Aina pahalla päällä. Ihme pakkaus.
Ei tuommosen kanssa jaksais, kohta Teresa lähtee kiitää.
Äksy Heli
13
1118
Vastaukset
- Kankimies
Äksyys johtuu miehen puutteesta. Kaikki feministit ovat samasta syystä äksyjä.
- totta puhut
eipä tähän lisättävää
- uuuuuuuuuuu
Heli ei halua miestä. Kai se olisi vielä Saulinkin kanssa, jos se olisi hetero.
Eivät kaikki feministit elä miehen puutteessa.
- salattujenfani
Helistä on tullut kamala kiukkuttellia.
Tosiaankin Teresa kyllä pain jättää tuollaisien ipanan. - -marika
olkoonsa heli vaik kuinka äksy.. ei se haittaaa. LOLLL
- maricón
Heli saa tuittuilla tai polkea jalkaa ihan niin paljon kun tahtoo!
Aina kuitenkin yhtä hurmaava! - itämaan tietäjä
maricón kirjoitti:
Heli saa tuittuilla tai polkea jalkaa ihan niin paljon kun tahtoo!
Aina kuitenkin yhtä hurmaava!Heli on parhaimmillaan silloin kun hän heittää huumoria tyyliin "Pitäis varmaan kirjoittaa joku lesboeroottinen Harlekiini niin mutsikin vähän sivistys."
Äksyilevä Heli ei ole yhtään viehättävä. Ja Teresa lähtee huomenna. - maricón
itämaan tietäjä kirjoitti:
Heli on parhaimmillaan silloin kun hän heittää huumoria tyyliin "Pitäis varmaan kirjoittaa joku lesboeroottinen Harlekiini niin mutsikin vähän sivistys."
Äksyilevä Heli ei ole yhtään viehättävä. Ja Teresa lähtee huomenna."lesboeroottinen Harlekiini". Voisitko suositella jotain nimeä, ja sais olla mielellään vaikka Helin mutsin kääntämä.
- itämaan tietäjä
maricón kirjoitti:
"lesboeroottinen Harlekiini". Voisitko suositella jotain nimeä, ja sais olla mielellään vaikka Helin mutsin kääntämä.
Voi kun en tiedä! Muistan vaan elävästi, että Heli käytti tuollaista ilmaisua kerran jutellessaan Annikan kanssa. Ja koko lause oli suurin piirtein tuollainen kuin edellisessä kommentissani kirjoitin.
Toivottavasti joku muu tietää ja kertoo sen meille. Sitä odotellessa vois tietysti lukea Heli Krugerin romaanin "Olen koskettanut taivasta". Itse en ole sitäkään lukenut, mutta voishan sen lukaista kesän aikana, kun ensi viikon tiistaista lähtien on vapaata aikaa illalla puoli kahdeksasta kahdeksaan. - maricón
itämaan tietäjä kirjoitti:
Voi kun en tiedä! Muistan vaan elävästi, että Heli käytti tuollaista ilmaisua kerran jutellessaan Annikan kanssa. Ja koko lause oli suurin piirtein tuollainen kuin edellisessä kommentissani kirjoitin.
Toivottavasti joku muu tietää ja kertoo sen meille. Sitä odotellessa vois tietysti lukea Heli Krugerin romaanin "Olen koskettanut taivasta". Itse en ole sitäkään lukenut, mutta voishan sen lukaista kesän aikana, kun ensi viikon tiistaista lähtien on vapaata aikaa illalla puoli kahdeksasta kahdeksaan.Täytyykin etsiä käsiin tuo Heli K:n Olen koskettanut taivasta, kesäiltojen lukunautinnoksi.
Excuse me while I kiss the sky...
- käyttäytyy tosiaankin
koko ajan kuin joku uhmaikäinen pikkupentu! Minkä takia sen täytyy aina olla sellanen? Sais lähtee koko sarjasta johonki helvetin kuuseen vaikka!
- Terkkakari
kovat paineet.
Pitää onnistua stuidareissa ja sitten saada opiskelupaikka, kaapista ulostulo ja itsenäistyminen on stressaavaa ja Teresankin kanssa suhde rakoilee. - mauno
Terkkakari kirjoitti:
kovat paineet.
Pitää onnistua stuidareissa ja sitten saada opiskelupaikka, kaapista ulostulo ja itsenäistyminen on stressaavaa ja Teresankin kanssa suhde rakoilee....ihminen käyttäytyy?
Ainakin minä olen leijaillut pilvissä, enkä ole äyskinyt ja ärhennellyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996003
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764