Suvaitsevaisuus

olen huomannut törmänneeni tällaiseen kommenttiin "suvaitsevaisuus ei ilmeisesti kuulu Kristinuskoon"viimeksi
siinä ajankohtais-illassa joku sanoi kun käsiteltiin homoseksuaalisuutta.

Tehdään selväksi se että Jeesus rakasti syntisiä, mutta ei syntiä.Hän paransi syntisiä mutta sanoi" mene äläkä enään syntiä tee."
Eli voimme hyväksyä homot ihmisinä,mutta emme homoilua.
Me kaikki olemme syntisiä tehneet kukin vaikka mitä syntiä.
Mutta siinä mielessä tämä henkilö on oikeassa että ei suvaitsevaisuus ei kuulu Kristinuskoon siis synnin suvaitseminen."kuten herjauksen,panettelun,valehtelun,varkauden,alkoholismin,väkivallan,homouden,alkoholismin,epäjumalanpalvonnan,yms."

45

831

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

"kuten herjauksen,panettelun,valehtelun"

Eli sitä, mitä olette tehneet, kun olette syyttäneet Lordia saatananpalvonnasta?

• M@k3
    • P. Veli

...niin kaukaa kuin mahdollista. He ovat suvaitsemattomuutensa takia halukkaita rettelöimään tavisten kanssa. Suosittelen kaikille samaa. Myös raivoraittiit kannattaa kiertää kaukaa.

• mie vain

Saatko ilosi kapakasta, ja huomenna on taas huono olo, rahat itse tuhlattu ja ehkä jätät asiasi hoitamatta, perheesikin tuuliajolle, et viitsi välittää heidän ruuistansa ja vaatteistansa, kun pullollinen alkoholia vie kaikki voimasi, viitsimisesi ja rahasi? Missä on viitsiminen kun ihmissuhteetkin pysyvät hyvinä vain hoitamalla? Monella alkoholismi tuo vielä väkivaltaakin tullessaan, kun juoppo pitää kiinni pullosta kuin sylilapsi tuttipullosta...!
        Ehkä sinä et ole tällainen juoppo, mutta voisit olla kun luki äskeiset kirjoituksesi.

• Nimetön
        mie vain kirjoitti:

Saatko ilosi kapakasta, ja huomenna on taas huono olo, rahat itse tuhlattu ja ehkä jätät asiasi hoitamatta, perheesikin tuuliajolle, et viitsi välittää heidän ruuistansa ja vaatteistansa, kun pullollinen alkoholia vie kaikki voimasi, viitsimisesi ja rahasi? Missä on viitsiminen kun ihmissuhteetkin pysyvät hyvinä vain hoitamalla? Monella alkoholismi tuo vielä väkivaltaakin tullessaan, kun juoppo pitää kiinni pullosta kuin sylilapsi tuttipullosta...!
        Ehkä sinä et ole tällainen juoppo, mutta voisit olla kun luki äskeiset kirjoituksesi.

...ja pahimmasta päästä rettelönhakuinen. Oletat hakevani iloni kapakasta ja jätän asiani hoitamatta y.m. y.m.

Lakkaa olettamasta mitään, niin voit kuolemasi jälkeen päästä taivaaseen.

Tajuusi tuskin saat, että juuri kaltaistesi oletusihmisten takia uskiksia on viisasta kiertää. Tuotat kaikille mielipahaa. Ei minkäänlaista armonkäsitystä.

Toivotan sinulle kuitenkin hyvää loppuelämää valitsemallasi tiellä.

Rakkauden ja armon valossa kaikkea suvaiten.

P. Veli

• minua kannattaa varoa olen niin hurja mies että.
        Varsinainen hullu-jussi.

• mie vain
        Nimetön kirjoitti:

...ja pahimmasta päästä rettelönhakuinen. Oletat hakevani iloni kapakasta ja jätän asiani hoitamatta y.m. y.m.

Lakkaa olettamasta mitään, niin voit kuolemasi jälkeen päästä taivaaseen.

Tajuusi tuskin saat, että juuri kaltaistesi oletusihmisten takia uskiksia on viisasta kiertää. Tuotat kaikille mielipahaa. Ei minkäänlaista armonkäsitystä.

Toivotan sinulle kuitenkin hyvää loppuelämää valitsemallasi tiellä.

