Kesäkuu on kohta käsillä ja minä vaan isun yksin kotona tietokonetta näppäilemässä. On se vaan hauskaa, kun aurinko luo valoaan tähänkin mustaan näppäimistöön ja sormet hehkuvat hikisinä ja kuumina vasten uuden näppikseni sileitä ja kiiltäviä kirjaisimia. Musta hiireni muuttuu hetkessä villiksi näin kesän kynnyksellä ja kun pyöritän sen keskellä olevaa kiekkoa se suorastaan lähtee lentoon ja tuottaa varman ja vakaan osoittimen liikkeen uuden näyttöpäätteni korkeavirkistystaajuudellisella ja upealla viimeisimmällä teknologialla varustettuun näyttöön. Tämä kaikki tuottaa mieletöntä tyydytystä ja lämpöä, kun kesän valoton yö saa työskentelypisteeltäni nähtynä värit muuttumaan ja näytön säätymään automaattisesti tarvittaviin asetuksiin. Kesäyö tulee paljon valoisammaksi ja muuttuu synkeästä jopa iloiseksi uusimman ihmeellisen teknologian ratkaisujen siivittämänä. Kun vesi alkaa Suomen kesän tapaan sataa taivaan tummien pilvien kätköistä, eivät huolet paina eikä mieli mene maahan, kun käynnistän jälleen uuden tietokoneeni ja istahdan sen lämpimään ja haastavaan seuraan. Onneksi minulla on tietokone ja sen tuoma varaukseton, pyyteetön ja uskollinen tapa olla toimimatta juuri silloin, kun sen kerrankin soisin niin tekevän. Minä kiitän Gates sinua, kun olet luonut markkinoiden ylivoimaisimman käyttöjärjestelmän sen turva-aukkoineen, kaatuilemisineen ja temppuiluihin. Minä uskon ja luotan sinuun oma ATK-järjestelmäni niin myötä kuin vastamäessäkin elämän synkinpinä ja valoisimpina hetkinä. Sinä täytät minut ja tasapainotat elämääni erehtymättömällä liekillä, joka tulee sinusta sisältä, sinä emolevyyn integroidun äänikortin omaava, itsepintaisen ja sitkeän kovalevyn sisältävä koneeni. Tämä on tosi rakkautta!!!
Kesä
bentiumi
3
134
Vastaukset
- ninni__
Hanki poika elämä.
- Kuunkulkija-
poskilihakset kipeeksi... ja kahvit tietenkin paidalle!
- massahurmaaja
Tulee mieleen entinen poikakaveri ja kommodore.. Sipsipussit pitkin lattioita ja kokista pöytälevyllä. ÄÄÄKKKKKKKKKKKKK!!!!!! Ei aikamatkoja mulle kitooos.
Pois koneen äärestä, ulos lenkille ja hanki jotakin muuta elämää. Tuo ei ole tervettä sanoo täti törkeä joka massahurmaa koneesi kovalevyn ja sekoittaa sen niin ettei viisainkaan insinööri osaa tehdä mitään ;0) Kiäh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h533455- 353147
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432510Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.531959Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201138