anteeksi, että lainaan erään toisen uskovan sanoja, mutta toivon, että Herra avaa kaikkien uskovien silmät näkemään, mistä on kysymys!
"Olen surullinen suomen puolesta kun suomi lähetti euroviisuihin lordin.
Sen laulu on suoraan saatanasta ja saatana puhuu laulun sanojen kautta.
Missä on uskovat jotka ovat Jeesuksen omia ja Hän on voittanut saatanan ja katkaissut kahleet ja pelastanut meidät iankaikkiseen elämään.
Saatana yrittää nyt eksyttää uskovat ja on tekeytynyt valkeuden enkeliksi lordin laulun kautta.
Älkää eksykö uskovat veljet ja sisaret,tämä on ansa!"
jo laulun sanat kertovat mistä on kyse. kannattaa nyt rukoilla Suomen kansan puolesta. sillä tuo laulu edustaa pahuutta. eikö Jumalan Sana sano, että lopun aikoina itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
varoitus
20
899
Vastaukset
- yönmatkamies
Lordi soitti hyvää musiikkia. Kävi melkein gospelista tuo kappale jonka renkuttivat. Oli muuten tyylikkään esiintymis asut. Se ihme pääkallo päinen tyyppi on suosikkini. Toiseksi hienoin puku on sillä tyypillä jolla on paljon pitkiä hampaita suun ympärillä...
- frihet
"Kävi melkein gospelista".
Tiedät varmaan, että joskus näyttää siltä, "ttä saatanakin käy melkein, siis melkein, Jumalasta.
Meinaan vaan, kun meitä varoitetaan saatanan oleluudesta ja tekeytyyhän saatana valkeuden enkeliksi, että saisi langettaa jopa valitutkin.
No euroviisut on eroviisuja, niihin taitaa muut virikkeet olla, kun raamatulliset.
Ehkäpä tuo voitto jouluun mennessä launtuu, nuoriso kylläkin voi "hurmostella" pitempäänkin. - yönmatkamies
frihet kirjoitti:
"Kävi melkein gospelista".
Tiedät varmaan, että joskus näyttää siltä, "ttä saatanakin käy melkein, siis melkein, Jumalasta.
Meinaan vaan, kun meitä varoitetaan saatanan oleluudesta ja tekeytyyhän saatana valkeuden enkeliksi, että saisi langettaa jopa valitutkin.
No euroviisut on eroviisuja, niihin taitaa muut virikkeet olla, kun raamatulliset.
Ehkäpä tuo voitto jouluun mennessä launtuu, nuoriso kylläkin voi "hurmostella" pitempäänkin.kunhan pilailin. En ole lordsoni fani enkä sen kummemmin kuuntele sen musiikkia. Jos joku kaveri luukuttaa sitä niin ihan mielellään kuuntelen. Joskus myös radiosta sattuu kuulemaan kappaleen tai pari...
- AKSU521
NÄIN ON!AAMEN
- Kadun-nainen
varmaankin niitä, jotka tuntevar eksyvänsä
totuuden tieltä euroviisujen vuoksi
Uskovissa on myös sisäistä varmuutta tuntevia, jotka eivät tunnista olevansa uhattuja naamareiden edessä- angi
katso ollenkaan?
Hänellä ei pitäisi silmiä tälläiselle hömpötykselle löytyä? Ihmettelen varoitusta koska hän joka uskoo oikein tosissaan Jumalaan niin antaa pitpaut koko Euroviisulle. Aamen - suomalaisista
angi kirjoitti:
katso ollenkaan?
Hänellä ei pitäisi silmiä tälläiselle hömpötykselle löytyä? Ihmettelen varoitusta koska hän joka uskoo oikein tosissaan Jumalaan niin antaa pitpaut koko Euroviisulle. Aamenja tämän maan hengellisestä tilasta. tuon voiton myötä suomalaisia yritetään vetää yhä enemmän pimeyteen...
en ole aikaisempina vuosina todellakaan katsonut euroviisuja, enkä muutenkaan paljon televisiota...enkä kuuntele edes muuta kuin hengel. ja ylistysmusiikkia. mutta en tiedä oliko hyvä vai huono, kun katsoin, sillä tuli sen verran huono olo.
niin, oikeassa olet siinä, ettei ole hyvä katsoa mitä tahansa. piut paut olenkin euroviisuille antanu tähän mennessä.
siskoja ja veljiä ovat he, joiden Herra Jeesus Kristus on ja jotka haluavat seurata Jeesusta ja ovat antaneet elämänsä Jeesuksen rakastaviin ja hyviin "käsiin". valkeudella ja pimeydellä ei ole mitään yhteistä-kuten ei valkeudella ja tuolla laululla.