Rakkauden ja armon valossa kaikkea suvaiten.

P. Veli

En minä mitään sinusta tiedä, enkä ole sinua tarkoittanut mitenkään tuomita jos niin luulet?mutta laitoin nuo koska niinhän se yleensä menee jos ihminen jää kiinni alkoholiin. Vai mitä mieltä olet?

• huhhahhei
        mie vain kirjoitti:

että ilman jeesusteluakin voi olla raitis? Elää ihmisiksi? Olla lainkuuliainen? ELÄÄ KUNNOLLA!?

Minä voin.

• PLONKS*

Sinne meni kaveriksi seuraaville uskisraiskatuille sanoille:

Totuus, Rakkaus, Armo jne jne

• et sinä ole tuo kuvan nainen.Et sinä ole oikeasti nainen,eikä Irmeli Salo ole nimesi.Etkä ole 23V.

En varsinaisesti väitä että asiat ovat noin mutta veikkaan niin.

• mieltä kuin
        L.J.H kirjoitti:

et sinä ole tuo kuvan nainen.Et sinä ole oikeasti nainen,eikä Irmeli Salo ole nimesi.Etkä ole 23V.

sinä. Minäkin veikkaan niin, että Nasse ei ole mikään kaunis nainen. Kunpahan pisti jonkun kuvan ja jonkin tarinan nettiin. Jonkin ajan päästä kirjoittaa Nass.e tai Nas.se ja taas eri tarinalla.

• L.J.H kirjoitti:

et sinä ole tuo kuvan nainen.Et sinä ole oikeasti nainen,eikä Irmeli Salo ole nimesi.Etkä ole 23V.

polttaisit minut noitana, asianmukaisen inkvisition jälkeen, jos sekulaarin yhteiskunnan lait eivät sitä estäisi.

• Nas.se kirjoitti:

polttaisit minut noitana, asianmukaisen inkvisition jälkeen, jos sekulaarin yhteiskunnan lait eivät sitä estäisi.

varsin kummallinen päätelmä.Ei minulla mitään sinua vastaan ole.Luulen kyllä edelleen ettei tuo upea nainen tuossa kuvassa ole sinä.

Oliko tarkoituksesi heittää kehiin kummallisella logiikalla oleva väite jota erehtyisin luulemaan naisten logiikaksi.

• L.J.H kirjoitti:

varsin kummallinen päätelmä.Ei minulla mitään sinua vastaan ole.Luulen kyllä edelleen ettei tuo upea nainen tuossa kuvassa ole sinä.

Oliko tarkoituksesi heittää kehiin kummallisella logiikalla oleva väite jota erehtyisin luulemaan naisten logiikaksi.

avauksesi aiheena oli suvaitsevaisuus.

Aiemmassa vastineessa kerroin näkemykseni suvaitsevaisuudesta.

Sinä rupesit uskistyyliin länkyttämään paskaa profiilistani, ohittaen koko avauksen aiheen ja siihen liittyvän vastineeni.

Vedin siitä johtopäätöksen että kyseessä oli "suvaitsevaisuutesi"

• Agneisti

Jännä määritelmä suvaitsevaisuudesta; rajataan suvaitut asiat tiettyyn, omaan ajatusmaailmaan sopivaan aitaukseen.

Minusta kuitenkin suvaisevaisuuteen kuuluu myös kyky antaa toisten päättää omassa elämässään mikä on syntiä ja mikä ei. Tai oikeastaan päättää onko syntiä edes olemassa.

Eli jos peniksen työntäminen toisen miehen anaaliin ei ketään ulkopuolista vahingoita niin ei kenelläkään ole oikeutta siitä valittaa, saati sitten alkaa heidän näkemyksiään ja mieltymyksiään muuttamaan, sillä se on kaikkea muuta kuin suvaitsevaisuutta.

Noh, olen nyt kuitenkin suvaitsevainen ja annan sinun ajatella omalla epäsuvaitsevalla tavallasi. Hyvää illan jatkoa!

• muutenvaan

Mutta kun ne luetellut asiat ovat kuitenkin joitakin pahoja juttuja, eikö vain? Eikös sellainen eläinkin joskus ainakin yritetä erottaa laumasta kahjoksi tulleena joka jahtaa omaa sukupuoltansa lisääntymistarkoituksessa? Onko se tyhmä vai luuleeko se että sillä tavalla jatkuu suku?

