nyt kun pääsin vauhtiin ni toinen kysely..
elikkä onko mielestänne työnantajalla oikeus lukea työntekijän lähettämät sähköpostit jotka siis lähetetään työkoneelta työpaikalta työaikana.
gallup2: sähköposti
5
441
Vastaukset
- juulia
Saa mutta ainoastaan komukoiden jotka pitää lähettää sen jälkeen Neuvostoliitton!
- ovat työnan.
Työkalut ovat työnantajan omaisuutta. Vai onko niin, että kaivinkoneet, rekka-autot sun muut voisi olla työntekijäin vapaassa käytössä. Kotonaan jokaisella tietty on oikeus käyttää omia välineitään.
- helpompaa
Asiat on varmasti moraalisesti ja mitenkä tuon nyt ottaa.
Onko työntekijä sidottu työnantajallensa koko työajan ajaksi? Saako työnantaja valvoa työn tuloksia? Sehän on hänen velvollisuutensa. Saako työntekijä tehdä työ aikana työnantajan raaka-aineista savustusuunin? Saako työnantaja tarkastaa, että uuni sopii työpaikan imagoon mukainen? Olis kohtuullista.
Olen minä lähettänyt pojalleni emailia. Siinä on työpaikan nimi osoitteessa. Työaikana tuo lukee ja vastailee puheluihin useinmiten. Vapaa-aikana hukassa. vai oliko jo, oikeudellinen prosessi vastaavasta tapauksesta reaalimaailmassa. En muista oikeuden päätöstä, mutta maallikkona pers.kohtainen sähköposti kuuluu kirjesalaisuuden kategoriaan. Jos sellaista tapahtuu, näen teon motiivina ennemmin halun konrolloida alaistensa työajan käyttöä, kuin taloudellisia tekijöitä. Toisin oli vielä silloin, kun olin itse työelämässä. Pukuhuoneissa oli puhelimet, joilla pääsi myös "ulos". Sitten ykskaks ilmestyikin esto ulospääsylle, jonka asentamisen syynä lienee ollut kustannustekijät!
- tosimies
Jos kirjoittaja on kommari.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens1073451- 2053119
Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n1432927EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt2202487Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1331965Kesäaika on normaaliaika...
...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul2131913Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa
taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta491762Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille
Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast4581279Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti
Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll2041174- 881155