mulla on sellanen käsitys että seinäjoen Karmassa on ikäräja keskiviikkoisin 18 wee..piitääköhän tää juttu paikkansa..eli pääsenkö tänään karmaan kun olen 18wee??en ihan varma niin pitää kysyä, ettei tuu noloa tilannetta..kiitti niille jotka vastas
karmasta?
7
1978
Vastaukset
- kkk
Ikäraja on 21V
- juu.....
Viikolla 18v.
Viikonloppuisin 20v.
Eli juu, kaiken järjen mukaan keskiviikkona pääset, ellei jossain ole toisin ilmoitettu.- aa-SI-I-haa
kiitos sulle...;)
- wanaha hippi
tietää huonoa karmaa
- 21 vee aina!!!!
---
- poke
21 vee aina!!!! kirjoitti:
---
muuttuispa 24v
- Sivusta seuraaja
poke kirjoitti:
muuttuispa 24v
Eli mitä nyt ite olen seurannut noita just 18v täyttäneitä, niin ne ei mun mielestä kuulu päästä vielä mihkään ravintolaan/baariin sisään. On ne vaan vielä niin kersoja jotta joka paikas sais mun mielestä olla toi 20v ikärajana, ainakin siis ton verran.
Ehkä ne siihen mennessä vähän aikustus ja ymmärtäs kuinka käyttäydytään julkisella paikalla.
Pistäkäähän mielipiteitä puolesta ja vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h492938Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv372420- 332159
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151539- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050