• asia kyllä menee niin että se minkä Jumala sanoo olevan syntiä se on.

• Agneisti
        L.J.H kirjoitti:

asia kyllä menee niin että se minkä Jumala sanoo olevan syntiä se on.

Mutta kysymys kuuluukin missä jumala?! Et kai itse ota jumalan asemaa maan päällä? Minusta taidat ottaa.

• Agneisti kirjoitti:

Mutta kysymys kuuluukin missä jumala?! Et kai itse ota jumalan asemaa maan päällä? Minusta taidat ottaa.

Raamattu se minkä siellä sanotaan olevan syntiä on koska se on Jumalan sanaa.

• Agneisti
        L.J.H kirjoitti:

Raamattu se minkä siellä sanotaan olevan syntiä on koska se on Jumalan sanaa.

Minullapa on kirja nimeltä kolme pientä porsasta. Paljon parempi satu!!! Siinä iso paha susi tulee ja puhkuu sekä puhaltaa. JOTEN MUISTA RAKENTAA TALOSI TIILESTÄ PÄSSI!!

• Agneisti kirjoitti:

Minullapa on kirja nimeltä kolme pientä porsasta. Paljon parempi satu!!! Siinä iso paha susi tulee ja puhkuu sekä puhaltaa. JOTEN MUISTA RAKENTAA TALOSI TIILESTÄ PÄSSI!!

parempi satu koska Raamattu ei ole satu vaan totuus.

• Agneisti
        L.J.H kirjoitti:

parempi satu koska Raamattu ei ole satu vaan totuus.

Totuus? Mitä tarkoittaa totuus? Kuules ei se mitä sinä luulet totuudeksi ole välttämättä joku yleispätevä totuus. Sinun pitäisi se uskovaisena ymmärtää. Liian ititsekäs ajatus uskovaiselle. Sillä uskovaisenhan pitäisi olla avoin muita kohtaan ja ymmärtäväinen eikä aina uhota olevansa maailman valtias. Olette ristiriitaista sakkia ja häpeän teidän puolestanne, kun ette siihen itsekeskeisyydessänne itse pysty.

• Agneisti kirjoitti:

Totuus? Mitä tarkoittaa totuus? Kuules ei se mitä sinä luulet totuudeksi ole välttämättä joku yleispätevä totuus. Sinun pitäisi se uskovaisena ymmärtää. Liian ititsekäs ajatus uskovaiselle. Sillä uskovaisenhan pitäisi olla avoin muita kohtaan ja ymmärtäväinen eikä aina uhota olevansa maailman valtias. Olette ristiriitaista sakkia ja häpeän teidän puolestanne, kun ette siihen itsekeskeisyydessänne itse pysty.

"sillä uskovaisenhan pitäisi olla avoin muita kohtaan ja ymmärtäväinen eikä aina uhota olevansa maailman valtias"

En minä olekaan vaan Jeesus jolle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päälle.Minä olen vain Hänen työkalunsa.Mutta avoin ja ymmärtäväinen? Hän on tie,totuus ja elämä.Jos joku muu väittää olevansa näitä niin sitä teoriaa kohtaan ei pidä olla avoin.

• kristitty.ihminen

Katso Ilm. 2:20, jossa Jeesus nuhtelee omiaan suvaitsevaisuudesta.

Syntiä ei tule suvaita!

• pidäkään suvaita kuten syntiä luuletko että tavoittelen suvaitsevaisuus-palkintoa?

• syntinen muttei kaiken ...

Kiitos että vielä on ihmisiä jotka erottavat synnin ja suvaitsematttomuuden!
      Mitä ihmeen tekemistä on synnin sallimisella ja suvaitsemattomuudella?
      Synti on syntiä joka Raamatussa selitetään mutta suvaitsemattomuuden nimissä pitäisi hyväksyä homot
      huorintekijät, ym.senkaltaiset. Jeesus kyllä voi parantaa homotkin ja lesbot terveeksi mutta silloin tulee myös kääntyä oikean Opettajan Mestarimme Jeesuksen jalkojen juureen

• mie taas
      • mie vain

Ihminen VOI ottaa itseänsä NISKASTA KIINNI ja LOPETTAA käyttäytymisen joka ei ole oikein tai hyväksyttyä. Mutta valinta ei aina ole helppoa eikä uskon tietä ole väitettykään helpoksi ja viihdyttäväksi tieksi lähteä kulkemaan. Itse päätät missä haluat iäisyytesi viettää, jos sinulla on uskoa sydämmessä. Muuten olisi viisainta rukoilla että saisit sitä sydämmeesi.

