Kumpi on sinulle tärkeämpää ihmisten miellyttäminen vai kirkosta eroaminen?
Se hetken suosio jonka saat kirkkoon kuulumalla on vain ohimenevää, se on kieroutuneen ja väkivaltaisen ihmismielien miellyttämistä, eikä tuo suosio ole kestäväistä. Kirkkolaiva uppoaa aikanaan, ja ne jotka siihen kuuluvat hukkuvat sen mukana. Mutta jos eroat kirkosta, omistaudut Jumalalle, erottaudut hänen omaisuuskansakseen, riiput Herrassasi kiinni, ja etsit Jumalasi kasvoja, niin kirkosta eroamalla saat tässä elämässä aitoja ystäviä, ja ikuisen autuuden ja elämän tuonpuoleisessa.
Haluatko miellyttää ihmisiä vai Jumalaa?
2
253
Vastaukset
- Huhhahhei
Erosin kirkosta heti kun se oli mahdollista, mutta en liittyäkseni mihinkään idioottilahkoon. Opettelin ajattelemaan itse. Ilman sairaita Jumalianne.
- hellehiljaa
Kun työkaverini kuuli (nainen) vuonna jotain -82, että kirkkolaitos päätti ettei nainen voi olla seurakunnan pappina, hän sanoi, nyt mä lähden lopulisesti eroamaan kirkosta. Sanoin että minä lähden kans. Yhdessä juhlistettiin päätöstä Old Bagerissa. Ja koskaan en ole katunut päätöstä tippakaan, olo oli kuin armeijan jälkeen, saa päättää kuinka pitkän letin haluaa kasvattaa.
Joskus olen vieraillut lestojen sivuilla ja huomannut miten voi olla vielä mahdollista että ihmisten elämää rajoitetaan törkeästi, varsinkin naisten kohtalo on lohduton.
Kun järki voittais... ja tuollaiset lahkot pitäisi kieltää kokonaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3405741- 765209
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484276- 523911
- 473609
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1553338Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003144Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky312875- 432259
- 492185