Tämän viestin aiheena on Aller Julkaisuihin kuuluvan 7 Päivää eli Seiska-lehden journalistinen käytös tai oikeammin sanottuna käytöksen puute.
Kansallissankarimme Lordin asiallisista perusteluista huolimatta Seiska julkaisi Putaansuun kuvan etusivullaan. Antakaamme luuserilehdelle sitä mitä se kerjää. Jos pystyimme äänestämään Lordin jatkoon, pystymme panemaan pari paskalehteäkin nurin niin halutessamme. Itse en osta enää yhtään Allerin lehden irtonumeroa. Tilauksia minulla ei onneksi ole eikä tule.
Muistin virkistämiseksi boikotoitavia Allerin lehtiä ovat mm.
Tähtipaketti
7 Päivää
OHO!
Katso!
Koti ja Keittiö
Fitness
Mix
C.C.
IN LOOK
Automarket
Venemarket
1. Älä osta irtonumeroa
2. Älä tilaa lehteä jos olet aikonut
3. Mainitse lehtipisteen myyjälle, että Allerin lehtien tilalle voisi hommata muita lehtiä kun ei niitä kukaan kumminkaan enää osta
4. LAITA TÄMÄ VIESTI ETEENPÄIN, johonkin foorumeihin, sähköpostilla jne...
Voit toki myös kertoa mielipiteesi esim. Seiska-lehden foorumilla
- Pääasia että pannaan haisemaan!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kiittäen muuan Lordin isänmaallisesta otteesta tykästynyt
P.S. Käykääpä sivuilla www.boikotoikaaseiskaa.tk
P.S.S. Vilkaiskaapa keskustelua seiskan foorumissa www.seiska.fi
Aller Julkaisut boikottiin Lordin pahoinpitelemisestä
Consumer
0
328
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli374393Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo512453- 1542289
Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn3501876Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast291534- 711316
- 1021214
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html171172Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1021069- 761063