Matt. 5:13. Te olette maan suola; mutta jos suola käy mauttomaksi, millä se saadaan suolaiseksi? Se ei enää kelpaa mihinkään muuhun kuin pois heitettäväksi ja ihmisten tallattavaksi. - AlpoAhola
angi kirjoitti:
katso ollenkaan?
Hänellä ei pitäisi silmiä tälläiselle hömpötykselle löytyä? Ihmettelen varoitusta koska hän joka uskoo oikein tosissaan Jumalaan niin antaa pitpaut koko Euroviisulle. Aamen2. Kor. 3:18
Mutta me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen, niinkuin muuttaa Herra, joka on Henki. - yönmatkamies
AlpoAhola kirjoitti:
2. Kor. 3:18
Mutta me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen, niinkuin muuttaa Herra, joka on Henki.meinasit päästä? Telestiseen, terrestriseen vai selestiseen ja siellä peräti korotukseen???
- AlpoAhola
yönmatkamies kirjoitti:
meinasit päästä? Telestiseen, terrestriseen vai selestiseen ja siellä peräti korotukseen???
Olen synteihin kuollut, siis luonnostaan vihan lapsi. Pelastus on yskin armosta - Kristuksen ansion tähden. Siis joka kuuseen kurkottaa - se katajaan kapsahtaa. Jotkut tuntemani hengelliset ovat todistelleet käyneensä seitsemännessä taivaassa. Sellaista on hurmoksellisuus. Sitä vierastan. Muut kirkkautta ei voi olla kuin Kristuksen kirkkaus, se johon siis Jumala oli mielistynyt. Muut ovat tulleet ajetuksi ulos Paratiisista.
- kypsynyt
Kuuntele sanat ja itake sitten , teidän , että tämä ihnminen kunnioittaa kaikkia kristinuskon sääntöjä - hän on painottanut , että tekee työtä kuin joulupukki. Ei ole saatananpalvoja ääliö
- qwe
mutta kyllä niissä aika uskoa pilkkaava sanoma on. Jokainen päättäkööt itse, tykkääkö vai ei.
Minä olin ihan iloinen koko viisuvoitosta, mutta nyt tympii koko bändi käsimerkkeineen ja kiroiluineen. Oli suoraan demonista tai ei, niin eivät kyllä kauhean hyvää esimerkkiä lapsille tai nuorille anna.
Saisi unohtua mahd. pikaisesti koko Lordi. Isä Mitro oli kyllä ihan oikeassa ensikommentteineen, vaikka hänetkin on nyt sitten tiukkapipoiseksi fundamentalistiksi leimattu. - VAIN HÄNEN
qwe kirjoitti:
mutta kyllä niissä aika uskoa pilkkaava sanoma on. Jokainen päättäkööt itse, tykkääkö vai ei.
Minä olin ihan iloinen koko viisuvoitosta, mutta nyt tympii koko bändi käsimerkkeineen ja kiroiluineen. Oli suoraan demonista tai ei, niin eivät kyllä kauhean hyvää esimerkkiä lapsille tai nuorille anna.
Saisi unohtua mahd. pikaisesti koko Lordi. Isä Mitro oli kyllä ihan oikeassa ensikommentteineen, vaikka hänetkin on nyt sitten tiukkapipoiseksi fundamentalistiksi leimattu.gwe,sanot,kyllä niissä uskoa pilkkaava sanoma on?
Katsoppa edelliseltä sivulta? kirjoitin sinne alustuksen:VAIN YKSIN JEESUS MULLE RIITTÄVI,nimimerkillä VAIN HÄNEN.Vastasit minulle aika pahasti,se jäi soimaan,minulle.
Sanoit että pilkkaan PYHÄÄ HENKEÄ.
MIETI UUDESTAAN ASIAA.Lue alustukseni uudestaan,ja mieti?? OLETHAN USKOSSA. - angi
qwe kirjoitti:
Saisi unohtua mahd. pikaisesti koko Lordi. Isä Mitro oli kyllä ihan oikeassa ensikommentteineen, vaikka hänetkin on nyt sitten tiukkapipoiseksi fundamentalistiksi leimattu.matti meikäläinen. En voi sanoa että pidän tästä hänen tyylistään, mutta annetaan hänelle hänen vapautensa olla kuinka haluaa. On hän kuitenkin tuonut voiton suomelle 4kymmenen vuoden odotuksen jälkeen. On uskaltanut mennä näissä pukimissa esiintymään. Jokainen olemme oman onnemme seppiä.
And that every tongue should confess that Jesus Christ is Lord, to the glory of God the Father.
