Kiitos Filbert hyvästä työstä tämän sivuston moderoinnissa. Tehtävä ei ole varmasti ollut helppo, mutta hyvin olet selvinnyt.
Kiitos Filbert
24
1185
Vastaukset
- hiippakuntal.....
kiitokset hyvä Filbert, että olet jaksanut "siivota" palstaa ja kaikkea hyvää Sinulle jatkossa toivottaa eräs hiippakuntalainen.....
- Elisabeth
Olen iloinen, että jatkat kanssamme keskustellen.
Tervehdin Sinua Matthias Claudiuksen runolla O du Land:
"O du Land des Wesens und der Wahrheit,
Unvergänglich für und für!
Mich verlangt nach dir und deiner Klarheit;
Mich verlangt nach dir."
(Parnass-Bücherei Nr. 16. Alfred Scherz Verlag Bern
Ehkä toive toteutuu tässä ajassamme. - Filbert
Elisabeth kirjoitti:
Olen iloinen, että jatkat kanssamme keskustellen.
Tervehdin Sinua Matthias Claudiuksen runolla O du Land:
"O du Land des Wesens und der Wahrheit,
Unvergänglich für und für!
Mich verlangt nach dir und deiner Klarheit;
Mich verlangt nach dir."
(Parnass-Bücherei Nr. 16. Alfred Scherz Verlag Bern
Ehkä toive toteutuu tässä ajassamme.Kun niin kauniilla runolla minua tervehdit, niin vastaan samalla tavoin.
(Karin Boye, Den mätta dagen)
Den mätta dagen, den är aldrig störst.
Den bästa dagen är en dag av törst.
Nog finns det mål och mening i vår färd -
men det är vägen, som är mödan värd.
Det bästa målet är en nattlång rast,
där elden tänds och brödet bryts i hast.
På ställen, där man sover blott en gång,
blir sömnen trygg och drömmen full av sång.
Bryt upp, bryt upp! Den nya dagen gryr.
Oändligt är vårt stora äventyr. - nötkötti
Filbert kirjoitti:
Kun niin kauniilla runolla minua tervehdit, niin vastaan samalla tavoin.
(Karin Boye, Den mätta dagen)
Den mätta dagen, den är aldrig störst.
Den bästa dagen är en dag av törst.
Nog finns det mål och mening i vår färd -
men det är vägen, som är mödan värd.
Det bästa målet är en nattlång rast,
där elden tänds och brödet bryts i hast.
På ställen, där man sover blott en gång,
blir sömnen trygg och drömmen full av sång.
Bryt upp, bryt upp! Den nya dagen gryr.
Oändligt är vårt stora äventyr.muuten oli niitä sukupuolisesti toisin suuntautuneita... onko tuossa nyt jotain vihjausta?
- Filbert
nötkötti kirjoitti:
muuten oli niitä sukupuolisesti toisin suuntautuneita... onko tuossa nyt jotain vihjausta?
olla jotain vihjausta? Minun mielestäni Boyen runo sopi vastaukseksi Elisabethin kauniiseen viestiin. Runo ihan sinänsä, viittaamatta mihinkään erityiseen ulkolyyriseen juttuun, varsinkaan runoilijan yksityiselämään.
- szigethy
kallion päällä.
Vieraat ovat tyrskyt, viima.
Sen ohitse lipuvat laivat, kuormana
erilaiset kantamukset.
Niiden kapteenit toivovat, että
kun petollinen yö karikoiden kohdalla
yllättä,
juuri siellä missä vesi on tyyni,
niin petollinen tyyni,
siellä missä vaara aina uhkaa,
he toivovat, että majakka
opastaa.
Kiitos Filbert. - listaa pitkään lukenut
että viimein lopetat puoluleellisen sensurointipolitiikkasi listalla.
- satunnainen kirjoittelija
Filbertille kehut hyvästä moderoinnista, vaikka omianikin on poistettu useampiakin, joita tunteenpuuskissa on tullut pistäneeksi.
