www.sub.tv/palvelut/palaute.shtml
Siinä on osoite, jonne voitte palautteen käydä laittamassa, ja tässä kertomus, mitä tuo Madventures-ohjelma piti oikein sisällään. Koira siinä siis tapettiin, nyljettiin ja siitä tehtiin ruokaa. Käykää nyt hyvät ihmiset antamassa palautetta SubTV:lle, eihän tällaista voi telkkarissa näyttää!!!!!!!
"Suomalainen extreme-matkailija katseli, miten valkoinen koira kolkattiin, hirtettiin ja nyljettiin. Kertoili samalla mukavasti, että näin Ransusta tehdään kebabbia ja että nyt tietää, mitä kotimaassa koirille voi tehdä.
Kun koira oli nyljetty sen pää leikattiin irti ja mies leikki ja vitsaili irtileikattu pää kädessään. Lopulta heitti pään jokeen."
Ohjelman nimi oli siis Madventures ja kanava SUBTV.
Koira nyljettiin TV:ssä, anna palautetta
39
6009
Vastaukset
- voivoi
Voi itku, eihän sitä voi semmoista tehdä! No ei varmaan! Koira on eläin siinä missä muutkin... En nähnyt kyseistä ohjelmaa, joten siitä en voi sen enempää sanoa.
Kuitenkin, se on AIVAN sama, onko se koira, kissa tai kana, joka hengestään pääse, kunhan se tehdään oikein...- sylvas
Aivan, elikkä tässäkin maassa syödään tehotuotettua lihaa, toisin sanoen lukemattomat kanat, siat jne... eläimet elävät koko ikänsä kärsimyksessä ilman elintilaa, virikkeitä tms.
Kyseinen koira sai elää vapaana kunnes pistettiin pataan, todellista luomua.
Mitä eroa on koiralla ja sialla tai naudalla tai kanalla?
Teinit kovasti koittaa päteä vaikka eivät tiedä asioista vielä mitään.
- kiinnostunut ja nälkäinen
Olen haaveillut koiran maistelemisesta jo vuosia joten olisi paikallaan näyttää miten koirasta saadaa valmistettua kunnon ateria perinteiseen aasialaiseen tapaan. Toivottavasti ohjelma tulee uusintana niin saan sen nauhalle. Ihmissyöntiä en kuitenkaan toivo esitettävän mitä ilmeisesti vielä Uudessa Guineassa taidetaan harrastaa.
- olet oikeesti
aikast tavalla pimee tapaus
- hel**tti
että ihmiset on psyykeltään sairaita,kuvottavia,ongelmaisia ääliöitä, jos tuommoisesta voi edes vitsailla! Joku on taas ilmeisesti nostanut itsensä kultaiselle pallille josta katsoo "maailmaansa", lue: napaansa ja kuvittelee tietävänsä miten mikäkin menee ja olevansa parempi kuin mikään muu..juuri näin..Hienoa kerrassaan.
Ajatteles näin..Jos mikään on sulle tärkeä tai rakas lemmikki ja joku tahvo tulee ja kiippasee sen puuhun kiikkumaan, nylkee ja pitää sen päätä potkupallona, olisitko noin "suvaitsevainen"?Ajattelisitko että hieno homma!Nyt saan meidän Murresta päivällisen!
- mielipide
Olin joskus opiskelijakäynnillä teurastamossa Jyväskylän seudulla. Näimme kuinka kätevästi lehmä tapetaan naulapyssyllä. Vähän se järkytti kun lehmän jalat tipahti naulan painuttua silmien välistä aivojen pohjaan ja sitten elukan sorkat tipahtivat. Nosturilla ruho vedettiin roikkumaan ja muutamassa minuutissa oli nahka poistettu, veret laskettu, suolistettu ja elukka paloiteltu veitsellä ja sahalla jatkojalostettavaksi. Sikojen sähkökäristystä ei meille jostain syystä näytetty.
