virginia Andrews kirjoja,musaa,kaikenlaisia kortteja,pehmoleluja,koriste-esineitä,stendareita ja tulitikkuja vaikka en itse polta...

Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      19
      2815
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2631
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      24
      2343
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1894
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1473
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1463
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1163
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1005
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      958
    Aihe