- Filbert
kaikkia keskustelijoita, on ollut ihan kiinnostava ja välillä hauskakin tehtävä valvoa tätä palstaa. Nyt kyllä tunnen helpotusta, kun sheriffintähti on irronnut rinnastani.
Lämmin kiitos teille, jotka olette minua kiitelleet. Kiitos arvostelijoillekin, teiltä olen oppinut yhtä ja toista. Jatketaan keskustelua.- mursu
kaipaamaan. Kiitos!
- proPiispamme
minä puolestani tunnen helpotusta nyt kun Filbertin puolueellinen ote sheriffinvaltikasta on kirvonnut. Toivottavasti jatkossa saamme parempaa sheriffin etiikkaa tälle listalle.
- proPiispamme
mursu kirjoitti:
kaipaamaan. Kiitos!
että kaikki eivät suinkaan ole jääneet kaipaamaan sheriffintoimen hoitamiseen liittynyttä puolueellisuutta ja epäoikeudenmukaisuutta. Molemmat toistuivat valituksista ja keskustelualoitteista huolimatta. Monasti vaino meni ihan henkilökohtaiseksi asti, poiston perusteeksi näytti riittävän kirjoittajan nimimerkki. Se ei ole oikein eikä sellainen saa toistua!
- szigethy
proPiispamme kirjoitti:
minä puolestani tunnen helpotusta nyt kun Filbertin puolueellinen ote sheriffinvaltikasta on kirvonnut. Toivottavasti jatkossa saamme parempaa sheriffin etiikkaa tälle listalle.
tulee ruoriin.
- proPiispamme
szigethy kirjoitti:
tulee ruoriin.
hakemustani sheriffiksi ylläpidolle. Hyvä että toisinaan ehdin pienet postini kirjoittelemaan, minulla ei mitenkään riittäisi aikaa ja energiaa sheriffin vaativaan toimeen. Mutta rukoilen jämäkän miehen valinnan puolesta.
- Grecian2000
proPiispamme kirjoitti:
että kaikki eivät suinkaan ole jääneet kaipaamaan sheriffintoimen hoitamiseen liittynyttä puolueellisuutta ja epäoikeudenmukaisuutta. Molemmat toistuivat valituksista ja keskustelualoitteista huolimatta. Monasti vaino meni ihan henkilökohtaiseksi asti, poiston perusteeksi näytti riittävän kirjoittajan nimimerkki. Se ei ole oikein eikä sellainen saa toistua!
tästä hyvästä asiallisesta ja rakentavasta puheenvuorosta. Olemme tosiaan molemmat saaneet tuon sorron nahoissamme tuntea. Nyt odotamme rukouksen hengessä parempaa aikaa. Pahoittelen omastakin puolestani sitä ikävää kohtelua joka ansaitsematta tuli sinunkin osaksasi koska olet tinkimättä Kirkkomme opin ja Piispamme takana. Olemme saaneet maistaa marttyyrien maljasta, veljeni! Kristuksen nimi huulilla on vääryydenkin kestäminen kristitylle mahdollista.
Rukouksen myötä, rukous kantaa ja antaa voimia, veli. - Grecian2000
proPiispamme kirjoitti:
Että voinkin olla vahvasti kanssasi samaa mieltä, veli! Kiitos loistavasta puheenvuorosta.
- poikarakkautenne
Grecian2000 kirjoitti:
tästä hyvästä asiallisesta ja rakentavasta puheenvuorosta. Olemme tosiaan molemmat saaneet tuon sorron nahoissamme tuntea. Nyt odotamme rukouksen hengessä parempaa aikaa. Pahoittelen omastakin puolestani sitä ikävää kohtelua joka ansaitsematta tuli sinunkin osaksasi koska olet tinkimättä Kirkkomme opin ja Piispamme takana. Olemme saaneet maistaa marttyyrien maljasta, veljeni! Kristuksen nimi huulilla on vääryydenkin kestäminen kristitylle mahdollista.