- yum
saipahan kehitysmaat ruokaa se anto henkensä että joku muu selviäis
- ~AngelWithoutWings~
Siis täällähän on ihan sairasta porukkaa! Kaikki on olevinaan niin kovia ja niin maailmaa nähneitä, että ei tollanen pikku koiran ällöttävällä tavalla tappaminen vois vähempää kiinnostaa... Mutta kaikki jotka tota samaa ***** kirjotti, nii kattokaa peiliin ja sanokaa kuinka moni teistä OIKEESTI menis ja kattois vierestä ku koiralle tehdään noin ja vielä naurais ja vetäis zoukkia päälle??!! Miettikää sitä rakkaat ihmiset!! :/ On totta, että niinhän tapetaan lehmiä, kanoja, sikoja e.t.c, e.t.c, ja onhan sekin väärin, mutta meidät on kuitenkin totutettu siihen et niitä tapetaan ruoaksi, mutta koiria ei ole luotu Miksikään vi*** hod dogeiksi tai kebabeiksi... :O
Menkää itteenne....
Dear...
...............Eläinten puolesta, ihmisiä vastaan.....- joo!!
EIKÖ SE OLE NIIN ETTÄ MAASSA MAAN TAVALLA.EI SILLÄ ETTÄ MINÄ SITÄ LAITTAISIN SUUHUNI SAATIKKA KATSELISIN.MUTTA KYLLÄ SUUHUN LAITETAAN KUMMENPAAKIN..JA EI NOI MEIDÄN PIKKU POSSUT MITÄ LISTITÄÄN IHAN KIITETTÄVÄSTI YHTÄ PÄIVÄÄ VARTEN OLE SEN IHMEELLISEMPIÄ.
- Teo
"On totta, että niinhän tapetaan lehmiä, kanoja, sikoja e.t.c, e.t.c, ja onhan sekin väärin mutta meidät on kuitenkin totutettu siihen et niitä tapetaan ruoaksi"...
Älä saatana! Olisikohan kaakkois-Aasiassa kyseessä samankaltainen tapahtumaketju?
Heille koira on potentiaalinen ateria siinä kuin sinulle mansikki. Liha on lihaa.
Mieti itse. kun kundit söivät aiemmin käärmettä/lehmän aivoja ja silmät/hämähäkkejä/heinäsirkkoja jne...,
ketään ei kiinnostanut huutaa tuskaansa lehtien yleisönosastoilla.
Tiedän useitakin ihmisiä joille käärme on juuri se ainoa oikea lemmikki, ei heistä yksikään silti itke lieron syöjiä vastaan... - voivoi
Kuuleppa isin kullannuppu, kasvaisit ensin vähän ennen kuin haistattelet.
Kuten sanottua, en nähnyt kyseistä ohjelmaa. Varmasti ikävää katsottavaa useimmille. Pointti on kuitenkin se, että vastaava on arkipäivää useissa maissa, oli kyseessä eläin mikä tahansa. Miksi tätä ei voi telkussa näyttää?
En syö itse minkäänlaista lihaa ja tuskin naureskelisin koiran pää kädessä. Kuitenkin voin sanoa, että lehmiä ja sikoja ei ole luotu sen enempää ruuaksi kuin koiriakaan. Ne ovat evoluution tulosta. No, jos ihmisen jalostus lasketaan luomiseksi, niin ehkä sitten. Onhan ihminen toisaalta jalostanut hyvin erilaisia koirarotujakin, rotikoista voisi saada hyvät pihvit.
Ehdotankin nyt enkeli, että pakkaat kamasi ja lähdet viettämään askeettista elämää, suojellen koiria julmuuksilta. Kiina voisi olla hyvä valinta, siellä niitä riittää, samoin kuin ihmisiä vihattavaksi. Kasvispöperötkin ovat hyviä, ihan oikeesti. - wilma
Teo kirjoitti:
"On totta, että niinhän tapetaan lehmiä, kanoja, sikoja e.t.c, e.t.c, ja onhan sekin väärin mutta meidät on kuitenkin totutettu siihen et niitä tapetaan ruoaksi"...
