Näin täällä menee.
Huomenet täältä sateen tuoksuiselta tundralta taas.
Voi olla että kohta sataa tai sitten ei sada.
Tässä mietin, lähtäkö fillarilla töihin vai eikö lähtä. Ja jos lähtis fillarilla, ottaisko sadetakin mukaan.
Taidanpa sittenkin lähteä fillarilla ja ottaa sadetakin mukaan.
On se vaikea tehdä tällaisia päätöksiä näin aamutuimaan.
Päivänjatkoja kaikille :=))))))))))))
Toimii, ei toimi. toimii
8
684
Vastaukset
toistaiseksi *jo riittäisi tuo riesa*
En tajua missä mättää ja mikä, kun männä viikonloppuna pääsit tänne - sitä ennen et, etkä myöskään viikonlopun jälkeen ja nyt taas kuitenkin.........???
Niin - huomenet vaan, sateen tuoksu täälläkin, vaan ei vettä - vielä......., t. MM.- yksitypy evk
missä mättää, mutta toivottavasti ei ainakaan
minussa vika :=))
- perskuti
Et tiedäkkään kuinka hyvin:=)
Huomenta, satoi tai paistoi:=)- yksitypy evk
No... uskotaan sitten :=))))
- massahurmaaja
Täälläkin tuoksuu sade, uudet puitten lehdet ja ruoho. Imppailin kello viisi aamulla sulotuoksuja kun laitoin koiran ulos ja nautin rauhasta. Kannattaisi ostaa kunnon sadepuku, ei pelkästä takista ole mihinkään. Säähän palellutat ittes plikka! Laita edes raappahousut alle ;0)))))))
- yksitypy evk
sadepukukin, mutta otin sadeviitan vain matkaan.
Enpä kuitenkaan kastunut. Nyt kuitenkin parhaillaan sataa.
Eikä palellut. Hiki oli pinnassa kun perille pääsin :=)))
Ja pässinpökkimät housut on aina jalassa :=)) - massahurmaaja
yksitypy evk kirjoitti:
sadepukukin, mutta otin sadeviitan vain matkaan.
Enpä kuitenkaan kastunut. Nyt kuitenkin parhaillaan sataa.
Eikä palellut. Hiki oli pinnassa kun perille pääsin :=)))
Ja pässinpökkimät housut on aina jalassa :=))Kastuminen on pahasta varsinkin siellä kylmässä pohjolassa! Ai että hiki tuli, no hyvä! Taitaa tosiaan pässinpökkimät olla paremmat kuin nuo raappahousut, lämmityskyky tuplana eikä märkyyskään haittaa ;0)
Täällä etelässäkin sataa tili tili tom ja mun täytyy tassutella kotiin lenkkitossuissa :O Saadaan sitten leikkiä kotona pikkuisen kanssa vettä kengässä leikkiä ;0))))))
- rx-su
myöhään toivotan ,,mutta toivotan kuitenkin,, samoin
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202630Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3432261Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262072Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o191946Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581668Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121202Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181189- 551050
- 631025
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?31002