Presidentti Bush teki on Michael Chertoff, Homeland Securityn johtajaksi. Michael Chertoff on Venäjän juutalainen. Michaelin isä, Gershon, oli Paul Chertoffin ensimmäinen lapsi. Gershon valmistui Talmudin opettajaksi 20-vuotiaana 20.5.1935. Niille jotka eivät tiedä, Talmud on kirjakokoelma jonka Jeesus Kristus tuomitsi, ja nämä kirjat sisältävät joitakin kaikkein saastaisimpia ja inhottavimpia seksuaalisia perversioita joita minä olen koskaan nähnyt. Liitettynä Talmudiin on Kabbala, joka on voimakasta noituutta. Olen henkilökohtaisesti nähnyt tämän materiaalin. Tämän parissa meidän uusi Homeland Securityn johtaja kasvoi. Tämän lisäksi, Chertoff on venäjää ja tarkoittaa kirjaimellisesti paholaisen poika. Venäjän kielessä, "chert" = paholainen. Kun me lisäämme "ov" tai "off", se tarkoittaa joko "kuulua jollekin" tai "jonkun poika". Täten, Chertoff tarkoittaa "paholaisen poika" tai "paholaisen oma". Tälle nimelle ei ole muita merkityksiä
Presidentti Bush teki on Michael Chertoff,
5
257
Vastaukset
- jo alkaneet!
Kuulostaapa ikävältä. Sinulle on luultavasti laskettu tietoa tästä asiasta, mitä ajattelet tuon merkitsevän maailman laajuisesti. Onko Antikristuksen henki valtaamassa maita ja tiloja.
Onko Talmud edelleenkin juutalaisten lukemistoa.
Mistä tuo Talmud sai alkunsa, kirjanoppineiltako?
Rukoillaan, että Jeesus paljastaa valollaan pimeyden kätköt.- lisää vihaa - vai riittääkö...
tulee näköjään joidenkin mielestä sitä enemmän mitä enemmän vihaa juutalaisia ja valehtelee heistä.
- !!!
Olen minäkin Talmudin nähnyt. Ei tietoakaan seksistä, se on VT :n selitysteos! Ja miten Jeesus muka tuomitsi sen? Se nimittäin kirjoitettiin Raamatun jälkeen. Juttusi on tyypillistä antisemitististä valhetta.
- Ei meillä
mitään Bush´in nimittämää Homelandia ole eikä semmoisen johtajaa. Muutenkin tuntuu melkoiselta horinalta koko juttu. Mitähän lienet oikein lukenutkaan? Tuskin kuitenkaan sen paremmin Talmudia kuin Kabbalaakaan.
Markku Koivistokin ole jonkin sortin kappalainen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3475785- 775223
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484286- 523911
- 483648
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1583356Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003144Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky403102- 432259
- 492185