Älä saatana! Olisikohan kaakkois-Aasiassa kyseessä samankaltainen tapahtumaketju?
Heille koira on potentiaalinen ateria siinä kuin sinulle mansikki. Liha on lihaa.
Mieti itse. kun kundit söivät aiemmin käärmettä/lehmän aivoja ja silmät/hämähäkkejä/heinäsirkkoja jne...,
ketään ei kiinnostanut huutaa tuskaansa lehtien yleisönosastoilla.
Tiedän useitakin ihmisiä joille käärme on juuri se ainoa oikea lemmikki, ei heistä yksikään silti itke lieron syöjiä vastaan...en millään tavalla ota kantaa tuohon koira-asiaan, mutta minulle käärmeeni on rakas lemmikki. mutta todellakin ymmärään, että niitä tapetaan huvin vuoksi ihan täällä suomessakin, ja etää jonkin maan kulttuuriin kuuluu vakiona syödä käärmettä. itse en siihen ehkä pystyisi, mutta sou? se on jokaisen oma asia. eihän tuota koirajuttua ois välttämättä tarvinnut näyttää telkkarissa, ja ainakin ne, keitä se häiritsi, ois voinnu aivan hyvin vaihtaa kanavaa. telkkarista tulee paljon pahempaakin.
- kyösti
"koiria ei ole luotu Miksikään vi*** hod dogeiksi tai kebabeiksi..."
Koiria ei ole luotu, eikä lehmiäkään eikä sikojakaan, ne vain ovat.
Mikä tekee siasta paremman ruuan kuin koirasta?
Idiootti. pahasti näyttää siltä että MYÖS KOIRA ON JALOSTETTU RUUAKSI.. mutta sitä ei vaa tehä suomessa..
- Teo
Kyseisessä maanosassa tehdään tuhansista ellei kymmenistä tuhansista koirista evästä joka päivä.
Mikä ihmeen parku tuosta syntyi?
Jos kyseessä olisi ollut rotta, niin kaikki olisivat olleet kaiketi tyytyväisiä?
Ihme piipertäjät valittavat kuinka ko. eläin kidutettiin kuoliaaksi. Eipä tarvitse mennä paljoakaan kehä III ulkopuolelle, niin koko perheen voimalla annetaan nasulle kyytiä ja sitten koko perheen voimalla katsotaan hihitellen, kuinka päätön possu potkii kouristuksissaan.
Miettikääpä nyt hetki, miltä omat ruokailutottumuksemme vaikuttavat monissa muissa kulttuureissa!?
Sinäkin vedät kinkkusiivua hyillä fiiliksillä, vaikka sika on puolelle maapallon väestöstä lähinnä
saastainen eläin ja sen syöminen kuvottavaa. - Surullinen
Tuo on NIIN INHOTTAVAA että..... Minä ainakin aion valittaa tästä! Tehkää tekin niin!!!!
- Koirien puolesta
Laittakaa, hyvät koirien ystävät, palautetta ohjelmasta nimeltä MADVENTURES osoitteeseen www.sub.tv/palvelut/palaute.shtml! Minullakin on koira enkä pitäisi siitä jos koiralleni, HUOM: VIATTOMALLE KOIRALLE, tehtäisiin noin!!!! Ja suomalainen toimittajakin oli vielä mukana!!!! HUHHUH!!! Lähden tästä laittamaan palautetta, tehkää tekin niin!
- voivoi
Joo, mä käyn heti laittaan palautetta. Tosin aivan teitä piipertäjiä varten taidankin toivoa vastaavanlaisia ohjelmia lisää!
