Jaa miksikö?
Siksi, että taivaassa sama riitely uskovaisten kesken jatkuu.
Taivaassa on osastoja ja loosheja: helluntailaisille omansa, jehoville, lestadiolaisille kolme vai neljä, sermit vaan välillä, ev.lut osasto (iso), katolisten vatikaani- osasto jne..
Eivät uskovaiset riidoistaan mihinkään pääse. Nurkkakuntaista pilkunviilaajaa täynnä kaikki lahkot.
Parempi mennä helvettiin: siellä saa paistella makkaraa pikkupirujen kanssa. Pirut ainakin ovat rehellisesti pahoja.
En halua
11
383
Vastaukset
- Oho?
Mitä jos itse joudut vartaaseen paistettavaksi? Ei ole luottamista pikkupiruihin eikä isoihinkaan!
- riskin.
...
- kunnes Jumalan Henki muuttaa.
Valintahan tapahtuu täällä. Jos haluaa uskoa Jeesukseen ja Hänen armoonsa ja Sanaansa, niin saa luvan tulla kotiin, jossa on yksimieli ja elämä alati mielenkiintoista.
Nämä tappelevat "uskovaiset" eivät ole vielä valintaansa tehneet tai ovat hyvin keskenkasvuisia. Älä katso ihmisiin, ettet pety, vaan katso Jeesukseen, silloin et voi pettyä.
Tutustu Häneen evankeliumien kautta."Ja hän sanoi minulle: »Kirjoita: Autuaat ne, jotka ovat kutsutut Karitsan hääaterialle»! Vielä hän sanoi minulle: »Nämä sanat ovat totiset Jumalan sanat»".
Eikö Jumala ole kaikkia kutsunut?- harvat tulevat!
ekivaari kirjoitti:
"Ja hän sanoi minulle: »Kirjoita: Autuaat ne, jotka ovat kutsutut Karitsan hääaterialle»! Vielä hän sanoi minulle: »Nämä sanat ovat totiset Jumalan sanat»".
Eikö Jumala ole kaikkia kutsunut?Kyllähän sinun Ekivaari pitäisi tietää, että kaikkia kutsutaan, mutta harvat ovat valitut. Valittujen harvinaisuus johtuu siitä, että harvat haluavat alistaa itsensä Jumalan ohjaukseen. Monet heistäkin, jotka uskovat uskovansa, eivät usko, koska he eivät ole täyttyneet Pyhällä Hengellä ja näin ollen syntyneet uudeksi. Ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa ellei synny vedestä ja Hengestä.
Jokaisen uskovaisen, joka todella haluaa uskoa Jeesukseen täysisydämmisesti ja joka haluaa uskoa, että Jumalan Sana on totta, eikä yritäkkään sitä muuksi muuttaa, Jumala täyttää Hengellään.
Jos et ole vielä saanut Hengen täyteyttä, niin puhu siitä Jeesukselle ja pyydä, että saat Pyhän Hengen.
Vanhaan astiaan ei kuitenkaan uutta lasketa ja sen takia Jumala uudistaa astiansa ja särkee Jumalan kuvan jonka maailma ihmisten monien opetusten kautta toi. Evankeliumeja lukemalla löytää Jumalan, Jeesuksen Kristuksen ja kun sen itse lukee ja pyytää Pyhää Henkeä avamaan Sanan, ei ihmiopit pääse Jumalaa himmentämään.
Jeesus on rakkaus ja Hänessä on vapaus. - täynnä pyhää henkeä.
harvat tulevat! kirjoitti:
Kyllähän sinun Ekivaari pitäisi tietää, että kaikkia kutsutaan, mutta harvat ovat valitut. Valittujen harvinaisuus johtuu siitä, että harvat haluavat alistaa itsensä Jumalan ohjaukseen. Monet heistäkin, jotka uskovat uskovansa, eivät usko, koska he eivät ole täyttyneet Pyhällä Hengellä ja näin ollen syntyneet uudeksi. Ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa ellei synny vedestä ja Hengestä.
Jokaisen uskovaisen, joka todella haluaa uskoa Jeesukseen täysisydämmisesti ja joka haluaa uskoa, että Jumalan Sana on totta, eikä yritäkkään sitä muuksi muuttaa, Jumala täyttää Hengellään.
