Janoan Kristusta, janoan elämää. Janoan Jumalaa ja kaipaan hänen lähelle. Jeesus on se janon tyydyttäjä. Silti sydämeni janoaa seurakuntaa, jotain josta saada kiinni, jotain jonka kanssa jakaa omat ajatukset, omat kokemukset ja jotain joka kasvattaa ja opettaa uskossa ja elämän tiellä.
Olen nuori mies ja koen vaikeaksi lähestyä yksin seurakuntia tai muita, en tiedä mitä odottaa vastassa.. silti, kuinka sydämeni kaipaakaan uskoni jakajaa, mentoria elämääni!
Olen todella kiitollinen jos teillä on neuvoja ja apuja minun janooni, kuinka saan tyydytyksen tähän?
Todella kiitollinen olen jos ihan näin omalta kotiseudultani löydän hakemani. Asun oulussa.
Silti kaikki neuvot ja avut ovat todellakin tarpeeseen, kaipaan Uskolleni seurakuntaa tuekis ja jakajaksi. Kiitos!
janoan
4
230
Vastaukset
- Keijo69
Kannattaa muistaa,
maapallolla olevien ihmisten määrä,
ja niiden ihmisten määrä,
jotka uskovat jeesukseen;
eikö ole hullunkurista,
jos promille ihmisistä sanoo,
että me olemme se osa,
jotka pääsevät taivaaseen;
Järkevämpää on tutkistella itseään,
miettiä mikä on oikein,
ja mikä on väärin,
ja toimia sen mukaan käytännön tilanteissa;
kristityt kutsuvat sitä rakkauden kaksoiskäskyksi,
ateistit kategoriseksi imperatiiviksi,
mutta oleellista on rakastaa,
itseään ja lähimmäistään,
yli kaiken,
sillä se on ainoa asia,
millä on merkitystä,
ajassa ja iänkaikkisesti,
amen- gtt*
kiitos kauniista ja rohkaisevista sanoistasi!
- etsivä löytää
Ota yhteyttä Oulun Myöhempien aikojen pyhien Jeesuksen Kristuksen kirkon lähetyssaarnaajiin. Uskon, että voit löytää juuri sitä, mistä haavailet. Puhelinnumeron löydät puhelinluettelosta.
- Mervi_
Voi älä ole surullinen: ihminen, joka janoaa Jeesuksen lähelle on onniteltava!
Jos asuisin Oulussa, alkaisin käymään Kellonkartanossa. Se on ev.lut. kirkon herätys- ja lähetysjärjestöjen yhteinen kokoontumispaikka, ja siellä pidetään monenlaisia hengellisesti hyvin ravitsevia tilaisuuksia ja tapahtumia:
Lue lisää: http://www.kellonkartano.fi/
Suosittelen lämpimästi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332549
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070