Sun mielestä vaikkapa siat on jotenkin syyllisiä, niitähän voi siis tappaa??? Tottakai, sun murrekin syö varmaan jotain lihaa. HUHHUH!!! vai että oli ihan SUOMALAINEN toimittaja mukana? So? - Teo
Kahlitsepa itsesi lähimpään kanalaan.
Hätätilassa K-Kaupan lihatiski käy myös...
Lihaahan sielläkin lojuu ja taatusti viatonta elukkaa löytyy tiskin täydeltä!
Mistä teitä oikein sikiää..?
- koirankasvattaja
1. Koira, jota kuvattiin elävänä ei edes näyttänyt samalta kuin koira, josta paikalliset tekivät ruokaa.
2. Tapa, jolla koira saatettiin tuonpuoleiseen oli raaka, mutta ohjelman ideanahan on näyttää katsojille asiat sellaisena kuin ne kussakin maassa oikeasti ovat, ja nyt tapettiin koira rumalla tavalla ja syötiin se. Ja se tallennettiin vielä nauhalle, jotta muutkin suomalaiset voivat kauhistella paikallisia tapoja. Kiitos siitä! Eipähän tule koiraa maistettua...oli vielä pahaakin. - SAARA
se on elämää toisessa kulttuurissa. onko jotenkin pahempi, kuin se että oikein KASVATETAAN eläimiä tapettavaksi ja syötäväksi, kuten me teemme. ei olla tekopyhiä hei.järkyty mieluummin meidän tavoistamme, niitä voit muuttaa.
- PirJär
Koiria ja kissoja tulisi arvostaa enemmän. Esim. kirkko kielsi keski-ajalla kissat koska ne oli mukamas paholaisen kätyreitä ja seurauksena siitä rutto levisi rottien välityksellä. Koirat ovat auttaneet ihmisiä selviytymään aikojen alusta ja nykyään ne toimivat tullissa, sokeiden, kuurojen, vammaisten, autististen lasten, poliisin, vanhusten ynnä muiden apuna ja terapiakoirina. Järkyttävää että tällästä eläintä ei arvosteta!!!
- voivoi
PirJär kirjoitti:
Koiria ja kissoja tulisi arvostaa enemmän. Esim. kirkko kielsi keski-ajalla kissat koska ne oli mukamas paholaisen kätyreitä ja seurauksena siitä rutto levisi rottien välityksellä. Koirat ovat auttaneet ihmisiä selviytymään aikojen alusta ja nykyään ne toimivat tullissa, sokeiden, kuurojen, vammaisten, autististen lasten, poliisin, vanhusten ynnä muiden apuna ja terapiakoirina. Järkyttävää että tällästä eläintä ei arvosteta!!!
Mikäköhän tämän viestin tarkoitus oli? Inhimillistää koirat ja kissat? Vain ja ainoastaan ne, ilmeisesti.
Koirat eivät todellakaan ole auttaneet ihmistä aikojen alusta lähtien, vaikkakin jo pitkän aikaa. Suosittelenkin sinulle,PirJär,kotitehtäviä aiheesta.
Samoilla linjoilla olen kyllä muuten kanssasi, ELÄIMIÄ arvostetaan liian vähän. Tuosta kirkon kissakiellosta en voi sen tarkemmin kommentoida, ei ole tuttu aihealue. Mikäli tämä pitää paikkaansa, niin siinä taas nähtiin mitä kivaa uskonnon varjolla voidaan tehdä.
Jälleen kuitenkin peräänkuulutan hieman itsetutkiskelua, miksi pitää asettaa lajeja toisten yläpuolelle. Tuskin tuo ohjelmassakaan tapettu koira oli auttanut tullia, sokeita, kuuroja, vammaisia, jne... Voihan se tietysti ollakin, että menetimme ihmekoira Lassien, mutta en ole taipuvainen uskomaan sitä. - voivoi
PirJär kirjoitti:
Kun tuossa juuri laitoin asiasta palautetta, niin pääsi unohtumaan pari seikkaa...
