Apua
Mistä 20vuotias tyttö joka on määräaikaisella sopimuksella töissä (sopimus loppuu elokuussa 2007) saada 2000e lainaa?Olen kokeillut jo hetilainaa,ellos,gemoney yms. paikat ja jostain syystä minulle ei myönnetä lainaa.Luottotiedot yms ovat kunnossa ja takaisinmaksu aika olisi vuosi..Myös omasta pankistani olen saanut lainaa 2000e mutta nyt tarvitsisin toisen 2000..Säästöpankki ei suostu lainaa myöntämään ilman takaajaa..Elikkä tietäväiset apuanne kaivataan pikaisesti..Kiitos jo kaikille etukäteen..=)
Apua Kaivataan
12
1819
Vastaukset
- Julle12345
Yksinkertaisesti hae luottokortti tai kultakortti missä on pankinluotto.itsellä oli joskus muinoin kultakortti missä 2000e luotto.minimi kuukausi lyhennys muistaaksini on 35e.
- Rahan Tarpeessa
Muutewn kyllä mutta kun mun työsopimus on "määräaikainen" niin pankit eivät taida sitä minulle myöntää vai??
- Julle12345
Rahan Tarpeessa kirjoitti:
Muutewn kyllä mutta kun mun työsopimus on "määräaikainen" niin pankit eivät taida sitä minulle myöntää vai??
Itse tein kausiluontoista työtä ja sain kortin,olin kesät duunissa ja talvet ulkomailla vetämässä lonkkaa!!kannattaa yrittää ainakin!
- maxy
itsekkin olen hakenut määräaikaisella työsopparilla lainaa ja master cardin, ja kummatkin saanut
- Rahan Tarpeessa
maxy kirjoitti:
itsekkin olen hakenut määräaikaisella työsopparilla lainaa ja master cardin, ja kummatkin saanut
Anteeksi että kyselen tyhmiä mutta olen aika noviisi näissä asioissa..Elikkä jos saan master-cardin ja luottorajan vaikka 3000e niin voinko siis mennä pankkiautomaatille ja nostaa vaikka 2000e käteisenä ja sitten lyhentää sitä laskua joka kuukausi??Onko kuukaudessa joku minimi summa mikä pitää vähintään maksaa luottoa pois??
- maxy
Anteeksi että kyselen tyhmiä mutta olen aika noviisi näissä asioissa..Elikkä jos saan master-cardin ja luottorajan vaikka 3000e niin voinko siis mennä pankkiautomaatille ja nostaa vaikka 2000e käteisenä ja sitten lyhentää sitä laskua joka kuukausi??Onko kuukaudessa joku minimi summa mikä pitää vähintään maksaa luottoa pois??
määräaikaisella sopparilla luottokunta hyväksyy 1000€ luoton, ainakaan itse aikoinaan en saanut isompaa luottoa, tosin en olisi halunnutkaan silloin, mutta sanottiin että isompaan luottoon "ei suostuta"..
itse en ole nostanut käteistä automaatilta luoton puolelta, joten varmaksi en voi sanoa onnistuuko tuo, mutta ainakin uskoisin että näin voi menetellä..
ja vähimmäis kk maksu luoton taikaisinmaksulle on 3% mikä tekee esim. 1000€ luotosta 30€/kk
- - ei lainaa
Yksinkertaisessa tilanteessa yksinkertainen ratkaisu. Et ota lainaa.
Elät palkallasi.
Jos joku rahoituslaitos (tässä tapauksessa useampi) ei myönnä henkilölle lainaa, niin silloin ei ole luottokelpoinen. Hyvin helppoa.- Rahan Tarpeessa
Millä perustelet sen että en ole luottokelpoinen koska kaikki raha asiani on kunnossa ja maksuhäiriöitä ei ole..?
- tarkoittaa
Millä perustelet sen että en ole luottokelpoinen koska kaikki raha asiani on kunnossa ja maksuhäiriöitä ei ole..?
Luottokelpoisuudella ei ole mitään tekemistä sen kanssa on sinulla raha-asiat kunnossa tai onko maksuhäiriöitä. Luottokelpoinen tarkoittaa yksinkertaisesti sitä, että pankit ja rahoituslaitokset katsovat luottoa myöntäessään, pystyykö heidän mielestään henkilö maksamaan uudenkin lainan takaisin. Ja nyt nämä rahoitusyhtiöt, joista olet lainaa hakenut, katsovat ettet ole heidän mielestään luottokelpoinen = heidän mielestään sinulle ei voida myöntää enempää lainaa kuin sinulla jo on.
Eihän sinulla raha-asiat kunnossa ole, jos epätoivoisesti yrität paikasta kuin paikasta saada kiskurikorkoista kulutusluottoa.
Näin aiheeseen liittyen, milläs ajattelit maksaa nuo velkasi? Työsopimustasi on reilu vuosi jäljellä, 2000 on jo lainaa ja toinen mokoma pitäisi saada vaikka korkeakorkoisena luottona. Ajattelitko tehdä jotain linjalla 400 euron kuukausilyhennyksiä vaiko maksella velkoja sitten työttömyyskorvauksella (vai kenties laskea sen varaan että heti elokuussa on uusi työpaikka)?
- Lainaa
Noissa käyttöluotoissa on kyllä niin kauheat korot että harkitsisin kahdesti tai kolmesti, mutta jos hätä on tosi paha, niin ainakin osoitteesta http://www.lainaa.info löytyy valtava määrä luotontarjoajia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096606Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M884241L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa453559TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a72941Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6251551- 66978
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja55953- 9939
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?193918Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j47899