pierutsu. Olen kehittänyt sen ihan itse. Siinä käytetään piereskelyä vihollisen hämäämiseen ja karkoittamiseen. Mikä parasta siinä vastustajalle ei aiheuteta pysyviä vammoja.
Itse olen kehitellyt tekiikoita kusetsun suuntaan myös. Skunki tekniikkaa ja sillei.
uusi itsepuollustus muoto
8
302
Vastaukset
- massahurmaaja
Kannatat sitten kotimaisten kasvisten tuotantoakin kun vetelet kaalia ja sipulia jotta aromi olisi mahdollisimman jyty ;0)
Paras itsepuolustuskeino miestä vastaan on lykätä harja ja rätti kouraan ja osoittaa siivouskohde - johan uros kaikkoaa kiljuen karkuun ;0)))- näistä
on sinun omia avauksia,
mutta kyllä se kohta loppuu.
mikset muuten käytä rekisteröityjä nimiäsi? sinulla onkin niitä jo monta!
Pelle olet ikäsikään ei pidä paikkaansa! - massahurmaaja
näistä kirjoitti:
on sinun omia avauksia,
mutta kyllä se kohta loppuu.
mikset muuten käytä rekisteröityjä nimiäsi? sinulla onkin niitä jo monta!
Pelle olet ikäsikään ei pidä paikkaansa!Missäköhän tuo toinen puoliskoni sitten mahtaa luurata vai kirjoittiko vasen käteni tuon ensimmäisen viestin ja oikea tällä nikillä?! Nyt män pönttö sekasin :O
Tietääkseni minulla ei ole muita nimimerkkejä, koska tämä on paras ja ainoa oikea ;0)))))))))) - N'apina
massahurmaaja kirjoitti:
Missäköhän tuo toinen puoliskoni sitten mahtaa luurata vai kirjoittiko vasen käteni tuon ensimmäisen viestin ja oikea tällä nikillä?! Nyt män pönttö sekasin :O
Tietääkseni minulla ei ole muita nimimerkkejä, koska tämä on paras ja ainoa oikea ;0))))))))))kyllä minun avaus eikä kenenkään muun.
- N'apina
N'apina kirjoitti:
kyllä minun avaus eikä kenenkään muun.
päivastä koneella koko aikaa joten joskus vastauksen tulo kestää. Tosin äsken kattelin digi kameroita. Ottasko Minolta 7D:n vai Nikon D70 vai Canon D30?
- rx-su
on haittapuolena se että omatkin kärsivät
- N'apina
voi kokeilla "liekinheitintä".
- N'apaina
tyylini ei kuulu ollenkaan vyö järjestelmää vaan kalsari järjestelmä. Paras on tietty mustan kalsarin aste.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m834439Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513180
- 412671
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222352- 232046
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151762Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715