Ensiksikin kissoista, paljonkohan ne vapaana juoksennellessaan saalistavat pikkutipuja? En voi nyt mitään tarkkaa määrää sanoa, mutta paljon. Tuskin kovin moni puolustaa vaikkapa minkin tai supikoiran asemaa Suomessa?
Eikä täällä hirveästi ole näkynyt esim. frettien omistajia valittamassa turkistarhauksesta, vaikka se niin väärin onkin.
Tai vaikkapa koirat, oi kuinka hyviä tautien levittäjiä ne ovatkaan. Sama lienee pätee kissoihinkin, kyllä, myös rottiin ja niin moniin muihin eliöihin. On siinä korvaamaton apu ihmiselle.
No, loppujen lopuksi mikään näistä ei vertoja ihmisen omalle toiminnalle... - PirJär
voivoi kirjoitti:
Mikäköhän tämän viestin tarkoitus oli? Inhimillistää koirat ja kissat? Vain ja ainoastaan ne, ilmeisesti.
Koirat eivät todellakaan ole auttaneet ihmistä aikojen alusta lähtien, vaikkakin jo pitkän aikaa. Suosittelenkin sinulle,PirJär,kotitehtäviä aiheesta.
Samoilla linjoilla olen kyllä muuten kanssasi, ELÄIMIÄ arvostetaan liian vähän. Tuosta kirkon kissakiellosta en voi sen tarkemmin kommentoida, ei ole tuttu aihealue. Mikäli tämä pitää paikkaansa, niin siinä taas nähtiin mitä kivaa uskonnon varjolla voidaan tehdä.
Jälleen kuitenkin peräänkuulutan hieman itsetutkiskelua, miksi pitää asettaa lajeja toisten yläpuolelle. Tuskin tuo ohjelmassakaan tapettu koira oli auttanut tullia, sokeita, kuuroja, vammaisia, jne... Voihan se tietysti ollakin, että menetimme ihmekoira Lassien, mutta en ole taipuvainen uskomaan sitä.saatoin ilmaista asiani hieman väärin! en tarkoita että eläimet olisivat eriarvoisia vaan että niitä pitäisi kunnioittaa enemmän ja sub-tvn toiminta ei mielestäni ollut sitä! Ps. ilmaisu "aikojen alusta" ei ollut tarkoitettu sanatarkasti luettavaksi. tunnen koirien ja susien historian mutta tästäkin aiheesta on erilaisia kantoja ja spekulaatioita.
- PirJär
voivoi kirjoitti:
Kun tuossa juuri laitoin asiasta palautetta, niin pääsi unohtumaan pari seikkaa...
Ensiksikin kissoista, paljonkohan ne vapaana juoksennellessaan saalistavat pikkutipuja? En voi nyt mitään tarkkaa määrää sanoa, mutta paljon. Tuskin kovin moni puolustaa vaikkapa minkin tai supikoiran asemaa Suomessa?
Eikä täällä hirveästi ole näkynyt esim. frettien omistajia valittamassa turkistarhauksesta, vaikka se niin väärin onkin.
Tai vaikkapa koirat, oi kuinka hyviä tautien levittäjiä ne ovatkaan. Sama lienee pätee kissoihinkin, kyllä, myös rottiin ja niin moniin muihin eliöihin. On siinä korvaamaton apu ihmiselle.
No, loppujen lopuksi mikään näistä ei vertoja ihmisen omalle toiminnalle...minulla on sisäkissa joka on rokotettu ja madotettu. koirani on rokotettu, madotettu, tatuoitu sekä sirutettu. koiraa pidän vapaana vain koirapuistossa, kissaa en missään. jos kaikki toimisivat näin, ei taudit leviäisi! voivoi: olen itsekin lihan syöjä ja silti kovin eläinrakas:)
- peippo
PirJär kirjoitti:
minulla on sisäkissa joka on rokotettu ja madotettu. koirani on rokotettu, madotettu, tatuoitu sekä sirutettu. koiraa pidän vapaana vain koirapuistossa, kissaa en missään. jos kaikki toimisivat näin, ei taudit leviäisi! voivoi: olen itsekin lihan syöjä ja silti kovin eläinrakas:)
Mikä ihme on 'sisäkissa'? Semmosta rotua en ole vielä tavannutkaan.
