o.c:n jaksot netistä??

o.c. tyttö

voisko joku kertoo miten netistä voi kattoo o.c:n ekan tuotantokaiden jaksoja? ku oon vähän tietämätön tämmösten asioitten kanssa... xD ja tarviiko siihen ladata joku ohjelma? jos, ni mistä ja miten? kiitti jo etukäteen! :)

13

10607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • //Läppä//

      ois ainakin ihan hyvä p2p ohjelma... sen avulla voit latailla yhtä sun toista :) ihan vaikka OC:ta

    • samppa

      Ainakin dc on hycä ohjelma siihen...tai bearshare..ei niit kai mistää netti sivuilta voi kattoo..mun tietääkseni:D

    • jokuwaan

      niin tämähän on oikeastaan laitonta niin että jos ihan laillisesti haluat niin kannattaa ostaa dvdboxi... mutta toisaalta limewire on hyvä p2p ohjelma! itse käytän ja esim. oc jaksoja jotka on jäänyt telkusta näkemättä niin olen lataillut. ja tuleehan ne vieläpä telkkarista nyt.

    • www.mininova.org

      Helppokäyttöinen BitTornado ja OC hakusanaksi osoitteeseen www.mininova.org

      Sieltä löytyvät kaikki muutkin huippusarjat kuten 6. tuotantokauden The Sopranos, 4400, Lost, 24, Invasion, Supernatural, American Idol, Trailer Park Boys, Penn & Teller Bullshit, jne...

      • suomisubi

        mistäs lataat niihin suomisubit


      • koulun penkille
        suomisubi kirjoitti:

        mistäs lataat niihin suomisubit

        Missähän olet ollut kun älyä ja sivistystä on jaettu?

        Minun ystäväpiiriini ei kuulu ketään englantia taitamatonta. Onhan englanninkielentaito perussivistystä.


      • ei tarvii
        koulun penkille kirjoitti:

        Missähän olet ollut kun älyä ja sivistystä on jaettu?

        Minun ystäväpiiriini ei kuulu ketään englantia taitamatonta. Onhan englanninkielentaito perussivistystä.

        tarviiko sun mielestä viides luokkalaisen osata niin hyvin englantia , että pystyy katsomaan englannin kielisiä sarjoja ilman tekstejä ?


      • oot
        ei tarvii kirjoitti:

        tarviiko sun mielestä viides luokkalaisen osata niin hyvin englantia , että pystyy katsomaan englannin kielisiä sarjoja ilman tekstejä ?

        kerta viides luokkalainen niin ei tarvii kyllä sitte osata ladata netistäkään mitään jos ei kerta englantiakaan osaa. odota vaan rauhassa kolmos kautta telkasta. oc:ssa ei kyllä ees oo vaikeeta enkkua. sitä kyllä osais viides luokkalainen pikku ipanakin.


      • ladysixx
        oot kirjoitti:

        kerta viides luokkalainen niin ei tarvii kyllä sitte osata ladata netistäkään mitään jos ei kerta englantiakaan osaa. odota vaan rauhassa kolmos kautta telkasta. oc:ssa ei kyllä ees oo vaikeeta enkkua. sitä kyllä osais viides luokkalainen pikku ipanakin.

        olen ajat sitten koulutien päättänyt ja englantia osaan ihan loistavasti.Itsekin pidän kyllä enemmän tekstitetyistä sarjoista..kummasti helpottaa sitä juonen seuraamista..


      • :PPPPP
        oot kirjoitti:

        kerta viides luokkalainen niin ei tarvii kyllä sitte osata ladata netistäkään mitään jos ei kerta englantiakaan osaa. odota vaan rauhassa kolmos kautta telkasta. oc:ssa ei kyllä ees oo vaikeeta enkkua. sitä kyllä osais viides luokkalainen pikku ipanakin.

        Tuo on kyllä jo hieman kohtuutonta että tulet tänne valittamaan pikkulapselle että mee kouluun ja ei tarttee osata ladata O.C tä. Kato peiliin! Osaatko muka ite niin hyvin englantia


    • nonii i

      nii just

    • sampox s

      anteeksi mutta migä on ongelmaaa?

    • MarleeQ

      Haluisin kattoo niit niinku ilmatteeks. Mutt niit ei oo fin-tv.com - sivustolle vielä tullut, mutta sieltä löydät esim. Gleen, FlashForwardin, jne jne. Sielt näkee myös kaikkii leffoi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      196
      4592
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      261
      2627
    3. 133
      1687
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1391
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      202
      1293
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1126
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1104
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1057
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1047
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1041
    Aihe