Kertopaakas kaikki minkäkokoinen on pienin tuntemanne suomenhevonen!!
Asia kiinnostaa minua kovastikin paljon. Sk. on oltava virallisesti mitattu eikä millään omilla vehkeillä kotona ite. guinesin ennätyskirjassa oli joskus 135senttinen.
Pienin suomenhevonen???
8
1819
Vastaukset
- jipo
145 cm
- olen...
Nähnyt 139 cm säkäkoreudeltaan olevan suomenhevosen! Eikä ollut mikään suomenpienhevonen. Hevonen oli mitattu ihan virallisesti!
- Nimetön
Perjaatteessahan jos suomenhevonen on poni kokoa niin se on pien...mutta toisaalta jos ei ole sopusuhtainen niin sitä ei välttämättä hyväksytä kantakirjaan piensuunnalle. EIhän siis suomenhevosissa ja suomenpienhevosissa ole muuta kuin se että pienhevoset ovat poni kokoa eli alle 148.
- Nimetön
Pienin suomenhevonen tällä hetkellä on nimeltään Pikku-vilkko jonka säkä on 135,0 cm.
Pikku-vilkko asustaa Nastolassa tallilla nimeltä Metsäpirtti. - Pikkuvilkko
Minun vaarillani oli 135 cm suomrn hevonen
nimeltään pikkuvilkko - 1ssu
jossain oli kyllä 130 cm korkee suokkitamma.eli se olis pienin aikuinen suokki.sen nimi oli Myntti ja syntynyt muistaakseni 2000.eli se oli pienin.eikä Hiturin Haave tainnu olla, ainakaan paljoo, tätä isompi??!!
- Anonyym
Wow! Onpa pieniä, ite oon aatellu että kun tiiän yhen suokin jonka säkä on 149,että se ois jotenkin super pieni.
- 1ssu
ja pienin 2-v oli 129 tai 128 cm .eipä ollut iso.sen nimeä en valitettavasti muista.näyttäs pieneltä emänsä vieressä. tai jonku ison shiren .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874018Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740