Tulevatko kiinalaiset autot Eurooppaan jossain vaiheessa? Keski-Euroopassa on myyty jotain Landwind maasturia, mutta ei muita merkkejä tietääkseni. Alhainen hankinta hinta kiinnostaisi.
kiinalaiset autot
6
499
Vastaukset
- Erkko
Muistelisin niillä olleen joitakin ongelmia törmäystestien kanssa. Taisi olla jossain citymaasturissa, jossa ratti vahingoitti vakavasti/tappoi kuljettajan nokkatörmäyksessä.
Miksei korealainen kelpaa? Onhan noita Kioja.. Nehän taitaa olla kanssa normaalia halvempia?- Heppula
Joo kyllä korealaisetkin käyvät, mutta kiinalaiset autot saattavat olla vieläkin hieman edullisempia.
Heppula kirjoitti:
Joo kyllä korealaisetkin käyvät, mutta kiinalaiset autot saattavat olla vieläkin hieman edullisempia.
mutta aatteleppa et vetäset nokkakolarin 60km/h fiestan kanssa, ja fiestan kuski kävelee jo onnettomuuspaikalla, mutta sä oot halvaantunu kaulasta alaspäin loppuelämäs ajan. Onhan se Landvind kivan-näkönen ja halpa, mutta 20v vanha Corollakin on yhtä turvallinen.
- Kyllä joo
jannetin82 kirjoitti:
mutta aatteleppa et vetäset nokkakolarin 60km/h fiestan kanssa, ja fiestan kuski kävelee jo onnettomuuspaikalla, mutta sä oot halvaantunu kaulasta alaspäin loppuelämäs ajan. Onhan se Landvind kivan-näkönen ja halpa, mutta 20v vanha Corollakin on yhtä turvallinen.
Eiköhän se fiesta mene aika rusinaksi kun 1500 kilogrammaa rysähtää nokkaan. Törmäystestit ovat yliarvostettuja ja täyttä roskaa. Ei autoa sen perusteella kannata ostaa. Ennenkin pärjättiin ilman ja ajotaito on se mikä ratkaisee.
Kyllä joo kirjoitti:
Eiköhän se fiesta mene aika rusinaksi kun 1500 kilogrammaa rysähtää nokkaan. Törmäystestit ovat yliarvostettuja ja täyttä roskaa. Ei autoa sen perusteella kannata ostaa. Ennenkin pärjättiin ilman ja ajotaito on se mikä ratkaisee.
juu, tiedän vedin ton "hieman" överiks koko jutun, mutta pohjimmiltaan se oli totta. Landwindissä ei oo käytetty korissa peltiä, tinaa ennemminkin. Cittareista ehdottomasti heikoin, mutta eihän kolariturvallisuudella oo väliä, siis jos ei joudu kolariin.
- Suomessa...
Esim. Mussalon satamasta Kotkasta löytyy tälläkin
hetkellä satoja Kiinalaisia autoja.
Pikkuautoja,maastureita ym.
Venäjälle menossa tietenkin,mutta ovatpahan Euroopassa...:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 125906
- 94771
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504