missä olette te kaikki MÄVAAN-ihmiset,joiden kanssa käytiin monet,monet hauskat keskustelut aiheesta kuin aiheesta???
ETSINTÄKUULUTUS
21
1525
Vastaukset
- nur-ich
etsin sitä eilistä kun sinne unenpöpperöisin silmin jotain näpyttelin.Tuli vähän sellanen olo että jos se sittenkin oli jo unta. Hyvin toivotettiin tervetuliaiks vaikka oon uusi ihan toisaalta ja veikkaisin taatusti eri ikäluokkaa mutta siitä viis veisaan. Jutusta on juonta, että ihan mitä päähän pälkähtää. Sehän on tosi aitoa. Eikä rima ole kellekään liian korkealla.
- aliisa
munkin puolestani!!!!oikein kiva saada uusii tuttuja.ja toi ikäkysymys;ne on vaan numeroita.Juuri kirjottelin toisessa aiheessa täällä,kun siellä arvuuteltiin,montako ihmistä täällä kirjottelis,jos olis nimi ja kuva vieressä.Tää on tälläin mukavampaa,tuntemattomana
- Lonely_Wolf
täällä hyvät ketjut katoaa ? Samanlaista toimintaa on ollut toisaalla, ne poistot tekee kuitenkin ketjun aloittaja. Saisipa kerrankin olla ihan huuhaa :((
- toyotaco
mää. Välillä käyn tääl kurkkiis et onks mitää uutta.
- aliisa
eipä oo kuulunut sustakaan mitään pitkään aikaan,olemme saden kanssa jo ikävoineet teitä!!
- toyotaco
aliisa kirjoitti:
eipä oo kuulunut sustakaan mitään pitkään aikaan,olemme saden kanssa jo ikävoineet teitä!!
täällä joka päivä käyny katsomassa mutta en ole erityisemmin kirjoittanut mitään.
- TöötAte
kaikki niitä jotka ei enää kirjottele tänne :'< Tulkaa takas!
- TöötAte
jos haluatte takaisin Pori -palstalle niin kirjoittakaa viästiin jtn vaikkapa "Keskustelua Porin asioista". Sillon sitä ei voi poistaa... jos tajusitte...
- TöötAte
TöötAte kirjoitti:
jos haluatte takaisin Pori -palstalle niin kirjoittakaa viästiin jtn vaikkapa "Keskustelua Porin asioista". Sillon sitä ei voi poistaa... jos tajusitte...
miksi poistit ton erellisen ketjun?
- aliisa
TöötAte kirjoitti:
tossa oli asiaa,mutta jos se poistaa senkin ,kun näkee ,että me samat tyypit ollaan siellä taas,kun se jo kerran meidät heitti huuhaalle
- aliisa
TöötAte kirjoitti:
miksi poistit ton erellisen ketjun?
sitä poistanut ,vaan meidän SHERIFFI!!!etkö oo kattonut aiheista kun SADE kysyy samaa sheriffiltä
- ?????????
?????????
- samaa mieltä
%%%%%%%%%%
- sitä tiedä
kun tänne nimenomaan ohjasivat.
- sade tai siiri
sitä tiedä kirjoitti:
kun tänne nimenomaan ohjasivat.
kirjoita omalla nikillä?Tuskin etsintäkuulutuksen sefu teitä tänne on ohjannut?
- enkä siiri
sade tai siiri kirjoitti:
kirjoita omalla nikillä?Tuskin etsintäkuulutuksen sefu teitä tänne on ohjannut?
olen ottanut osaa tähän keskusteluun, ja sen tiedän, että Pori keskustelupalstan sefu siirsi MÄVAAN kirjoitukset tänne ja kertoi vielä ilmoittaneensa tämän palstan sefulle siirrosta. näin ainakin palstan seriffi itse Porissa kirjoitti.
ps. luulen myös tietäväni kuka SADE2006 on ja jos on luulemani henkilö kirjoittaa varmasti omalla nikillä. - kahvikeskusteluun
enkä siiri kirjoitti:
olen ottanut osaa tähän keskusteluun, ja sen tiedän, että Pori keskustelupalstan sefu siirsi MÄVAAN kirjoitukset tänne ja kertoi vielä ilmoittaneensa tämän palstan sefulle siirrosta. näin ainakin palstan seriffi itse Porissa kirjoitti.
ps. luulen myös tietäväni kuka SADE2006 on ja jos on luulemani henkilö kirjoittaa varmasti omalla nikillä.Siellä saa puhua mistä vaan.
- aliisa
kahvikeskusteluun kirjoitti:
Siellä saa puhua mistä vaan.
niinpä taidammkin siirtyy ,sade tuuks mukaan,mennään Poriin?
- vaan tänne!
aliisa kirjoitti:
niinpä taidammkin siirtyy ,sade tuuks mukaan,mennään Poriin?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000017&conference=553&subcat=25
- sweet_lemon...
missä he ovat, mutta toivottavasti eksyvät tänne, minne kaikki hauskat tyypit kuuluvatkin :) Älkääkä lannistuko noista joistakin tosikoista ja kaikesta valittavista ihmisistä. Käykäämme taistoon heitä vastaan entistä paremmilla viesteillä!
Mulla on vapaapäivä ja aion leipoa pakastimen täyteen! Jee pullaa, piirakkaa ja kakkuja..
Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h533455- 353147
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432510Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.531959Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201138