Adventistien
3
230
Vastaukset
- ei ole tuo
Olen pahoillani että on kirjoitettu tuollaisia adventistin nimissä , mutta tuo ei ole meidän kirkon uskonoppia , olen ollut 40vuotta kirkon jäsen ja ensimmäisen kerran näin tuommoisen kirjoituksen , älkää kaikkia uskoko mitä on kirjoitettu , tutkikaa onko asiassa perää , niin minäkin teen kun nään jonkun toisesta seurakunnasta olevan kirjoituksen , tutkin onko se kirkon opetusta vai jonkun yksilön pielipide vain .
- yksityisen
Henkilön Kristillisyyden etsintä tuloksien hakua. Nykyään on vallalla käsitys, että kristin usko otettiin vastaan ilman mitään Skismaa. Ja
mitään väärennöksiä ei Pyhiin kirjoituksiin ole kukaan tehnyt? Voisin kysyä esimerkiksi, kuinka vanhoja ovat viimeisimmät käsikirjoitukset?
Minäkin olen lukenut tuon Kesari konstantinuksen
antaman määräyksen, jossa kirjan oppineita keisarin määräyksellä määrätään muuttamaan raamatun kirjoituksia sellaiseen muotoon, että tämä muutos voi yhdistää pakant Kristin uskon piiriin. Pitää muistaa se, että Rooman valtakunnassa oli tuohon aikaan monin kertainen
pakanain enemmistö.
Sunnuntai oli vahvin merkki sovitteluratkaisun tuloksesta. Tämä asia löytyy helposti monista asiakirjoituksista. Asian mutkistaa vielä asian
pituus eli pitkä aikajakso. Väärennöksiä on
tehty ja tehdään edelleen. Tämä on totuus.
Nyt ihmiset saattavat uskoa vääryyttä totuudeksi ja päin vastoin. Nykyihmiselle kelpaa kaikki.
Kunhan vain Joku on kunnolla vakuuttanut asian
uskottavuuden. Uskon minä vielä sen, että Juutalaiset ovat vielä todisteena oikeasta Jumalasta!!!!!- juudan tie
Jospa uskoisit Israelilla olevan tarkoituksensa lain ja Liiton vuoksi niin sinullekin loksahtaisivat palapelin osat paikoilleen..
Humaisit syyn miksi sapatti on vanhassa liitossa juutalaisten noudatettavana ja muilla olisi noudattamisen valinnanvapaus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321473
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021183En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015- 29989