Sanamme on vaihdettu, puheemme puhuttu, perheet perustettu, kodit rakennettu, onni löydetty tahoillamme.
Hassua se silti on, että niin hyvin kohtaloa torjuen pysyimme visusti valintojemme teillä.
Ei elämässä siis yhtä ainoaa oikeaa tietä. Se on lohduttavaa. Haluaisin sanoa sinulle nyt, vuosien jälkeen, että ajattelen sinua mummonakin =)
Saapa nähdä, vaikka en sitä tulekaan tietämään, johdattaako jokin sinua lukemaan tämän.
Voi hyvin!
JANI
16
2585
Vastaukset
- tuntematon
HEI!
Oletpa kirjoittanut niin kauniisti,että ihan herkistyin,todella kaunista,kiitos Sinulle,ken lienetkin! :) - J***
Moi,
En tiedä olenko henkilö jota tarkoitat, mutta "hieman järkeillen" saattaisi asia olla niinkin. Avain tähän vastaukseen olisi jokaisesta nimestäsi ensimmäinen kirjain.. Jos todellakin olet ko henkilö voisi vaihtaa pari ajatusta... - ***
Jos se olisit sinä, olisi se aika hassua, mutta niiden yhteensattumien valossa, joita aikoinaan koin, ei lainkaan ihmeellistä. Et tainnut uskoa koskaan kohtaloon, et ainakaan meidän kohdalla. Minä en ole lakannut uskomasta, mutta olen rakentanut hyvän ja onnellisen elämän. Kuulut siihen aina, halusit tai et. Olet alitajunnassani, usein öisin unissani. Aika on muuttanut, ainoastaan voin nyt hymyillä muistoille. Ihana tunne, ei surua ja kyyneleitä! Se on saavutus minulta ;)
Ihmiset ovat hassuja, voivat kävellä toistensa ohi kuin tuntemattomat, vaikka tuntisivatkin. Muistanpa eräänkin tapahtuman...
Hymyjä elämääsi =)- J***
Niinpä niin.. Eikö vaivaa, jos tulee mieleen, että olisi voinut selvittää joitakin asioita?
Vai onko kiva elää omaa elämää, mutta kumminkin muistella toista? Henk koht oli "melkoinen" prosessi selviytyä yksin eteenpäin, koska loukattu ihminen ei anteeksi tule pyytämään(tulet vielä huomaamaan elämässäsi). Mutta onhan se hienoa että SINÄ olet rakentanut niin hienon elämän ja on hauskaa muistella menneitä.. Muista seuraavan kerran, kun katsot toista silmiin tai suutelet, minua. Tuntuuko oikealta. Ei minun maailmassani... - ***
J*** kirjoitti:
Niinpä niin.. Eikö vaivaa, jos tulee mieleen, että olisi voinut selvittää joitakin asioita?
Vai onko kiva elää omaa elämää, mutta kumminkin muistella toista? Henk koht oli "melkoinen" prosessi selviytyä yksin eteenpäin, koska loukattu ihminen ei anteeksi tule pyytämään(tulet vielä huomaamaan elämässäsi). Mutta onhan se hienoa että SINÄ olet rakentanut niin hienon elämän ja on hauskaa muistella menneitä.. Muista seuraavan kerran, kun katsot toista silmiin tai suutelet, minua. Tuntuuko oikealta. Ei minun maailmassani...Tekstisi ei ole ajattelemani henkilön. Mutta olisihan se todellakin aika sattumaa, jos tekstimme löytäisivät. Nyt lienee parasta lopetella ja jatkaa.
- J***
J*** kirjoitti:
Vai onko kiva elää omaa elämää, mutta kumminkin muistella toista? Henk koht oli "melkoinen" prosessi selviytyä yksin eteenpäin, koska loukattu ihminen ei anteeksi tule pyytämään(tulet vielä huomaamaan elämässäsi). Mutta onhan se hienoa että SINÄ olet rakentanut niin hienon elämän ja on hauskaa muistella menneitä.. Muista seuraavan kerran, kun katsot toista silmiin tai suutelet, minua. Tuntuuko oikealta. Ei minun maailmassani...En tahdo sinulle mitään surua tai ikävää, petyin vain elämään niin pahasti silloin.. Olisin halunnut yrittää ja keskustella kanssasi, mutta en kyennyt ottamaan sinuun yhteyttä. Olit paljon mielessäni vielä kauan jälkeenpäinkin mutta (enkä väitä ettet enään) minulla vain ei ole muuta vaihtoehtoa kuin katsoa horisonttiin.. Mutta sen verran opin, etten rakasta ketään enään niinkuin sinua...
OX
- Ehkä se jolle olit viestisi...
Mä tiedän et tää on sulta...*alahuuli mutrulla*
- I miss you,..
Tunteesi nii mutkikkaat,
Ei sammua voi milloinkaan.
Sä sitä poikaa rakastat,
Ja hänen lähellensä haluat.
Anna tunteiden virran viedä,
Eihän sitä koskaan tiedä,
Jos vaikka jo tänään,
Hänen syliinsä pääset lämpimään.
Usko itsees ja rakasta,
Ei rakkaus häneen voi olla pahasta.
- kohdalleen
... liiankin hyvin (ehkä pieni arviovirhe matkassa). Pystytkö jollain faktalla, jonka me tiedämme, tarkentamaan? Nimikirjaimet, levy, harrastus, kaupunki tai jotain?
Samoin, voi hyvin! - ***
En koskaan tietäisi
miltä tuntuu vaeltaa rannalla,
istua kanssasi aallonmurtajalla tuulen
ympäröidessä,
upota ajatuksiinsa ja uhmata tuulta.
En koskaan tietäisi
kuinka voi elää hymyssä suin
seuraavaan päivään.
En koskaan tietäisi
mitä on kävellä syysiltana sateessa,
väistellä sammakoita
tähtien valaistessa.
Onneksi tiedän,
saan tietää.
Nyt tämä kirjoittelu on vienyt liikaakin tästä ajasta, on niin paljon muutakin, tärkeää ja ensisijaista, kuten myös sinulla. En tahdo mitään, en oikeastaan kaipaa mitään, elämä on varmasti mennyt hyvin molemmilla.
Elämän virrassa
voi eksyä,
virran kuohuissa
löytää etsimänsä.
Sukeltaa yhä syvemmälle,
nousta yhä nopeammin pintaan.
Kulkea virran mukana,
taistella virran voimaa vastaan.
Elämän virrassa
uskalla uida,
sukeltaa pohjan simpukasta helmi.
Virta vie eteenpäin,
se ei pysähdy. - ****
Kiitos kaikesta.
- Vuosia...
En ole unohtanut...
En koskaan unohda..
T:
* * * * * * * * *
_ _ _ _ _ _ _ _ _ - ????
Vuosia... kirjoitti:
En ole unohtanut...
En koskaan unohda..
T:
* * * * * * * * *
_ _ _ _ _ _ _ _ _* * * * * * * * * ???
K * * * * i i n a ? - Vuosia
???? kirjoitti:
* * * * * * * * * ???
K * * * * i i n a ?Väärä vastaus, väärä kysymys..
- JTV
Niin minäkin ajattelen sinua. Varmasti myös papparaisena.
T: JV - Thread closed.
Admin
Thread closed.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h282849Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv262353Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141483- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958