Jos et ole vielä saanut Hengen täyteyttä, niin puhu siitä Jeesukselle ja pyydä, että saat Pyhän Hengen.
Vanhaan astiaan ei kuitenkaan uutta lasketa ja sen takia Jumala uudistaa astiansa ja särkee Jumalan kuvan jonka maailma ihmisten monien opetusten kautta toi. Evankeliumeja lukemalla löytää Jumalan, Jeesuksen Kristuksen ja kun sen itse lukee ja pyytää Pyhää Henkeä avamaan Sanan, ei ihmiopit pääse Jumalaa himmentämään.
Jeesus on rakkaus ja Hänessä on vapaus.Mistä sen tiedät ja voitko olla varma.
Entä jos vain luulet ja oletkin kadotettu, koska pidät asiaa liian itsestään selvänä? harvat tulevat! kirjoitti:
Kyllähän sinun Ekivaari pitäisi tietää, että kaikkia kutsutaan, mutta harvat ovat valitut. Valittujen harvinaisuus johtuu siitä, että harvat haluavat alistaa itsensä Jumalan ohjaukseen. Monet heistäkin, jotka uskovat uskovansa, eivät usko, koska he eivät ole täyttyneet Pyhällä Hengellä ja näin ollen syntyneet uudeksi. Ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa ellei synny vedestä ja Hengestä.
Jeesus on rakkaus ja Hänessä on vapaus.kerron, että minulle Pyhä Henki vakuuttaa, että Jumalalle kelpaa lunastukseksi tämä:
Fil.10. luku
10. "niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat,
11 ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra",
sillä siitä on vakuutena Jumalan sana:
3.Moos. 26. luku
40. "Silloin he tunnustavat syntivelkansa ja isiensä syntivelan, sen että ovat olleet minulle uskottomat ja käyneet minua vastaan,
41 jonka tähden minäkin kävin heitä vastaan ja vein heidät heidän vihollistensa maahan. Silloin heidän ympärileikkaamaton sydämensä nöyrtyy, ja silloin he sovittavat syntivelkansa."
1. Joh. 1:9
"Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä."
- yönmatkamies
Siellä selviää totuus joka asiasta. Jumala kertoo miten hän minkäkin asian tarkoitti joten ei tarvitse enää väitellä miten mikäkin asian on.
- pitkän puoleinen.
Asioita nimittäin riittää, jos jokainen epäselvä asia selvitetään.
Jumala esimerkiksi selittää, missä kohdin sl- oppi on oikein ja missä väärin. Samoin helluntailiikkeen opin kanssa. Mitäs, jos jumala sanoo teille, että olette ymmärtäneet kaste- asian aivan väärin. Siksi helluntailaiset joutuvat nyt aluksi nurkkaan häpeämään. - yönmatkamies
pitkän puoleinen. kirjoitti:
Asioita nimittäin riittää, jos jokainen epäselvä asia selvitetään.
Jumala esimerkiksi selittää, missä kohdin sl- oppi on oikein ja missä väärin. Samoin helluntailiikkeen opin kanssa. Mitäs, jos jumala sanoo teille, että olette ymmärtäneet kaste- asian aivan väärin. Siksi helluntailaiset joutuvat nyt aluksi nurkkaan häpeämään.siellä ikuisuus aikaa keskustella asioista :D Mikä muuten on sl oppi. En ole ihan samaa mieltä helluntalaisten kanssa tuosta kasteopista. Olen luterilainen ja pohdin joskus mikä on totuus kaste asiassa. Luin raamattua ja eri ihmisten kirjoituksia. Rukoilin Jumalalaa selventämään tämän asian minulle. Tulin lopulta vahvasti siihen tulokseen että uskovienkaste on se oikea yksi kaste. Tosin on pieni mahdollisuus että perhekunnissa kastettiin vauvatkin mutta itse en oikein usko siihen. Jätän asian kumminkin vähän auki tyyliin että seuraavassa elämässä selviää sitten totuus kasteesta. Puolustan kumminkin uskovienkastetta ja jos seuraavassa elämässä huomaankin että olin väärässä niin mitä voin sanoa??? Siinä vaiheessa taitaa olla kuvaavat sanat vähissä... Hupsista!
- tuttan
Taivaassa ei ole riitoja eikä helvetissä paistella makkaroita :-)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h553513- 393218
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062771Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432520Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201208