Kissa kuuluu metsään, juoksemaan vapaana. Ei jonnekin tunkaiseen kämppään ihmisiä viihdyttämään.
Tosiaan koira, kissa, kana, lehmä, mitä eroa? Eläimiä ne kaikki ovat. Jos olisit oikeasti ELÄINrakas, olisit toista mieltä. Nyt sinua voi kuvata vain koira- ja kissarakkaana. - Baa
peippo kirjoitti:
Mikä ihme on 'sisäkissa'? Semmosta rotua en ole vielä tavannutkaan.
Kissa kuuluu metsään, juoksemaan vapaana. Ei jonnekin tunkaiseen kämppään ihmisiä viihdyttämään.
Tosiaan koira, kissa, kana, lehmä, mitä eroa? Eläimiä ne kaikki ovat. Jos olisit oikeasti ELÄINrakas, olisit toista mieltä. Nyt sinua voi kuvata vain koira- ja kissarakkaana.on olla lemmikki jolloin siitä pidetään huolta mm. ruokkimalla ja hellimällä. Nälkiintyneitä metsissä lymyileviä kissoja jotka viimeistään kuolevat paukkupakkasissa sanotaan kesäkissoiksi jolloin niistä ei kukaan pidä huolta eikä rakasta.
Kissat ja koirat ovat oikein kohdeltuina ihmisrakkaita ystäviä ja henkireikiä tässä jo muutenkin niin perseelleen menneessä kehityksessä. Niin moni ihminen jää itsensä kanssa kovin yksin ja joskus siihen yksinäisyyteen katoaa. Eläin voi olla todellinen hengen pelastaja.
Sinänsä riippuu asioista, miten sitten oman lemmikkinsä elinolosuhteet järjestelee. Yksiöstäkin saa kissaystävällisen ja jännittävän, raapima- ja kiipeilypuineen sun muineen. Kissaakin voi opettaa olemaan valjaissa.
Luuletko että ihminen on tarkoitettu olemaan yksinään tunkkaisessa yksiössään? Aina eivät ihmissuhteet onnistu tuosta vaan ja jos pitää eläimistä ja tuntee vastuunsa niin voi aivan hyvin jakaa arkensa eläinystävän kanssa.
Kerrostalot on ihmiskidutusta. Ilman pikkueläimiäni -kaksi gerbiiliä ja kaksi hamsteria- olisin varmaankin joku kapakoita kahlaava onneton ihminen. On mukavaa ja kodikasta kun kodissa on elämää. On ihanaa että tarvitaan ja että kelpaan juuri semmoisena kuin olen! - justiinsa
Baa kirjoitti:
on olla lemmikki jolloin siitä pidetään huolta mm. ruokkimalla ja hellimällä. Nälkiintyneitä metsissä lymyileviä kissoja jotka viimeistään kuolevat paukkupakkasissa sanotaan kesäkissoiksi jolloin niistä ei kukaan pidä huolta eikä rakasta.
Kissat ja koirat ovat oikein kohdeltuina ihmisrakkaita ystäviä ja henkireikiä tässä jo muutenkin niin perseelleen menneessä kehityksessä. Niin moni ihminen jää itsensä kanssa kovin yksin ja joskus siihen yksinäisyyteen katoaa. Eläin voi olla todellinen hengen pelastaja.
Sinänsä riippuu asioista, miten sitten oman lemmikkinsä elinolosuhteet järjestelee. Yksiöstäkin saa kissaystävällisen ja jännittävän, raapima- ja kiipeilypuineen sun muineen. Kissaakin voi opettaa olemaan valjaissa.