• Agneisti
        mie vain kirjoitti:

Ihminen VOI ottaa itseänsä NISKASTA KIINNI ja LOPETTAA käyttäytymisen joka ei ole oikein tai hyväksyttyä. Mutta valinta ei aina ole helppoa eikä uskon tietä ole väitettykään helpoksi ja viihdyttäväksi tieksi lähteä kulkemaan. Itse päätät missä haluat iäisyytesi viettää, jos sinulla on uskoa sydämmessä. Muuten olisi viisainta rukoilla että saisit sitä sydämmeesi.

***Ihminen VOI ottaa itseänsä NISKASTA KIINNI ja LOPETTAA käyttäytymisen joka ei ole oikein tai hyväksyttyä.***

Kerrohan pieni ihminen, mikset sitten tee niin?

Ei ole oikein jaella toisille tuomioita siitä mikä on oikein ja väärin. Ei ole oikein leikkiä tuomaria tai yleistä syyttäjää, ja viel kaiken kukkuraksi väittää olevansa hyvän asiall. Siinä mitään vitun hyvää ole vittu!

Kyrvän työntäminen toisen miehen anukseen, yhteisen mielihyvän takia sen sijaan on täysin hyväksyttyä ja oikein.

• Agneisti kirjoitti:

***Ihminen VOI ottaa itseänsä NISKASTA KIINNI ja LOPETTAA käyttäytymisen joka ei ole oikein tai hyväksyttyä.***

Ei ole oikein jaella toisille tuomioita siitä mikä on oikein ja väärin. Ei ole oikein leikkiä tuomaria tai yleistä syyttäjää, ja viel kaiken kukkuraksi väittää olevansa hyvän asiall. Siinä mitään vitun hyvää ole vittu!

Kyrvän työntäminen toisen miehen anukseen, yhteisen mielihyvän takia sen sijaan on täysin hyväksyttyä ja oikein.

"kyrvän työntämineen toisen m........"
        Vaan se on perverssiä.

• mie vain kirjoitti:

"niskasta kiinni ja lopettaa"
        Ei se ihan noin mene.Siihen tarvitaan Kaikkivaltiaan apu.Toisinaan tämä tarkoittaa myös terapiaa yms.

• homoutta inhoava terve ihminen
        L.J.H kirjoitti:

Ei se ihan noin mene.Siihen tarvitaan Kaikkivaltiaan apu.Toisinaan tämä tarkoittaa myös terapiaa yms.

Terve ihminen inhoaa ajatustakin esitetystä perverssistä sukupuoliyhteydestä ...
        Joku inhottava saastainen demonihenki saa ihmiset käyttäytymään luonnonvastaisesti yhtymällä samaan sukupuoleen.
        Ällöyäk!

• mie vain
        Agneisti kirjoitti:

Olen useasti tässä elämässä joutunut ottamaan itseäni niskastakin kiinni, ja samaa suosittelen sinullekkin. Loppukommenttiisi en taida haluta vastata, koska puolustat homoutta enkä minä itsenäni tuomitse homoja, mutta Raamattu ei hyväksy homoustelua.

• mie vain
        L.J.H kirjoitti:

Jos ei tee jotain tekoa, se teko jää silloin tekemättä. Tunteet eivät katoa vain jättämällä teon tekemättä. Sitä tarkoittaa se että voit ottaa itseäsi niskasta kiinni ja olla tekamättä. Mutta jos kysymys on henkisestä sairaudesta, asioista joihin tarvitsee psykologia, on viisainta mennä silloin sille psykiatrille tai mitä nyt tarvitseekin että tulisi ehjemmäksi ihmiseksi tässä kovassa maailmassa. Minulle itselleni se on usko, ja olet oikeassa että joskus on parempi mennä terapiaan, jos tarvitsee eheytymistä, ja kaikessa kannattaa rukoilla Kaikkivaltiasta, joka rakastaa sinua.

• Agneisti
        L.J.H kirjoitti:

"kyrvän työntämineen toisen m........"
        Vaan se on perverssiä.

