Oli etu ja pikkusormi pystyssä!!
And so what??????
Tää Lordi keskustelu on saanu liian suuret mittasuhteet...
Katelkaas vaikka sitä elokuvaa välillä mikä DaVincin idioottikoodi se oli.
Ja tässä yhdet mukavat sanat joita voi tutkia, koska sanaa on tutkittava, tuli se kenen suusta hyvänsä!!! Vai????
Devil Is A Loser Lyrics
You wanted power and you begged for fame
You wanted everything the easy way
You wanted gain without pain
Now your bills is in the mail
You got stronger but your mind got weak
You made a promise that you couldn't keep
You had it all - You lost more
It's all there in the fee
Via hell incorporated (regeneration)
1st you love it then you hate it (you're such a saint)
And now you're never gonna make it (bad situation)
Get on get on down
'cause there's hell to pay
Cause the devil is a loser and he's my bitch
For better or for worse and you don't care which
Cause the devil is a loser and he's my bitch
Runnin' into trouble you skitch
He's my bitch...
http://www.sing365.com/music/lyric.nsf/Devil-Is-A-Loser-lyrics-Lordi/86495C7F2468683F48256CCA00123B56
Jos minä kaikesta huolimatta haukkuisin Pyhää kolminaisuutta noilla sanoilla kuin Lordi perkelettä ja levittäisin sitä ympäri maapalloa niin mikä olisi tuomio.
No joku fiksu sen keksii, vaan olen uskovainen mies... ja osaan lukea!!!!
Minä näin
3
149
Vastaukset
- päämonsterimme
Päämonsteri... eikun -ministeri M. Vanhanen teki sen, mitä illuminaatit usein tekevät julkisuudessa, paholaisen käsimerkin. Siitä illut tunnistavat toisensa.
- huomasin
että jäi sukunimi pois, joo ei ollut Nykäsen Masa =)
Mutta osaako kukaan arvata monennenko kerran Mervi hakee avioeroa... minä en enää tiedä :(
But... what matter =) - frihet
huomasin kirjoitti:
että jäi sukunimi pois, joo ei ollut Nykäsen Masa =)
Mutta osaako kukaan arvata monennenko kerran Mervi hakee avioeroa... minä en enää tiedä :(
But... what matter =)Sitä ku monet evät Euroja tunne, nii Yks hyvä keino on huomiota herättää ja juorulehtiin "runoilla" jos jotakin.
Ei kait tavallisen talliaisen muija viitsis silmä mustana, muuten viikosta toiseen kulkea jos ei jotain hyötyä sais.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062731Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382441- 332359
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060