Luuletko että ihminen on tarkoitettu olemaan yksinään tunkkaisessa yksiössään? Aina eivät ihmissuhteet onnistu tuosta vaan ja jos pitää eläimistä ja tuntee vastuunsa niin voi aivan hyvin jakaa arkensa eläinystävän kanssa.
Kerrostalot on ihmiskidutusta. Ilman pikkueläimiäni -kaksi gerbiiliä ja kaksi hamsteria- olisin varmaankin joku kapakoita kahlaava onneton ihminen. On mukavaa ja kodikasta kun kodissa on elämää. On ihanaa että tarvitaan ja että kelpaan juuri semmoisena kuin olen!Tuskin kukaan on sitä mieltä, että ihmissuhteet onnistuvat tuosta vaan? Aivan kuten lemmikitkin, suhteet kuolevat ilman huolenpitoa. Tietysti lemmikeistä poiketen, niitä voi elvyttää myöhemmin.
Minä ainakin olen aivan tyytyväinen kerrostaloelämään. Pidän myös lemmikeitä ja kahlaan kapakoissa. Olen onnellinen.
Sinä taas olet luovuttaja, joten hanki elämä. Toisaalta, tunnut kelpaavan itsellesi, muista en tiedä. Mä en surkuttule tuollaisen näennäisen onnellisuuden tähden.
- YÖÖÖK!!!!!!!!!!
joo siis ei niinku yhtään... mua alko OKSETTAAA
kun mä luin ton viestin (yökkäyksen ääniä) toivottavasti se ei ollu kenenkään koira (ois
varmaan aika kiva nähä ku oma koira syötiin... - jonna
et ihmiset on hulluja !aivan törkeetä !! !!!!!!! toi pitäis lais kieltää !
- nami nami
eihän toi oo yhtään pahempi juttu kuin kaupan pihvin syöminen. suomessakin teurastetaan valtavat määrät sikoja ja lehmiä. miksi koiran syöminen mukamas olisi jotenkin erillaista? samalta se lautasella näytti. Itse olisin ehdottomasti valmis syömään koiraa.
- cranberry
madventuresin ideahan on näyttää erilaisten kulttuurien piirteitä ja niiden eroavaisuuksia "meidän" kulttuuriimme. jos lähetään siitä et jossain laosissa jengi näkee nälkää, myy henkensä pitimiks mätiä hedelmiä toreilla ja pikkulapset raataa aamusta iltaan kaatopaikoilla etsimässä syötävää, niin tuskin niille nyt ensimmäisenä tulee mieleen miettiä miltä kanasta tuntuu kun se teurastetaan.
pidätte varmaan susiakin ihan karseina olentoina, kun syövät koiria. loppujen lopuksi jokainen haluaa vaan selvitä hengissä, paapominen on länsimaisen yhteiskunnan mässäilyn ja tylsyyden täyttämän elämän tuote, kun aletaan oikeesti kertoa niille laosilaisille mitä saa ja mitä ei saa tehdä. menkää hitto sinne sekaan ja kattokaa kuinka ne elää! - vähän
cranberry kirjoitti:
madventuresin ideahan on näyttää erilaisten kulttuurien piirteitä ja niiden eroavaisuuksia "meidän" kulttuuriimme. jos lähetään siitä et jossain laosissa jengi näkee nälkää, myy henkensä pitimiks mätiä hedelmiä toreilla ja pikkulapset raataa aamusta iltaan kaatopaikoilla etsimässä syötävää, niin tuskin niille nyt ensimmäisenä tulee mieleen miettiä miltä kanasta tuntuu kun se teurastetaan.
