Miten saan varmuuden miehen kiinnostuksesta kun on aika nolo mennä suoraan kysymäänkään et Hei tykkäätkö musta!!! Äh miks kaikki on niin vaikeeta täs "kypsäs" kolmenkympin iäs???
Auttakaa...
12
2013
Vastaukset
- kahville
...
- sano suoraan
ei se ota jos ei annakkaan
- Ihastunutmyöskin
Mulla sama ongelma mutta päinvastoin. Ihana, urheilullinen, vaalea neitonen Jyväskylästä. Että voi olla ihastunut kuin teini, vaikka ikää on melkein 30. Jännittää, eikä oikein kehtais saada pakkeja. Vaikka kerranhan se vain kirpaisisi...
- mies-tukholmasta
sen kyllä näät kuka on kiinnostunut katseet kohtaa aina joka kerta ja seurailua tapahtuu kerron lisää kunhan ensin vastaat
- Ei sen väliä...
Samaa mietin minäkin. Tulkitsenko katseet oikein vai onko kaikki vain toive-ajattelua, joka johtuu siitä, että olen itse ihastunut? En mitenkään kehtaa tehdä aloitetta, jos toinen ei sitten ollutkaan kiinnostunut sillai... Vaisto sanoo, että kiinnostusta on, mutta voiko siihen luottaa?
- -tietämätön-
Ei sen väliä... kirjoitti:
Samaa mietin minäkin. Tulkitsenko katseet oikein vai onko kaikki vain toive-ajattelua, joka johtuu siitä, että olen itse ihastunut? En mitenkään kehtaa tehdä aloitetta, jos toinen ei sitten ollutkaan kiinnostunut sillai... Vaisto sanoo, että kiinnostusta on, mutta voiko siihen luottaa?
Katseet kyllä kohtaa tanssipaikalla yhtenään ja toisen seuraamistakin on havaittavissa. Jos toinen menee kahville niin toinen "kyylää" jollain nurkalla ja tanssikavereita tulee kanssa katsottua hieman pitempään!!
Ainut vaikeus on kai itseensä luottaminen ja tietysti kun asutaan eri paikkakunnilla.
Tuntuu vaan niin vaikeelta kun on saanut siipeensä nii pahasti vanhoissa suhteissa=(
Neuvoja.... kiitos=) - kokenut-mies
Ei sen väliä... kirjoitti:
satotaan näin että viehätys on niitä tärkeimpiä piirteitä naisessa sekä miehessä olis tosi hienoo jos voitais tutustua ja olis oikein kiva näkdä sun valokuva huomaan että me ollaan aikalailla samalla aaltopituudella ja näin ollen haluaisin tutustua sinuun sitä vielä mun piti sanoo toinen ihminen vain on viehättävä ja sille yksin kertaisesti ei voi mitään se saattaa olla joku ihan pieni ele tai jotain vastaavaa ääni merkkaa kanssa paljon ja sitte tyyli kuinka kävelee ja miten silmät elehtii onko ilmeikäs ja jne. mutta laita mulle kanssa joku viesti niin päästään juttelemaan lisää hyvää päivän-jatkoo
- ..=)
kokenut-mies kirjoitti:
satotaan näin että viehätys on niitä tärkeimpiä piirteitä naisessa sekä miehessä olis tosi hienoo jos voitais tutustua ja olis oikein kiva näkdä sun valokuva huomaan että me ollaan aikalailla samalla aaltopituudella ja näin ollen haluaisin tutustua sinuun sitä vielä mun piti sanoo toinen ihminen vain on viehättävä ja sille yksin kertaisesti ei voi mitään se saattaa olla joku ihan pieni ele tai jotain vastaavaa ääni merkkaa kanssa paljon ja sitte tyyli kuinka kävelee ja miten silmät elehtii onko ilmeikäs ja jne. mutta laita mulle kanssa joku viesti niin päästään juttelemaan lisää hyvää päivän-jatkoo
Laita minulle suoraan s.postia niin vaihdetaan ajatuksia...
[email protected] - ...
..=) kirjoitti:
[email protected]korjaus edelliseen siis [email protected]
Meinaa mennä vielä osotteetkin väärin!!!
Sori... - mies-tukholmasta
..=) kirjoitti:
[email protected]hei taas muistatko minut vielä kun juteltiin siittä että mistä tietää että joku on kiinnostunut se sähköposti osoite minkä annoit niin en päässy sillä mutta kun näät tän niin vastaa jotain mulle ja jne..
- simo
ja näytät hänelle sen ja tietty kannattaa kysyä että onko hän kiinnostunut alkamaan sun kaa tai niin edes päin..
- enkeleit
Parasta kysyä suoraan ja toivoa parasta. Siltikään et välttämättä saa suoraa vastausta vaan ehkä käy kuten meikäläiselle, että kiinnostus oli aivan valtavaa molemmin puolin seitsemän vuoden ajan ja sitten lopulta, kun uskalsin kysyä, sain kuulla olevani hänelle tärkeä ja rakas, hän antoi uskoa yhteiseen tulevaisuuteen ja minä uskaltauduin laittamaan itseni täysin alttiiksi kaikelle mutta sitten tulikin NELJÄS pyörä kuvioihin mukaan ja selvyyden siitäkin sain vasta kovan tenttauksen jälkeen. Mutta hei, kysy - en kuitenkaan kadu että itse kysyin. Enpähän olisi nyt näin viisas tämän asian suhteen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573585- 413396
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062791Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151619- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241