Ja sinä olet joku maailman johtava seksuaalivalistaja jonka tahtiin jokaisen täytyy nussia? Vittu te osaatte olle kummaa väkeä. Muka toisia kunnioittavia ja rakkautta vaalivia. Itsekeskeisiä omassa paskassa runkkaavia egoilijoita te olette!

• Agneisti
        mie vain kirjoitti:

Olen useasti tässä elämässä joutunut ottamaan itseäni niskastakin kiinni, ja samaa suosittelen sinullekkin. Loppukommenttiisi en taida haluta vastata, koska puolustat homoutta enkä minä itsenäni tuomitse homoja, mutta Raamattu ei hyväksy homoustelua.

***mutta Raamattu ei hyväksy homoustelua.***

Ja niinhän sinä teet, miten raamattu käskee. Koetko olevasi vapaa kun noudatat 2000 vanhjoja, päivityksen tarpeessa olevia satuja? On kuule jo vuosi 2006 ja nykyinen sivistyksen taso ei ole tarkoitettu tuollaista paskan tärkeätä vanhoillisroskaa varten. T ette usko että ihminen on kehittynyt apinoista mutta käyttäytymisenne on samalla tasolla kuin kyseisten elukoiden!

• Agneisti kirjoitti:

Ja sinä olet joku maailman johtava seksuaalivalistaja jonka tahtiin jokaisen täytyy nussia? Vittu te osaatte olle kummaa väkeä. Muka toisia kunnioittavia ja rakkautta vaalivia. Itsekeskeisiä omassa paskassa runkkaavia egoilijoita te olette!

homo.Olenko oikeassa.Asia on niin että sinulla lienee mielenterveysongelma ja sinun täytyisi vapautua siitä ja kaikesta mikä siihen liittyy.
        Eli sinun täytyisi vapautua mielisairaudesta ja homoudesta.
        Täältä apu.Linkki http://www.aslan.fi

• Agneisti
        L.J.H kirjoitti:

homo.Olenko oikeassa.Asia on niin että sinulla lienee mielenterveysongelma ja sinun täytyisi vapautua siitä ja kaikesta mikä siihen liittyy.
        Eli sinun täytyisi vapautua mielisairaudesta ja homoudesta.
        Täältä apu.Linkki http://www.aslan.fi

Vapaan ajattelun sekä suvaitsevaisuuden vaaliminen ei tee kenestäkään homoa. Tai jos tekee niin sinä olet sitten natsi kun kannatat ihmisten manipulomista johonkin yhteen, sinua miellyttävään muottiin. Taitaa Hitler olla ylpeä susta kun katsoo Jeesuksen kanssa pilven päältä touhujasi.

Kerro miksi joku ei saa olla homo, olematta aivan yhtä hyvä ihminen kuin kuka tahansa muukin? Teillä ei ole mitään muuta perusteluja kuin "raamatussa lukee". Jos jonkun homous ei ole pois kenenkään muun elämästä, niin mitä vitun väärää siinä vittu on vitun pässi!!?? Toivon että raamatusta löytyy joskus teksti jossa kehotetaan tosiuskovaisia ampumaan aivonsa pellolle niin pääsisipä teistäkin. Te varmaan oikeesti tekisitte sen. Sen verran aivottomia olette. Kasvakaa.

• Agneisti kirjoitti:

Vapaan ajattelun sekä suvaitsevaisuuden vaaliminen ei tee kenestäkään homoa. Tai jos tekee niin sinä olet sitten natsi kun kannatat ihmisten manipulomista johonkin yhteen, sinua miellyttävään muottiin. Taitaa Hitler olla ylpeä susta kun katsoo Jeesuksen kanssa pilven päältä touhujasi.

Kerro miksi joku ei saa olla homo, olematta aivan yhtä hyvä ihminen kuin kuka tahansa muukin? Teillä ei ole mitään muuta perusteluja kuin "raamatussa lukee". Jos jonkun homous ei ole pois kenenkään muun elämästä, niin mitä vitun väärää siinä vittu on vitun pässi!!?? Toivon että raamatusta löytyy joskus teksti jossa kehotetaan tosiuskovaisia ampumaan aivonsa pellolle niin pääsisipä teistäkin. Te varmaan oikeesti tekisitte sen. Sen verran aivottomia olette. Kasvakaa.