pidätte varmaan susiakin ihan karseina olentoina, kun syövät koiria. loppujen lopuksi jokainen haluaa vaan selvitä hengissä, paapominen on länsimaisen yhteiskunnan mässäilyn ja tylsyyden täyttämän elämän tuote, kun aletaan oikeesti kertoa niille laosilaisille mitä saa ja mitä ei saa tehdä. menkää hitto sinne sekaan ja kattokaa kuinka ne elää!Relatkaa nyt tuotakin maata; Indonesiaa, siellä ihmisillä ei todellakaan ole samat oltavat kun täällä suomessa, ruokaa on tietenkin, mutta koti missä koira teurastettiin ei ollut hääppönen maja, sekä rahaa heillä tuskin oli mies saa elätettyä perheensä niukemmin kuin te, sitten pitäisi helvetti viellä ruveta ajattelemaan eläimiä? Mistä ne sinne sähkötainnuttimet ja sellaiset repii, että eläimet tapettaisiin moraalisesti. Kun syötte niitä elämänsä häkissä ja ritilällä elämänsä viettäneitä tehotuotettuja kanoja, voitte miettiä että se koira oli kuitenkin aikuinen ja kulkukoira joka sentään on nähnyt auringon ja hengittänyt viidakon ilmaa.
- Päättäjät pimahtaneet
Tällaista hulluutta kustantaa ja Sensuroi Esim. Pornoa joka ei vahingoita viattomia puolustus kyvyttömiä eläimiä ,,KUN ei pienet ,rumat ukot saa naisia ,sadismi ottaa paikkansa.Toivoisin heidän itsemurhaansa.
- cannibal 666
koiranomistajan en syö koiraa enkä kissaa ja jos semmonen vinosilmä tulisi tarjoamaan minulle niin lähtis kurkku auki keltaselta kusinahalta äkkiä, sen sijaan suosikkini on a la " elävältä nyljettyä kiinalaisvauvan lihaa" harmi että suomen kiinalaisravintoloista ei saa vaikka olen kovasti kysellyt asiakaspalautteena
ainakin ryssät on tajunnut sen jo kuinka hyvää ihmisliha voi olla
http://www.dailymail.co.uk/news/worldnews/article-1135626/Cannibal-killers-cooked-Russian-schoolgirl-potatoes-ate-hungry.html
- voisin maistaa
Itse jos matkuistaisin junnekkin "ei niin sivistyksen"(eli että olisi vaan joku pieni kylä eikä iso kaupunki yms yms) pariin ja siellä tarjottaisiin vaikka juhla ateriana kissaa tai koiraa(eikäs just madvetnturessa jollain kaudella jossain jaksossa oltu kylässä jossa oli melko köyhää porukkaa ja kissaa tarjottiin juhlissa? tms) niin täytyy myöntää, että voisin kyllä maistaa.
Olisi melko epäkunnioittavaa olla maistamatta ihan vaan sen takia että se sattuu olemaa kissa tai koira, varsinkin jos ateria olisi vieläpä tehty kunniakseni. Kissat ja koirat kuitenkin on eläimiä siinä missä muutkin. Kiinan touhuja en tosin hyväksy, eläimet kasvaa pienissä häkeissä ja kohtelu on kamalaa(kiinassa kai kiellettiin koirien syönti? en tiedä kun en oikein seuraa uutisia), mutta just jossain pienessä kylässä se on ihan ok jos eläimet ovat saaneet kasvaa iman kovaa pahoinpitelyä ja pienessä häkissä monien kanssa sullottuna olemista.
Ja kyllä, omistan itse kissoja ja koiran, mutta silti voisin maistaa jos jossain reissulla tarjottaisiin(ja huom, en nyt tarkoita että maistaisin omia lemmikeejäni, jos joku nyt tajusi väärin).- ...
on eläimiä, joten eiköhän aleta nylkemään vauvoja elävältä?
- Makujen maailma
... kirjoitti:
on eläimiä, joten eiköhän aleta nylkemään vauvoja elävältä?
Voisin maistaa ihmistä, ja varmaan maistaisinkin jos joku tajoaisi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063210Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1571257Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803