Jeesus on Herra. Muita "lordeja" en tunnusta. Näin sairaalan televisiosta pätkän kyseisen herran esityksestä. Kenessä on Kristuksen Henki ymmärtänee varmaan mistä on kysymys. Näitä lordeja tulee ja menee (vaikka tämä nyt oli pahin näkemäni), mutta tämä olkoon jokaiselle lukijalle selvä, että Jeesus on se Lord, jonka edessä Isän Jumalan kunniaksi jokainen polvi on notkistuva ja siellä on naamarit riisuttava, jokaisen.
Euroviisuilla, idolseilla yms ei ole mitään tekemistä Jumalan Seurakunnan kanssa, joka on pyhä ja Kristuksessa jo taivaallisiin asetettu. Niin totta kuin Jumala sen Jesajan kautta sanoo niin "loppuva on remuavaisten melu eikä enää laulaen viiniä juoda".
Jeesus Kristus on LORD, HERRA.- on tuotava joka kotiin?
Olen samaa mieltä kanssasi. Lordin ilmiasu kaikkine rekvisiittoineen on pahan viesti voittavasta voimasta. Kavahtakaamme sitä. Ihmistä, joka on vahvalla perustalla uskossaan, Pyhä Henki suojaa. Eikä hän katsele tällaista. Mutta on lukematon määrä sellaisia, joille uskon siemen on vasta itämässä. Heille pahan-ilmiasu ristiriitaisine hyvänmiehen-uskonnollisen sanaston sekametelisoppa on paljon ongelmallisempi. Eivätkä kykene Suomi voitti-vihdoinkin buumissa näkemään piilevää vaaraa omalle hengelliselle kasvulleen. Puhumattakaan vaikutuksesta pieniin lapsiin. Meille syötetään alitajuntaan kuvaa pahuudesta, joka on hyvä! Muutenkin media on pahan kyllästämää. Etusivun juttuja ovat tulipalot raskaine savupilvineen. TV suoltaa niitä viikosta toiseen. Miksi? Sitä sopii itsekunkin miettiä.
- kiinnittänyt huom.
on tuotava joka kotiin? kirjoitti:
Olen samaa mieltä kanssasi. Lordin ilmiasu kaikkine rekvisiittoineen on pahan viesti voittavasta voimasta. Kavahtakaamme sitä. Ihmistä, joka on vahvalla perustalla uskossaan, Pyhä Henki suojaa. Eikä hän katsele tällaista. Mutta on lukematon määrä sellaisia, joille uskon siemen on vasta itämässä. Heille pahan-ilmiasu ristiriitaisine hyvänmiehen-uskonnollisen sanaston sekametelisoppa on paljon ongelmallisempi. Eivätkä kykene Suomi voitti-vihdoinkin buumissa näkemään piilevää vaaraa omalle hengelliselle kasvulleen. Puhumattakaan vaikutuksesta pieniin lapsiin. Meille syötetään alitajuntaan kuvaa pahuudesta, joka on hyvä! Muutenkin media on pahan kyllästämää. Etusivun juttuja ovat tulipalot raskaine savupilvineen. TV suoltaa niitä viikosta toiseen. Miksi? Sitä sopii itsekunkin miettiä.
että lähes joka päivä on uutisissa tulipaloista.
kyllä lordin laulun sanat todellakin ovat petolliset. siinä lauletaan uskovista ja siskoista ja veljistä. mutta sitten demoneista ja enkeleistä jotka kokoontuvat yhteen hard rock hallelujaan. ja että liittykää heihin tai menette helvettiin.
vain Jeesus Kristus on tie Taivaaseen, vain uskomalla Häneen ihminen voi pelastua ja tulla Jumalan lapseksi. kaikki Jumalan lapset ovat siskoja ja veljiä. Jumalaa palvelevat enkelit ovat eri asia kuin pahaa palvelevat enkelit.
pahuus on vain lisääntynyt maan päällä, kaikesta sen huomaa. hirvittää, muttei pelota. välillä miettii voikun pääsisi täältä jo pois, mutten halua, koska haluan nähdä sukulaisteni ja vanhempieni tulevan uskoon sitä ennen.
Loordin sanoma oli täysin Jumalan sanan vastainen.
Pyhimykset on rampatuneet, karitsat on ilman valoa.
Pirut ja engelit on saapuneet sarvet päässä ja siivet selässä.
Ystävät älkää antako eksyttäkää itseänne. Kunnelkaa tuo alemmassa linkissä oleva Mellerin sanoma mp3 muodossa, avautuu mediaplayerina tai quick stigillä.
Jeesus Kristus on Herra. aamen.- vbn
Olette te uskovaiset hysteeristä porukkaa!
Ei tarvita kuin yksi euroviisu, niin porukka hyppii sekopäisinä seinille ja maailmanloppu on ovella.
Rauhoittukaa jo, eihän se ollut kuin parin minuutin viisu vappunaamarit päässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080