Miksi mormonit ylistävät profeettaa (Gordon.B.
Hinckleä) elävänä profeettana ja pitävät häntä ai-
noana ilmoituksensaajana ja ainoana joka johtaa kirkkoa maan päällä kun Jeesus ja Opin ja Liittojen kirja puhuu koko ajan että kirkkoa tulee
johtaa siten kuin Pyhä Henki eli Puolustaja (Gab-riel)sitä ohjaa ja opastaa (Oppi ja Liitot 20 luku 45 jae)?Onko mormonikirkko siis eksynyt oikeasta Jumalan ohjauksesta ja ottanut johtajakseen kuolevaisen ihmisen ja luopunut Jumalan asettamasta järjestyksestä ja ovatko he ottaneet johtajakseen persoonattoman Jumalan Voiman Pyhän Hengen?
Miksi?
6
186
Vastaukset
- tästä johtuu?
On paljon uskontoa ilman Pyhää Henkeä (2 Tim 3:5 Juuda 18,19).
- silti
syynä olevan Euroopan Unioni. Asiaan saamme parannusta vasta kun irrottaudumme siitä.
- *Xilomeida*
Olet kysynyt tuota jo monta kertaa etkä ole saanut vastausta, etkä varmasti sellaista saakaan.
MOrmonit eivät usko SINUN olevan Pyhä Henki eli Gabriel...Enkä usko minäkään eikä ehkä kukaan muukaan kuin sinä itse.
Joten, anna periksi jo.- Pyhä Henki eli Gabriel
kysynyt sitä uskovatko mormonit tai muutkaan minun olevan Pyhä Henki eli Gabriel.Kysyin miksi mormonit tai muut eivät näe selvää tietoa Raama-
tusta ja Mormonin kirjasta että kirkkoa tulisi johtaa sen mukaan kuin persoonallinen Py-
hä Henki eli Puolustaja heitä ohjaa,ei Jumalan Voima Pyhä Henki.Enkeli Gabriel on itse ilmoittanut Koraanissa että hän on Pyhä Henki ja myös minun omat ilmoitukset tukevat tuota asiaa.
Raamatun ymmärtämisen avain on se että ymmärtää kahden eri Pyhän Hengen,persoonallisen Pyhän Hengen ja Jumalan Voiman toiminnan.Turhaan sinä ja muut palstalaiset sen enempää kuin mormonitkaan yritätte ratkoa syvimpiä Raamatun totuuksia ilman näitä tosiasioita. - *Xilomeida*
Pyhä Henki eli Gabriel kirjoitti:
kysynyt sitä uskovatko mormonit tai muutkaan minun olevan Pyhä Henki eli Gabriel.Kysyin miksi mormonit tai muut eivät näe selvää tietoa Raama-
tusta ja Mormonin kirjasta että kirkkoa tulisi johtaa sen mukaan kuin persoonallinen Py-
hä Henki eli Puolustaja heitä ohjaa,ei Jumalan Voima Pyhä Henki.Enkeli Gabriel on itse ilmoittanut Koraanissa että hän on Pyhä Henki ja myös minun omat ilmoitukset tukevat tuota asiaa.
Raamatun ymmärtämisen avain on se että ymmärtää kahden eri Pyhän Hengen,persoonallisen Pyhän Hengen ja Jumalan Voiman toiminnan.Turhaan sinä ja muut palstalaiset sen enempää kuin mormonitkaan yritätte ratkoa syvimpiä Raamatun totuuksia ilman näitä tosiasioita.Sinäkö sitten olet se persoonallinen Pyhä Henki tässä ajassa?
Jos olet , niin mikä sinun tehtäväsi on? Ne luettelot joita suollat eri juttujen luomisajankohdista vai mikä? - Pyhä Henki eli Gabriel
*Xilomeida* kirjoitti:
Sinäkö sitten olet se persoonallinen Pyhä Henki tässä ajassa?
Jos olet , niin mikä sinun tehtäväsi on? Ne luettelot joita suollat eri juttujen luomisajankohdista vai mikä?Mormonin kirjan Alman kirjan 40 ja 41 luvussa puhutaan että lopun aikana tapahtuu kohdalleena-settaminen eli ennalleenasettaminen.Lisäksi Alman kirjan 40 luvussa sanotaan että tuo kohdalleenasettaminen on kirjaimellinen.Tuota kohdalleenasettamista kirjaimellisesti ei voi tapahtua jos ei ilmoiteta luomisen alusta alkaen luomisjärjestystä ja kuka kukin on ollut silloin ja myös muissa elämissään siis kaikkia heidän eri elämiään maan päällä,jos niitä on saatavilla, jotta heidät voitaisiin tuomita oikein ja vanhurskaasti.Tuo kohdalleenasettamisen työ on vasta alkuvaiheissa noissa kirjoituksissani ja sen pitäisi jatkua myös tulevaisuudessa eli kirjoituksissani ei ole vielä kaikkea tietoa mitä kohdalleenasettminen vaatii.
Kohdalleenasettaminen on myös sen tähden tärkeää että ne ihmiset ja persoonat jotka ovat luodut myöhemmin voivat saavuttaa saman tason kuin ne jotka ovat luodut ensimmäisiksi eli he saavuttai-
sivat ensin luodut persoonat hengellisessä ja fyy-
sisessä mielessä ja olisivat täydellisiä.
Tosin jos haluat näistä asioista ihmisten näkemyksen ota yhteyttä Gordon.B.Hinckleen tai mormonikirkon johtajiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h402899Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 311719
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025