"kerro miksi joku ei saa olla homo,olematta aivan yhtä hyvä ihminen kuin kuka tahansa muukin"

Kaikenlainen synti tuhoaa ihmisen moraalista selkärankaa, synti kahlitsee ihmistä, vetää kadotuksen tielle.
        Minä en kuitenkaan vihaa homoja heitä kohtaan on osoitettava rakkautta kuten muitakin ihmisiä, mutta homoilua ei tule suvaita koska kahden miehen välinen seksi on Herralle iljetys.

• Agneisti
        L.J.H kirjoitti:

"kerro miksi joku ei saa olla homo,olematta aivan yhtä hyvä ihminen kuin kuka tahansa muukin"

Kaikenlainen synti tuhoaa ihmisen moraalista selkärankaa, synti kahlitsee ihmistä, vetää kadotuksen tielle.
        Minä en kuitenkaan vihaa homoja heitä kohtaan on osoitettava rakkautta kuten muitakin ihmisiä, mutta homoilua ei tule suvaita koska kahden miehen välinen seksi on Herralle iljetys.

Sinä et sitten oikeasti näe??!?!?!? No kerrataas!

EI OLE MITÄÄN YLEISPÄTEVÄÄ TOTUUTTA JONKA MUKAAN ELÄÄ JOTAIN TÄYDELLISTÄ ELÄMÄÄ (nyt sanot että ei niin kun kaikki on luonnostan syntisiä ja blääblääblää.....) VAAN HYVÄN JA PAHAN SEKÄ OIKEAN JA VÄÄRÄN RAJA ON HÄILYVÄ JA PALJOLTI SIDOKSISSA KONTEKSTIIN JA SIKSI 2000 VUOTTA VANHAN IHMISEN KEKSIMÄN SATUKOKOELMAN OPETUKSET EIVÄT PÄDE ENÄÄN NKYMAAILMASSA, JOSSA SIVISTYS JA SUVAITSEVAISUUS ON OTTANUT AIMOHARPPAUKSEN KOHTI PARMEPAA. ELI JOS JOTAKUTA TEKEE MIELI TUNKEA MUNANSA TOISEN MIEHEN PERSEESEEN; SINULLA EI OLE MINKÄÄNLAISIA VALTUUKSIA TULLA VÄLIIN, ELLET HALUA KOLMEN KIMPPAKIVAA. ETKÖ OIKEASTI NÄE ETTÄ ELÄT VITUNMOISESSA RISTIRIIDASSA KUN VÄITÄT OLEVASI RAKASTAVA MUTTA SAMALLA ET HYVÄKSY TOISTEN TEKEMISIÄ VAIKKA NE TEKEMISET EIVÄT OLE OLLENKAAN POIS MUIDEN ELÄMÄSTÄ? HIRTEEN SINUNLAISET VITTU!!! SANO NYT REHELLISESTI TAJUATKO MITÄ MEINAAN!! UNOHDA RAAMATUNKOHDAT JA JEESUSTELUT JA VITTU SANO TAJUAAAATKKKOOO MITÄ VITTU TARKOITAAN VITUN RUNKKARIII!!??

TEIDÄN LAISET EDISTYKSEN JARRUPALAT,JUMALAA LEIKKIVÄT PIKKUHITLERIT PITÄISI SUVAITSEVAISUUDEN NIMISSÄ POISTAA KOKONAAN MAAILMANKARTALTA, NIIN MAAILMA OLISI PAREMPI PAIKKA ELÄÄ.

• Agneisti kirjoitti:

Sinä et sitten oikeasti näe??!?!?!? No kerrataas!

