Usko on syntiä

metaskeema

Ilman uskoa ei ole syntiä. Kun ei usko Jumalaan, ei siitä voi silloin luopuakaan.

8

446

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jumalan sana sanoo, että jokainen on syntiä tehnyt. Eli kun jätetään sylivauvat ja pikkulapset pois, niin sitten ihminen, kuten sinäkin kirjoittaja olet Jumalan edessä vastuullinen siitä, että otat pelastuksen Jeesuksessa vastaan, kun sitä sinulle tarjotaan. Jumalan kutsu elämässäsi voi olla pidempiäkin aikoja.

Eli lue nämä muutamat Raamatun jakeet, niissä siisa sanotaan, että sinäkin olet syntinen, ja et voi pelastua taivaasen ilman että tulet uskoon Jeesukseen. Eli ihmisen syntisyys ilman Jeesusta.

8.Jos sanomme, ettei meissä ole syntiä, me petämme itseämme, ja totuus ei ole meissä.

9.Jos me tunnustamme syntimme, Jumala on uskollinen ja vanhurskas, niin että antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.

10.Jos sanomme, ettemme ole tehneet syntiä, me teemme hänestä valehtelijan, eikä hänen sanansa ole meissä.
      [Jumalan Kansan Raamattu: 1Joh. 1:8-10]

Sitten kun sinä haluat tulla uskoon Jeesukseen siksi, että pääset taivaaseen ja saat jo täällä manakin päällä paremman elämän, tässä on ohjeet siitä.

http://www.jeesusonherra.net/uskoontulo.htm

• Tässä on uskovaisille ihana paikka.
      1. Katsokaa, millaisen rakkauden Isä on meille antanut: me olemme saaneet Jumalan lapsen nimen, ja hänen lapsiaan me myös olemme. Siksi maailma ei tunne meitä, sillä se ei tunne Häntä.

2.Rakkaani, nyt me olemme Jumalan lapsia, mutta vielä ei ole käynyt ilmi, mitä meistä tulee. Me tiedämme tulevamme hänen kaltaisikseen, kun hän ilmestyy, sillä me saamme nähdä hänet sellaisena kuin hän on.

3.Jokainen, joka panee häneen tämän toivon, puhdistaa itsensä, niin kuin hän on puhdas ja pyhä*.

4.Jokainen, joka jatkuvasti tekee syntiä, tekee* myös laittomuutta. Syntihän on laittomuutta*.

5.Te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit, eikä hänessä itsessään ole syntiä.
      [Jumalan Kansan Raamattu: 1Joh. 3:1-5]

• keinonen

paskaaks se ketään kiinnostaa mitä raamatussa o sanottu... enemmän folosofisia näkemyksiä se esittää ja jotku huuhaapellet sitä niin kovasti palvoo...

• keinonen kirjoitti:

paskaaks se ketään kiinnostaa mitä raamatussa o sanottu... enemmän folosofisia näkemyksiä se esittää ja jotku huuhaapellet sitä niin kovasti palvoo...

44.Jeesus huusi ja sanoi: "Joka uskoo minuun, ei usko minuun, vaan lähettäjääni.

45.Joka näkee minut, näkee lähettäjäni.

46.Minä olen tullut valoksi maailmaan, ettei kukaan, joka uskoo minuun, jäisi pimeyteen.

47.Jos joku kuulee minun sanani eikä noudata niitä, minä en tuomitse häntä. Sillä minä en ole tullut tuomitsemaan maailmaa, vaan pelastamaan maailman.

48.Joka halveksii minua eikä ota vastaan sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se sana, minkä olen puhunut, on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä.

49.Enhän minä ole puhunut itsestäni, vaan Isä, joka on minut lähettänyt, on itse määrännyt, mitä minun on sanottava ja mitä puhuttava.

50.Minä tiedän, että hänen käskynsä on ikuinen elämä*. Mitä minä siis puhun, minä puhun niin kuin Isä on minulle sanonut."

[Jumalan Kansan Raamattu: Joh. 12:44-50]

Alaviitteet:
        [Joh. 12:50] Jumalan Kristuksen kautta antama peruskäsky on: Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi, niin saatte ikuisen elämän (Mark.1:15.

• ollut ja aina oleva

• jumalan-lapsi

• Usko Herraan Jeesukseen

niin pelastut. Ukomukset ovat kylläkin syntiä, samoin jos uskoo epäjumaliin. Kaikki mikä ei ole Jeesus nimeen ja Jeesuksen veriuhrin ulkopuolella oleva usko on syntiä. Näin ajatellen yhdyn väitteisiisi. Koska muuta nimeä ei ole ihmisille annettu, kuin tuo iki-ihana Jeesus nimi, jossa voisimme pelastua. Tässä olisi vielä pari linkkiä. Mikä myös on syntiä. http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000117&posting=22000000016192455
      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000117&posting=22000000017484392

• erikoislääkäri

usko on syntisen ainoa toivo, ilman sitä emme kestä tuomiopäivänä. Jos ei usko niin sitten ei ole toivoakaan tuomiopäivänä. Mielestäni usko ei ole syntiä vaan uskon kautta ymmärrän olevani syntinen. Tarvitsen siis tehdä parannuksen ja uskoa Jeesukseen päästäkseni pois tuomion alta.
      Armo on luvattu kaikille katuville.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      105
      7411
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      100
      5255
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3506
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      25
      3451
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2544
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1866
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1511
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      345
      1485
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1356
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      55
      1318
    Aihe