Ohhoh!

siino

11

545

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "koetelkaa kaikki heng...

Raamattu varoittaa, että eksyttäjiä tulee, niin ovelia ja taitavia, että moni menee harhaan.

Mutta Raamattu sanoo, että

"koetelkaa kaikki henget".

Jos siis on jäänyt koettelematta, voi mennä kyllä harhaan ja pahasti, sillä tuo eksytys on hyvin voimakas ja sen voima vaan kasvaa mitä enemmän aika kuluu eteenpäin.

• on perkeleestä?

A - hän on naamioitunut hirviöksi

B - Hän soittaa heavy-musiikkia

C - En tiedä, mutta näin vaan on

• siino

"Raamattu varoittaa, että eksyttäjiä tulee, niin ovelia ja taitavia, että moni menee harhaan."

Ja sinä olet eksyttäjistä yksi pahimmista. Mutta enpäs mennyt harhaan!

• kaatis
        siino kirjoitti:

"Raamattu varoittaa, että eksyttäjiä tulee, niin ovelia ja taitavia, että moni menee harhaan."

Ja sinä olet eksyttäjistä yksi pahimmista. Mutta enpäs mennyt harhaan!

ettet ymmärrä asioita.

• siino
        kaatis kirjoitti:

ettet ymmärrä asioita.

Minulla on terävä oivalluskyky, toisin kuin vanhoilla patuilla :)

• kaatis
        siino kirjoitti:

Minulla on terävä oivalluskyky, toisin kuin vanhoilla patuilla :)

asiat ovat ikäisellesi vähän, sanoisiko vaikeita, ootte vielä niin itseriitoisia.

• siino
        kaatis kirjoitti:

asiat ovat ikäisellesi vähän, sanoisiko vaikeita, ootte vielä niin itseriitoisia.

Olen aina pitänyt hengellisenä vain sitä suun kautta tulevaa hönkäystä, joka haisee enemmän tai vähemmän pahalta: vanhalta viinalta, valkosipulilta, suorastaan paskalta jne. Toisaalta olen joskus pohtinut, myyvätkö nuo Alkossa pilaantunutta, koska henki haisee hetken juopottelun perästä vanhalta viinalta.

Mitä tule tuohon itseriittoisuuteen, niin pakkohan tässä on sentään itse riittää johonkin, koska nuo mielikuvitusolennot eivät oikein tahdo vipeltää ihmisen tarpeiden mukaisesti.

• kaatis
        siino kirjoitti:

Olen aina pitänyt hengellisenä vain sitä suun kautta tulevaa hönkäystä, joka haisee enemmän tai vähemmän pahalta: vanhalta viinalta, valkosipulilta, suorastaan paskalta jne. Toisaalta olen joskus pohtinut, myyvätkö nuo Alkossa pilaantunutta, koska henki haisee hetken juopottelun perästä vanhalta viinalta.

Mitä tule tuohon itseriittoisuuteen, niin pakkohan tässä on sentään itse riittää johonkin, koska nuo mielikuvitusolennot eivät oikein tahdo vipeltää ihmisen tarpeiden mukaisesti.

tuotetta aika usein...

• siino
        kaatis kirjoitti:

tuotetta aika usein...

Puhuin toisten, ja lähinnä jeesuspellejen, hengestä. Ei kukaan omaansa pysty haistelemaan. Tai mistä minä sen tiedän, millainen nenäapina olet.

• Apostoli35

siis uskovien taholta. Eilen oli TS:ssa hyvä pääkirjoitus "pahuudesta". Lordi on hyvin pieni örrimörri todellisen pahuuden rinnalla. Porilainen 23-vuotias urheilijanuorukainen kuoli pahoinpitelyn uhrina, tekijöinä jo aiemmin samasta rikoksesta tuomittu kaksikko. Näitä tällaisia taparikollisia arvellaan olevan Suomessa n. parisataa, eikä heihin terapiat, ranagistukset jne. auta. Tällaisen pahuuden rinnalla Lordi on lähinnä vitsi ja hevimusiikin ystävänä en oikein jaksa ymmärtää uskovien pillaantumista Lordista.

Nykyään tosin kuuntelen enemmänkin kristillistä metallimusiikkia (The Rain, Terapia, jne.). Timo Rautiainen kuuluu edelleenkin suosikkeihini, vaikka bändiä ei enää ole. Eipä ole Terapiaakaan.

Vaikka Lordin ulkomuoto ja osa sanoituksesta oli ristiriitaista, hän lauloi Jumalan luomakunnasta, helvetistä ja tosiuskovien pelastuksesta. Voi tietenkin kysyä, että mitä niillä ko. kappaleessa tarkoitetaan.

Lordin voitto oli enemmänkin osoitus nykyihmisen pinnallisuudesta ja Euroviisujen muuttumisesta showksi. Kun katseli muita ryhmiä, ei musiikillisella annilla enää edes yritetä voittaa. Lava-show on se, jolla pyritään vaikuttamaan ihmisiin.

Hieno on toki se, että Suomi voitti. Isommissa kuvioissa Euroviisu voitolla ei ole mitään merkitystä. Se ei pelasta ketään ja sama arki jatkuu. Maallinen kunnia on katoavaista ja kestää vain hetken.

Onnea silti Tomille , hän teki sen mihin kukaan muu ei ole pystynyt!

• siino

No en ymmärrä minäkään moista kohua. Lordihan on itse toivonut väkivallatonta juhlaa tänään. Mielestäni niin ei toivo pahantahtoinen perkele.

Totta on kyllä, että pahimmat pedot piilevät kaupungeissa, vaikka hiljan yksi täti joutuikin karhun puraisemaksi.

Ihan hyvä musiikkimakuhan sulla tuntuu olevan. Tosin itse kallistun enämpi progen suuntaan.

En ihmettele, miksi jotkut kutsuvat euroviisuja europliisuiksi. Sirkustemppuilu tuntuu olevan tosiaan suurempi osuus esityksistä. Lordi pisti siinäkin vielä paremmaksi. Arvelen silti, että pelkkä kipalekin olisi menestynyt melkoisen hyvin, koska se on taidokkaasti tehty. Hyvä Lordi! Lähetinpä oikein henkilökohtaisen kiitoksenkin hänelle :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      30
      2861
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2651
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      28
      2365
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1493
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1183
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1015
    10. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      29
      989
    Aihe