EI OLE MITÄÄN YLEISPÄTEVÄÄ TOTUUTTA JONKA MUKAAN ELÄÄ JOTAIN TÄYDELLISTÄ ELÄMÄÄ (nyt sanot että ei niin kun kaikki on luonnostan syntisiä ja blääblääblää.....) VAAN HYVÄN JA PAHAN SEKÄ OIKEAN JA VÄÄRÄN RAJA ON HÄILYVÄ JA PALJOLTI SIDOKSISSA KONTEKSTIIN JA SIKSI 2000 VUOTTA VANHAN IHMISEN KEKSIMÄN SATUKOKOELMAN OPETUKSET EIVÄT PÄDE ENÄÄN NKYMAAILMASSA, JOSSA SIVISTYS JA SUVAITSEVAISUUS ON OTTANUT AIMOHARPPAUKSEN KOHTI PARMEPAA. ELI JOS JOTAKUTA TEKEE MIELI TUNKEA MUNANSA TOISEN MIEHEN PERSEESEEN; SINULLA EI OLE MINKÄÄNLAISIA VALTUUKSIA TULLA VÄLIIN, ELLET HALUA KOLMEN KIMPPAKIVAA. ETKÖ OIKEASTI NÄE ETTÄ ELÄT VITUNMOISESSA RISTIRIIDASSA KUN VÄITÄT OLEVASI RAKASTAVA MUTTA SAMALLA ET HYVÄKSY TOISTEN TEKEMISIÄ VAIKKA NE TEKEMISET EIVÄT OLE OLLENKAAN POIS MUIDEN ELÄMÄSTÄ? HIRTEEN SINUNLAISET VITTU!!! SANO NYT REHELLISESTI TAJUATKO MITÄ MEINAAN!! UNOHDA RAAMATUNKOHDAT JA JEESUSTELUT JA VITTU SANO TAJUAAAATKKKOOO MITÄ VITTU TARKOITAAN VITUN RUNKKARIII!!??

TEIDÄN LAISET EDISTYKSEN JARRUPALAT,JUMALAA LEIKKIVÄT PIKKUHITLERIT PITÄISI SUVAITSEVAISUUDEN NIMISSÄ POISTAA KOKONAAN MAAILMANKARTALTA, NIIN MAAILMA OLISI PAREMPI PAIKKA ELÄÄ.

Jos olemme aiheuttaneet sinulle traumoja pyydän niitä anteeksi.Et näytä olevan onnellinen nykyisessä elämässä.Ota vastaan Jeesuksen Kristuksen armo ja rakkaus anna Hänen parantaa ongelmasi.

Mitä tulee tekstiisi niin mainittakoon että Raamattu on elävän Jumalan sanaa ei mikään satukirja ja täten korkein maan päällä oleva auktoriteetti.Sivistys ja suvaitsevaisuus ei muuta asiaa miksikään.Ei Jumalan tarvitse mukautua ihmisten vaatimuksiin ja koska Jeesus Kristus on Herrani ja paras kaverini ei tarvitse minunkaan.Tätä merkitsee vapaus Kristuksessa.
        Ei ole palvelija parempi Herraansa, koska Hänkään ei hyväksy syntiä en minäkään voi hyväksyä.

Ystävä rakas olet antanut maailman rappiollisuuden vaikuttaa ajattelutapaasi.

• minä

Te uskovathan syyllistytte kokoajan julkiseen herjaukseen, valehteluun ja panetteluun kun Lordia haukutte.

Helvetti ku te uskovat sitten osaatte olla tekopyhää porukkaa. Kyllä muita olette syyttelemässä ja sitten itse ette näe omissa tekemisissänne mitään vikaa.

• tiedän kyllä että syntilistani on talon korkuinen.Mutta en sentään hyväksy niitä tai selitä muuksi.

• sinäkin ja minäkin

Ei yksikään ihminen suvaitse kaikkea. Useimmat ihmiset eivät esimerkiksi suvaitse sitä että he joutuisivat tekemään työtä ilman palkkaa tai että toinen ihminen vie oman työpaikan. Kysymys on enemmän siitä mitä pitää suvaita ja mitä ei tarvitse. Kristinusko loppujen lopuksi kehottaa suvaitsemaan paljon, jopa toisen ihmisen itsekästä ja riistävää käytöstä - vaikka samalla kehottaa olemaan tälle esimerkkinä ja apuna mielenmuutokseen.

Suvaitsetko suvaitsemattomuutta? Tai suvaitsetko toisen uskon ja maailmankatsomuksen?

• suvaitsemattomuutta? Tiettyyn rajaan asti.
        Suvaitsenko toisen uskon ja maailmankatsomuksen?

Kullakin on oikeus tehdä päätöksensä mutta on vain yksi tie PELASTUKSEEN JEESUS KRISTUS.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4011
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      489
      2283
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      131
      1760
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1454
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1433
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1094
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      714
    8. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      701
    9. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      671
    10. En uskalla nainen ottaa suhun

Yhteyttä koska oot palstan perusteella vähän ……
      Ikävä
      45
      658
    Aihe