Rukouksen myötä, rukous kantaa ja antaa voimia, veli.sitten lämmittää mieltä! Ah, se on ihanaa. Onko aikomuksenanne, Grecian ja proPiispanne myös rekisteröityä joskus tulevaisuudessa? Kukat lähetän tilaisuuteen varmasti.
- monipersoona
poikarakkautenne kirjoitti:
sitten lämmittää mieltä! Ah, se on ihanaa. Onko aikomuksenanne, Grecian ja proPiispanne myös rekisteröityä joskus tulevaisuudessa? Kukat lähetän tilaisuuteen varmasti.
, sillä edes Hollannissa ei ole mahdollista, että ihminen nai itsensä. Grecian, perunamies ja pro ovat yksi sama henkilö tai sitten kolmella ihmisellä on järkyttävän identtinen kirjoitustyyli. Jälkimmäinen olisi edellistä kammottavampi vaihtoehto.
- listaasi
monipersoona kirjoitti:
, sillä edes Hollannissa ei ole mahdollista, että ihminen nai itsensä. Grecian, perunamies ja pro ovat yksi sama henkilö tai sitten kolmella ihmisellä on järkyttävän identtinen kirjoitustyyli. Jälkimmäinen olisi edellistä kammottavampi vaihtoehto.
vielä ainakin in Excelsis, nuorempi hiippakuntalainen ja kaikkia en muistakaan. Oikeassa olet ystäväni. Näiden nimimerkkien takana näyttää kirjoitustyylin perusteella olevan todellakin yksi ja sama persoona - ilmiselvästi katolilaisuudelle katkeroitunut ihminen, joka mauttomasti ja vastuuttomasti pilailee kirkon ja katolilaisten kustannuksella. Mutta jokainenhan meistä kantaa omat syntinsä.
- Grecian2000
monipersoona kirjoitti:
Emme ole sama henkilö vaan kolme aikuista Katolilaista miestä. Perunamies on vanha ystäväni ja ProPiispaammekin olen silloin tällöin saanut ilon ja kunnian päästä yhteyteen Hiippakunnallisten tapahtumien yhteyksissä. Korjaan siis vääristelevän väitteesi ja toistan että olemme kolme Katolilaista miestä. Olemme jo kaikki avioliitossa naisten eli vaimojemme kanssa. Emme mitään homosuhteita voisi rekisteröidä koska meistä yhtäkään ei vaivaa homous, olemme jo vaimojemme kanssa sakramentaalisessa purkamattomassa avioliitossa ja Kirkkomme ei koskaan tule hyväksymään niitä homoliittoja. Totta kai rakastamme veljellisellä rakkaudella johon Herramme Jeesus Kristus kaikkia seuraajiaan kehottaa. Siitä on homostelut kaukana.
Kirjotustyyliä en ole pätevä arvioimaan. Voin vaan sanoa että minua sivistyneempiä taitavat olla molemmat veljet. Se on minulle suuri ilon aihe että ajattelumme on sillä lailla samoilla linjoilla että olemme Katolilaisia jotka ovat horjumattoman uskollisia Kirkon opille, Pyhälle Isälle ja Piispallemme. Kyllä se onneksi näkyy kirjoituksiemme sisällössä ja ylöspanossakin. Olemme Katolilaisia miehiä joten kirjoitamme Katolilaisten miesten lailla. - Grecian2000
listaasi kirjoitti:
vielä ainakin in Excelsis, nuorempi hiippakuntalainen ja kaikkia en muistakaan. Oikeassa olet ystäväni. Näiden nimimerkkien takana näyttää kirjoitustyylin perusteella olevan todellakin yksi ja sama persoona - ilmiselvästi katolilaisuudelle katkeroitunut ihminen, joka mauttomasti ja vastuuttomasti pilailee kirkon ja katolilaisten kustannuksella. Mutta jokainenhan meistä kantaa omat syntinsä.
