Salarakasta.. ;o)

Salarakas;o)

Etsin itseään solakkana pitävänä naista.. 30-40v.
Ihan vaan salarakkaaksi.Ja olis tosi kivaa.., Jos oisit valmiiksi varattu myös.,Kävisimme pizzalla/elokuvissa/ties missä harrastamassa ties mitä.(lähinnä kait seksiä ).100% vaitiolo puolin,jos toisinkin.. ;o)
Ota yhteyttä.

7

1974

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ääliö...

!!!

• olisi

Omasta mielestään täydellinen (ei muiden)salarakas.Ehdoton vaitiolo (vain seiskalle yksinoikeus).
      Tampereella.
      T.Marika Sormioos

• täältä

joensuusta löytyy varattuja salarakkaita pilvin pimein..=)

• eivät

...ole enää muodissa,miehellä täytyy tänä päivänä olla munaa tuoda rakastettunsa päivänvaloon.
        Munattomat miehet on out.

• Salarakas;o)
        eivät kirjoitti:

...ole enää muodissa,miehellä täytyy tänä päivänä olla munaa tuoda rakastettunsa päivänvaloon.
        Munattomat miehet on out.

Mikä salarakas jutska se sitte enää o..,Jos rakastetun päivänvaloon tuo.. ;o?
        Mulla on silti munaa ihan mihin tahansa..
        Muut touhuaa,mitä osaa.,Mä taas,mitä haluan.

• SIIS Ei kannata!!!

Mulle sä oot liian vanha,
      alle 35 pitäis olla
      tarkennan salarakkaan....
      ei kai sitä nyt omasta äijästä
      vanhempaa sentäs!
      Tosin eipä ole tullut harrasteltua,
      olen jäänyt kokonaan paitsi...
      huonosta omastatunnosta - kenties?

• annika1

voi teitä onnetomat sala rakkaat.ettekö onnetomat tajua mitä te teette sille perheelle siellä on vaimo ja varmasti lapsia jotka joutuu kärsimää teidän aiheutamasta asiasta.voin kertoa et on pahoin oitelyä ja haukkumista.ja kuka sen kaiken näkee kuin lapset .olen sitä mieltä että ainoastaa nämä salarakkaat saa sen aikaseksi.olkaa ihmeessä järkeviä ja kertokaa sille vaimolle asiasta.olkaa te rehelisiä jos mies ei pysty siihen.näin se vaimokin osaa paremin tehdä ratkasun ja se vaimo tietää mistä kaikki johtuu että häntä kohtaa käytäänytää väärin.olkaa te rehelisiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      64
      4231
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      67
      4181
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      107
      2900
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      55
      2782
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1992
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1989
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1669
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      109
      1343
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1271
    Aihe