Olet todella rumasti ja pahasti väärin tulkinnut. Olen aina Kirkon puolesta ja Kirkon asialla. Minulle on suurta iloa tuottanut se miten hyvää jälkikasvua on Kirkkoomme virrannut Piispamme kaudella. Siitä hienoja esimerkkejä ovat In Excelsis ja Nuorempi Hiippakuntalainen sekä muutaman nuoren Katolilaisen kaunis voimanponnistus postilista Gloria In Ecxelsis. Kiitos kaikesta tuosta nuoresta innosta ja rohkeudesta noille nuorille, Piispallemme ja Pyhälle Hengelle.
Minä olen vain Grecian 2000 ja olen iloinen siitä kuinka paljon aidosti Katolilaisesti ajattelevia Kirkostamme Suomessakin alkaa löytymään.
Muilta osin viestisi on valehtelua ja panettelua eikä ole totta laisinkaan. - kalahdukset
Grecian2000 kirjoitti:
Olet todella rumasti ja pahasti väärin tulkinnut. Olen aina Kirkon puolesta ja Kirkon asialla. Minulle on suurta iloa tuottanut se miten hyvää jälkikasvua on Kirkkoomme virrannut Piispamme kaudella. Siitä hienoja esimerkkejä ovat In Excelsis ja Nuorempi Hiippakuntalainen sekä muutaman nuoren Katolilaisen kaunis voimanponnistus postilista Gloria In Ecxelsis. Kiitos kaikesta tuosta nuoresta innosta ja rohkeudesta noille nuorille, Piispallemme ja Pyhälle Hengelle.
Minä olen vain Grecian 2000 ja olen iloinen siitä kuinka paljon aidosti Katolilaisesti ajattelevia Kirkostamme Suomessakin alkaa löytymään.
Muilta osin viestisi on valehtelua ja panettelua eikä ole totta laisinkaan.kuuluvat tänne asti. Mitä enemmän selität sitä vähemmän uskomme. Mutta saahan täällä puutaheinääkin suoltaa ihan vapaasti.
- bioeetikko
Grecian2000 kirjoitti:
Emme ole sama henkilö vaan kolme aikuista Katolilaista miestä. Perunamies on vanha ystäväni ja ProPiispaammekin olen silloin tällöin saanut ilon ja kunnian päästä yhteyteen Hiippakunnallisten tapahtumien yhteyksissä. Korjaan siis vääristelevän väitteesi ja toistan että olemme kolme Katolilaista miestä. Olemme jo kaikki avioliitossa naisten eli vaimojemme kanssa. Emme mitään homosuhteita voisi rekisteröidä koska meistä yhtäkään ei vaivaa homous, olemme jo vaimojemme kanssa sakramentaalisessa purkamattomassa avioliitossa ja Kirkkomme ei koskaan tule hyväksymään niitä homoliittoja. Totta kai rakastamme veljellisellä rakkaudella johon Herramme Jeesus Kristus kaikkia seuraajiaan kehottaa. Siitä on homostelut kaukana.
Kirjotustyyliä en ole pätevä arvioimaan. Voin vaan sanoa että minua sivistyneempiä taitavat olla molemmat veljet. Se on minulle suuri ilon aihe että ajattelumme on sillä lailla samoilla linjoilla että olemme Katolilaisia jotka ovat horjumattoman uskollisia Kirkon opille, Pyhälle Isälle ja Piispallemme. Kyllä se onneksi näkyy kirjoituksiemme sisällössä ja ylöspanossakin. Olemme Katolilaisia miehiä joten kirjoitamme Katolilaisten miesten lailla.Vahvasti epäilen, että juuri siitä tässä "kolmen miehen" tapauksessa on kysymys. Piispalle tulee tiedottaa asiasta välittömästi.
- Lilli
Kiitos moderoinnista, rakas Filbert! Sinulla oli muutama kuukausi sitten hieman liian tiukka vaihe, jonka seurauksena monet valitettavasti lähtivät, mutta muuten olet ollut ihan hyvä ja ennen kaikkea laupias meitä kohtaan!
Kaikkea hyvää sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573545- 413330
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062781Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv452527Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201268- 1801241